Pro Evolution Soccer 09 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey kwdtje je speelt pes 2009 op de xbox neem ik maar ff aan. Ik voeg je ff toe, ok? Als je er bezwaar tegen hebt, delete me maar :cool:
     
  2. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat ik morgen even voor men werk langs de Next level ga voor Pes :)

    Enige is dat ik dan totaal geen zin meer heb om te werken maar ja ;
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Kan ik me voorstellen. Ik werk voor mezelf, dus ik heb de planning zo gemaakt dat ik morgen vrij heb :)
     
  4. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
  5. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dus niet of het aan mij ligt (De kans is groot... :+ )

    Maar ik vind deze game écht bagger. Ik heb zowat alle FIFA's en maar 1 PES (PES6) maar het ligt hier ook niet aan. Ik vind het totaal niet spelen (Zie: Magneet-bal) game modes zijn zoals vanouds.. Become a Legend is weer flink nageaapt van FIFA...

    Nee, geef mij maar FIFA 09 maar.
     
  6. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    fifa heeft eigenlijk Pes nageaapt, naja winningeleven's fantasia mode (zie be a legend) eigenlijk..dussss

    En de gameplay is goed, al is dit de eerste pes waarbij ik twijfel of ik hem metteen koop.. we zullen zien
     
  7. dennizzz

    dennizzz Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Het kàn alleen maar als je van Xport of Xsata gebruik maakt. Dat zijn inderdaad gadgets om je option files van PC in te lezen op je Xbox. Anders kan het niet.
     
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.823
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Is dat gedoe met de optionfiles op de PS3 wel makkelijk, of ook zo irritant met een omweg, zoals op de 360!?
     
  10. Achillias

    Achillias Guest

  11. Achillias

    Achillias Guest

    Nope USB is voldoende.
     
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Achillias je links werken niet....
     
  13. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Demo is representatief, al is het altijd lastig om 5 minuten te spelen. Een wedstrijd van 10 min komt al beter tot zijn recht. Je moet het gewoon even spelen. Zelf vind ik, na jaren PES te hebben gespeeld, FIFA 09 nu leuker. Het speelt vloeiender en is realistischer vind ik. Wel heeft het nog een aantal irritatiepuntjes, bijv. het feit dat je ingedrukte controls gechached worden. Bij PES is dat nu verleden tijd. Je knoppen(combinatie) werkt pas als je de betreffende speler bestuurt.

    Wel vind ik PES eenvoudiger, maar dat komt misschien ook omdat ik zoveel uren PES op mijn CV heb staan. Offline is PES wel beter, want de AI van FIFA is erg matig vind ik.

    Als je veelal offline speelt, raad ik je PES aan! Speel je graag online, ga dan voor FIFA. Weet je het nog niet, lees dan mijn beide reviews op Xboxworld.nl.
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2008
  14. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ze waren gister bezig met server onderhoud, dus hopelijk zijn alle minimale "lagjes" straks ook verleden tijd!
    Anyway, gister een uurtje Be a Legend gedaan en ik vind het een erg leuke modus, wel las ik dat de eerste paar uurtjes saai waren en dat klopt ook wel. Zit nu bij Ajax trainingsmatchjes te doen, geeft best wel voldoening als je van het eerste van Ajax wint door 2 assists van je eigen creatie!

    Daarna even de CL modus ingedoken en het ziet er fenomenaal uit, wat een sfeer! Hopelijk weten ze de CL volgend jaar in alles te stoppen want het geeft echt een geweldig gevoel als je het logo ziet opkomen met het welbekende deuntje.

    GFX zijn geweldig, nog scherper dan in de demo en ik had helemaal geen last van teveel contrast oid, mijn tv stond blijkbaar wel goed afgesteld ;) Regen effecten zijn mooi en de verlichting daarbij prachtig. De replays die je te zien krijgt zijn van mindere kwaliteit, maar als je de replay functie zelf gebruikt ziet het er weer schitterend uit(vooral DoF en de textures, zoom maar eens in op de bal!)

    Geluid is een beetje hetzelfde helaas, wel meer sfeer in de stadions maar het commentaar blijft embaarlijk maar zorgt toch altijd weer voor een humoristische noot (zo slecht dat het weer grappig wordt ;)). Helaas kon ik geen Spaans commentaar selecteren, gemiste kans! (Kan jij dat wel Jows?)

    Over het spel zelf kan ik lange of korte verhalen schrijven, maar het is in mijn ogen nu al de beste PES ooit. Het speelt weer net zo realistisch als voor 2008, al is de instap drempel lager geworden( Althans, ik speel al jaren PES en kan aardig ballen) maar winnen op Top Player niveau met 2 vingers in mijn neus lukt me nog niet.

    Beste verbeteringen zijn vooral de truukjes die je nu met je stick/d-pad maakt waardoor je meer controle hebt over de speler. Easy to learn, hard to master zoals PES hoort te zijn! Daarnaast vindt ik de AI van zowel je medespelers als de computer behoorlijk verbeterd en is het weer vechten voor een bal.

    Het schieten is ook eindelijk weer goed gemaakt ipv dat fifa systeem van 2008. Het maakt weer verschrikkelijk veel uit met welke voet je hem schiet(Prefered foot), waar je staat, of je met een aanloop schiet of uit stand en noem maar op! Je moet echt weer nadenken!

    Ik ben ontzettend positief verrasst door deze PES, al moet ik zeggen dat ik wel een echte PESfan van het eerste uur ben. Maar na 2008 was natuurlijk niks meer zeker! Konami heeft zich gelukkig herpakt en hopelijk knallen ze volgend jaar met een gloednieuwe engine Fifa omver!
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2008
  15. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Hoe zijn de keepers, vond met name Casillas in de demo een onbehlopen indruk maken, is hier in de uiteindelijke versie nog wat aan gedaan?

    Heb zin in de Champions Leauge mode, wat mij betreft de grootste verbetering/reden om pes weer kopen dit jaar!

    Heeft er iemand een idee hoe dat werkt met supportersliederen importeren? Ze zingen namelijk meestal een refrijntje, en niet een heel nummer, kan je stukjes uit liedjes knippen? (lijkt me echt gaaf om bij bepaalde clubs toe te passen!)

    Straks ff de stad in, hopelijk hebben ze hem...
     
  16. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmm, ik heb nog niet heel veel gescoord of geschoten(voornamelijk be a legend gedaan ;)) maar de keeper maakt meestal een goede indruk, soms laat ie de bal wel los maar als je een kanonskogel op een keeper afschiet vind ik het nogal logisch dat ie de bal niet in eerste instantie klemt!

    Lees net dit trouwens :¨
    Vanavond of morgen maar es een mooie ajax chant maken :D

    edit:
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2008
  17. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je die af hebt wil ik em ook wel ff hebben ;). Zou je em kunnen sturen dan?

    Je hebt trouwens me Friend Invite nog niet accepted.
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2008
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik wil vooral weten waar ik hem kan halen haha.
     
  19. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    NEXT-LEVEL AMERSFOORT....

    en sorry Senteen, ik had het gister niet gelezen hier en wist dus nog niet wie je was ;) ik zit nu helaas op mijn werk.
     
  20. dennizzz

    dennizzz Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar sluit ik me bij aan! Een mooie 410 compilatie :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina