Call of Duty 5: World at War Beta ervaringen

Discussie in 'Algemeen' gestart door ALojan, 11 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Acolyptus

    Acolyptus Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand nog een beta-key over heeft zou ik 'm graag willen hebben :D
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Sommige mensen =(
     
  3. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier komt mijn exclusieve verslag van de o,zo geweldige béta van CoD: World at War _O_

    Als allereerst moet ik zeggen: Mensen die COD 4 geweldig vonden, én van WO II houden, zitten goed in deze game. :)

    Ik had werkelijk het gevoel COD 4 te spelen met een WO II sausje. De graphics zijn geweldig, gameplay is super, deluxe. Helemaal het stijltje van Call of Duty 4, alleen dan speelt het zich af in de WO II. :)

    Wat me wel opvalt, is dat je best wel snel doodgaat na een paar schoten. Wél op een realistische manier. Ook nu weer kan je je eigen class maken, experience krijgen en dat soort dingen. :)

    Conclusie: CoD: World at War is de Wo II versie van CoD 4, met super graphics en als je Call of Duty 4 leuk vond, én van de WO II sfeer houd, móet dit game in je collectie zitten _O_
     
  4. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de impressie, dan zit ik met deze game zeker goed. Het belangerijkste voor mij is dat het weer net zo lekker speelt als CoD 4 en dat de wapens zo lekker aanvoelen, en als ik de ervaringen hier zo hoor zit dat wel goed. Zitten er ook snipers in de beta? En zoja, hoe spelen die?
     
  5. ALojan

    ALojan Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Net even weer gespeeld en begin hem nu toch ook wel te waarderen.
    Het begin was voor mij erg lastig (snel dood).
    Maar nu ik langzaam de maps een beetje begin te kennen gaat het steeds beter.
    Wie weet er trouwens hoe je van positie wisselt in de tank?
    Ik bedoel hoe je als bestuurder achter het machinegeweer gaat zitten en weer terug?
    Waar moet je de veroverde vlag droppen bij capture de flag?
    Liep weer als een dwaas rond te rennen met die vlag, 3 man en 4 honden achter me aan. :lol:
    Wat een heerlijk chaotische game is dit toch weer!
     
  6. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    das mooi om te horen, heb hem vandaag gepre-orderd op gamehubs. Mij maakt het eigenlijk niet uit of het WoII is of nu. Vindt het allebij wel best eigenlijk. Dit wordt weer vele uren gamen. Met die honden hoeveel krijg je er als je 7kills hebt??
     
  7. Da Perfect Game

    Da Perfect Game Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Kei cool :p

    Thompson FTW
     
  8. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwah, ik vind hem eigenlijk helemaal niet zo heel vet -.-
    Ik heb CoD4 niet gespeeld en vind dit maar troep.

    Ik was sowieso niet van plan om deze te halen, en dat idee is alleen maar bevestigd :).
     
  9. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Game valt vies tegen, het is cod 4 maar dan een stapje terug. Cod 3.5 dus. IK vind de game totaal niet lekker spelen en de duitse stemmen zijn ook goedkoop, kortom ik ga voor gears in november en laat cod lekker in de schappen liggen!


    klik hierhttp://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=119881 voor verloting key
     
  10. Luckyyason

    Luckyyason Bitch

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0

    martyrdomb zit er gewoon in...
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2008
  11. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar basseer je dat op? Ik vind de game lekker weg spelen, zéker een goeie game: De mix tussen COD 3 en 4 maakte dat, want wat is beter dan het nice gameplay, stijltje en graphics van COD 4, en WO II? :)

    Voor zover dus mijn mening :)
     
  12. Luckyyason

    Luckyyason Bitch

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier mijn mening: :)


    Je kan in de beta 3 maps spelen (in een chinees kasteel, op een basis bij de kust van een oerwoud & in een soort van industriele binnenplaats, de maps die erin zitten vind ik erg goed uitgewerkt en kennen een grote variatie. De wapens werken ook goed, ik heb nog niet zoveel gespeeld om ze allemaal te testen.

    Qua gameplay lijkt het heel erg op de multiplayer gameplay van call of duty 4, alleen dan in een WO 2 jasje. Dat vind ik persoonlijk niet slecht omdat de multiplayer van cod 4 erg goed is.

    Grafisch gezien is deze game ong. hetzelfde als cod 4, omdat het een beta is, zijn de grafiks nog niet zo goed uitgewerkt maar ik verwacht dat dat in de toekomst wel zal gebeuren.

    Conclusie: als je van call of duty houd zou ik deze game niet laten schieten, als hij uitkomt ga ik hem dan ook zeker aanschaffen.
     
  13. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Impressie:
    Na Call of Duty 4 was het wel eens tijd voor verandering, een andere setting andere tegenstanders en een multiplayer die net zo vet zou zijn. Eigenlijk doet de béta wat het moet doen, de graphix zijn ongeveer hetzelfde er zijn andere levels en er zijn andere wapens.

    Het is alleen jammer dat het spel niet echt bijzonder speelt, ik heb cod 4 online kapot gespeeld en dit voelt als meer van het zelfde. De drie beta levels zien er goed uit maarja seen it been there alom. Dat Jack Bauer de stem inspreekt is wel leuk maar dit spel is van mijn most wanted voor dit jaar gegaan. I'll pass....
     
  14. soul2soul

    soul2soul Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Yeah, ik heb een key van COD.com, ervaringen volgen later.. eerst 8 uur werken. |:-
     
  15. cv8x

    cv8x Gekkenhuis

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Hierbij mijn mening tot dusver:

    Ik heb gisteren een half uurtje gespeeld en het is in mijn ogen een kopie van CoD 4, maar dan in een WOII jasje. De maps zien er goed uit en ook de dog attack is leuk verzonnen. Dit soort spelelementen maakt een game toch wel leuk. Ik heb tekort gespeeld om er een goed oordeel over te kunnen vellen, maar zo op het eerste gezicht is het weer een topper. CoD 4 is al geweldig en omdat CoD 5 erop lijkt (behalve de WOII setting) is het weer een topgame uit deze reeks!
     
  16. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Heb vanochtend key gekregen van COD.com, dus ben hem nu aan het downloaden.. Wat me wel opvalt aan de reacties hierboven is dat het lijkt op cod4, en dat sommige hem dan toch niet goed vinden? terwijl de mp bijna hetzelfde is.. raar?
     
  17. PimpmasterB

    PimpmasterB Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond gelukkig van eurogamer.net een code kunnen krijgen. Spel valt me zeker niet tegen. Ik riep steeds: als hij maar minimaal net zo leuk is als COD 4, en dat is hij zeker. Ik heb nog niet alle perks kunnen zien, maar met name die van die honden is erg goed. En ipv de uav is er nu een spy plane die als radar werkt, daar is over nagedacht. Zit nu nog op mijn werk, maar kan haast niet wachten tot vanavond.
     
  18. Butheadking

    Butheadking Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag mijn code binnen gekregen :) Het ziet er wel redelijk uit,het schiet lekker vlot. Alleen een nadeel is dat de mappen zo vol staan ben meer een voorstander van open mappen
     
  19. Marcjah

    Marcjah King Of Members

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    heb me net op callofduty.com geregistreerd voor die beta key... denken jullie dat ik nog kans heb op zo'n key? Heeft een van jullie misschien nog zo'n key?
     
  20. Nemmii

    Nemmii Active Member

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Op 1 of andere manier werkt het schieten met die wapens niet. Wat ik ook doe ik raak ze altijd maar dood gaan ze niet. Sniper is altijd 1 schot , leeft nog , 2e proberen maar je gaat dood. Verder is het een goed spel alleen de wapens in de beta zuigen gewoon. Geef mij die Mosin Nagant , Kar98k , Mp44,Ppsh enz.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina