FIFA 09 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Manage teams -> Transfers -> International selections.

2. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn winning streak van 39 wedstrijden online is voorbij.3-2 verloren tegen inter.Kwam die 3-1 voor en ging die heel de tijd naar achter spelen.Maar ik vindt dat een eer die had echt schrik van mij.Nu online 107 wins en 12 verloren.En door dat verlies niks gezakt in de leaderboards.Dus het loopt lekker

3. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond 3 x verloren van Anju......
    2x 1-0 en 1x 3-0 (met eigen doelpunt)

Had redelijke kansen, paar x paal en lat, maar kreeg die bal er gewoon niet in.

Wil wel weer een revance natuurlijk :)

Anju ik haat je.....met de bal hoog houden met je keeper :mad: ;)

Hoe verdedigen jullie?
    ik hou vaak A en B ingedrukt on pressie te zetten, nadeel is dat er gaten vallen in me verdediging.

Graag tips van de experts:)

4. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Hoveelste sta je nu dan? Sta nu in 09 totaal 2700. VInd dat best oke :). Verlies veel maar kost je bijna geen punten omdat ik met binfica speel. Win ik 2x van een 5 sterren team heb ik tussen de 100 en 110 ervaringspunten erbij. Dan kan ik 5x verliezen van een 5 sterren team om nog gelijk te komen met ervaringspunten en dat gebeurd nooit. Volgens mij nu 40 gewonnen 20 verloren ofzo.

Welk level zit jij nu?

5. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Verdedigen deed ik eerst ook altijd met die 2 tegelijk. Als de tegenstander 4-4-2 speelt moet je dat niet doen als de bal naar de spitsen gespeeld word. Want dan gaan je 2 centrale spelers naar 1 spits toe en dan vallen er ruimtes. Op het middeveldzorg ik meestal wel dat er 2 mannetjes druk zetten al hangt het van de situatie af. 1 op 1 verdedigen komt het dus vaak op uit achterin. Meestal zet ik met A eventjes 1 sec druk en dan weer los anders sprinten ze vaak zo om je heen omdat je verkeerd staat. En zo geef ik pulsjes met A als ik goed sta en anders loop ik gewoon achteruit. De meeste spelers zijn harde renners en moet je dus gewoon zorgen dat je goed gepositioneerd staat voordat je druk gaat zetten.

Ff 1 puntje van kritiek aan dit spel. Schakelen van spelers vind ik niet echt lekker gaan. Soms wil ik een middeveld om het gat dicht te lopen maar krijgt ik die niet geselecteerd :mad:!

6. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Hoe kun je dan die status krijgen?

7. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ooh?! Ik had het hoogste geboden voor transfersom en salaris en bij mij kwam hij wel.

8. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0

Ik sta nu 425ste van de wereld en 4de van Belgie.Ik probeer altijd met Brugge te spelen maar mensen pakken dan een 5 sterrenteam en dan neem ik ook een 5 sterrenteam .Ik zit nu op level 16
    hamsik10 [niveau 28] tegen PRO EVO GAMER 6 [niveau 16] 0 - 3 (einduitslag)
    Gisteren won ik van van iemand met level 28.Ik vond die eigenlijk zo goed niet

Laatst bewerkt: 14 okt 2008
  9. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Gebruik de rechterstick:)

10. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Kan je daar ook mee selecteren? Ff proberen vanavond!

11. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    ja gewoon de richting van de speler op wijzen

edit/

Ben nu begonnen met Manchester City: 2 aankopen gedaan.

------------Frey------------------
    -Kompany---Dunne--Richards--Ball-
    -----------Palombo----------------
    -Wright-Phillips----Elano----Petrov-
    ----------------------Robinho-----
    --------Jo------------------------

Robinho vind ik nog net iets te licht voor de PL hebben jullie dat ook?

Laatst bewerkt: 14 okt 2008
  12. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Jep, staat ook in de handleiding:+
    Niet dat iemand die leest, ik ook meestal niet, maar bij fifa staan er soms wel handige dingetjes tussen.

13. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Oja en een tip voor mensen die graag spelers aanpassen. Stel het team dat je aan wil passen (als je veel spelers echte schoenen wilt geven bijv.) in als je favoriete team. Dan hoef je niet de hele tijd al die competities door te bladeren

14. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Zelfde probleem als fcdanny. Had dat van RS *WEL* gelezen in het boekje (waar overigens ook een hoop NIET instaat) maar nog niet geprobeerd. Zal dat vanaaf ook gaan proberen:)

15. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Kun je trouwens ook een opstelling ergens opslaan zodat je als je online gaat gewoon met 1 druk op de knop of automatisch die opstelling krijgt. Zo speel ik met Arsenal maar moet ik steeds Rosicky wisselen voor Walcott, kan ik dat niet gewoon voorgoed aanpassen?

16. Japa

Japa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit zou ik ook graag weten, ben bij West Ham United bij elke wedstrijd wel 2 minuten ofzo bezig om alles te veranderen omdat die live season stats van sommige basisspelers zo verschrikkelijk zijn...plus dat enkele goeie reserves bij reserves staan en niet bij wisselspelers zodat je ze in de wedstrijd niet kunt wisselen...

17. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Irritant ik heb nu online ranked 49 keer gewonnen en 10 keer verloren maar 4 van die 10 keren stond ik voor en liep het spel vast waardoor ik verloor:mad:

soms zijn die ea servers echt kut

18. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Idd.... Wil je binnenkort btw nog een keer een rematch tegen mij?

19. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Hehe een handleiding. Misschien toch maar is gaan lezen!

20. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Ik had laatst een TE BIZARRE goal tegen, gemaakt door de AI(!)

Mijn keeper had de bal ... vast ... en loopt naar voren om hem uit te trappen. Loopt naast hem de CF van de AI tegenstander en DIE KOPT DE BAL ZO UIT DE HANDEN VAN DE KEEPER, en schiet hem in het doel ... doelpunt

Ik nog denken, die wordt afgekeurd, maar nee hoor hij telde. Terugkijken op de herhaling of de bal 'los' was? Misschien ... maar dat die AI CF zo'n kopbeweging naar beneden maakte ... MEESTERLIJK!!!

Helaas niet op video, je moet me geloven. Het deed me denken aan een afgekeurde goal die Cruijff ooit scoorde, die frommelde de bal ook van een keeper af. Toen wel afgekeurd:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina