Review van Eurogamer, al schijnt die site overigens aardig pro 360 te zijn: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=259015
Hmm ik wil dit spel zo graag spelen, maar wil toch geen ps3 kopen... Echt een super origineel spel Gelukkig nog wel wat vrienden met een ps3
mwoah dat is in de head-to-head features wel een beetje zo maar vaak hebben ze ook wel een punt,... sommige games die 360 en pc als lead development platform hebben lopen nou eenmaal voor geen meter op de PS3 ze zijn iig wel onverdeeld positief over LBP en dat zegt best wel wat want ze zijn best streng met hun reviews (zo gaven ze Halo1 bijv 8/10 )
Nette score, maar goed, iedere website die deze game lager dan een 9 rate neem ik ook niet serieus. Want dan heb je er de ballen verstand van.
Kwam er vandaag ook pas achter dat bv. Guerilla level(s) gaat bouwen voor LBP en Insomniac ook waarschijnlijk. De eerste week komt er ook een astronautenpak en een t-shirt met de tekst: I was here week one oid. als download
kan je hem niet meer spelen?! Alleen de eerste drie levels gespeeld, vind het spel echt super! Echter alleen met iemand naast je op de bank of via psn.
Is door niemand bevestigd. En aangezien het nu een week voor de release is en er geen demo is lijkt het me ook niet waarschijnlijk.
De PS store wordt pas op donderdagen geupdate dus als ie er dan niet bij staat komt de demo inderdaad niet.