Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 16]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 25 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Eeeh de verschillen zijn imo toch echt huge! Vooral het live gamen heeft op de 360 een compleet nieuwe invulling gegeven en is voor het eerst echt geintergreerd. Het downloaden van trailers, demo's, uitnodigen van vrienden, achievements, chats, het gebruik als mediacenter en ga zo maar door.

Ik heb toevallig ook een ps2 staan en zet ze voor de lol maar eens bij elkaar en zeg dan nog eens dat de games er maar 'een beetje' mooier uitzien:+

Sony maakt imo idd vage beslissingen, al hoop ik dat ze met Heavy Rain, Killzone R2 en GoW 3 veel goed gaan maken.

2. ExtremeGamer NL

ExtremeGamer NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jup denk ik ook wat Kevf zegt.PS3 heeft gewoon tijd nodig.Als LittlebigPLanet aanslaat en als Killzone 2 het ook goed gaat doen en mooi scoort,dan is er een basis gelegd.Kingdon Hearts 3,GOW 3,maar ook thirtparty games als Prince of Persia,FarCry 2 kunnen een bijdrage leveren aan de verkoopcijfers.De ps3 heeft een game nodig die extreem goede indruk maakt,en laat daarom Killzone 2 niet vallen,en een totale topper van maken,ook al duurt het nog een half jaar langer voordat hij uitkomt.Ik verkoop me ps3 zeker niet,want speel Final Fantasy 13 altijd nog liever op de ps3,net als de Versus versie,ook al wordt de 360 versie identiek.
    updateLittle bigplanet scoort enorm goed check ign.com: http://ps3.ign.com/articles/919/919111p1.html

Laatst bewerkt: 13 okt 2008
  3. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tering die CoD World at War beta valt qua graphics zwaar tegen na Killzone 2 :mad:

4. ExtremeGamer NL

ExtremeGamer NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    geloof ik best.Ik vind dat call of duty na 2 jaar moet komen,en niet elk jaar,zo kunnen meer aandacht besteden aan de graphics.

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Killzone beta ben ik ook erg nieuwsgierig naar. Zijn daar nog opties voor?

dit is wel weer leuk nieuws voor de 360:

NU.nl

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Klopt, de Xbox 360 gaat een mooie tijd tegenmoet straks in Japan.

7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nu nog LBP en ik ben tevreden. :+

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    bron?

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  10. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.937
    Ach man, MGS4 komt er toch niet.
    Dat gezeik altijd met of ie komt op de 360 of niet..zijn inmiddels al 13143543 berichten van.

11. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zei men ook over Final Fantasy en vele andere titels.

Uit een recent interview ..

Keer op keer wordt in de interviews een 360 versie niet totaal uitgesloten maar dat het eerder een lastige klus is. Dat is ook logisch omdat deze titel geoptimaliseerd is voor de PS3. Maar zeg nooit nooit, zeker nu kan je niet uitsluiten dat deze titel ooit op de 360 zal verschijnen, in wat voor vorm dan ook.

De 360 is momenteel in Japan met een aardige opmars bezig en verkoopt daar nu al 4 weken lang meer dan de PS3. En de PS3? Die heeft vorige week een diepte record wat betreft sales bereikt. En daar zou een titel als MGS4 wel verandering in brengen, totaal niet dus.

12. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit er eerlijk gezegd toch niet echt op te wachten. Heb liever dat ze Resistance en Killzone porten.

13. Wii

Wii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand monster hunter 2 ofzo wel ens gespeelt, is dat een vermaklijke game? MH3 komt toch exclusive voor de Wii hopelijk word dat wat :)

14. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb MH2 gespeeld ja. Vrij hardcore, erg japans stijltje en moeilijk.
    Moet nodig online eens gaan proberen.

15. Wii

Wii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat is nou eignelijk het doel van de game? soort mmorpg heb ik g ehoord?

16. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het spel is onderverdeeld in levels. Elke keer moet je een bepaald monster of monsters vinden en afmaken.

Online schijnt het inderdaad op een MMORPG te lijken, een soort van korte instances met een party.

17. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hardware cijfertjes!

USA

September
    Wii 687.0K
    Nintendo DS 536.8K
    Xbox 360 347.2K
    PSP 238.1K
    PlayStation 3 232.4K
    PlayStation 2 173.5K

Japan

Afgelopen week ..
    DS Lite 31,914
    PSP 23,901
    Wii 22,877
    Xbox 360 7,763
    PS2 6,982
    PS3 5,734

http://chartget.blogspot.com/2008/10/media-create-sales-1006-1012-consoles.html

Opmerkelijk: voor de 5e week op een rij verkoopt de 360 daar meer als de PS3. Die laatste heeft een weer nieuw diepte record bereikt qua sales. Het is dan ook niet vreemd dat steeds meer Japanse developers zich gaan richten op het Westen en dus ook de 360.

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nou is Killzone 2 dan ook wel echt belachelijk mooi he! _O_

19. ThommieGun

ThommieGun Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Start post moet aangepast worden ;) De arcade heb je voor 150 Euro de pro voor 200 Euro en de Elite voor 250 Euro ;)

En de Ps3 is nu met 80 Gb

Verder ownt de xbox 360 :D

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Sony is lekker bezig. Ze introduceren een optie tot het maken van screenshots in spellen, echter spellen moeten dit zelf nog wel apart opnemen en het is niet verplicht. Wat voegt dat nog toe aan bijv de optie in Wipeout waar dat al gewoon mee kan? En net als de trophies niet verplicht....handig.

Gisteren FW 2.50 binnengehaald en vervolgens ligt de hele store er uit :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina