FIFA 09 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4
    Jongens even een vraagje heb me rot zitten zoeken maar kan het niet vinden.

    STEL ik en een vriend willen samen tegen 2 anderen spelen = 2 vs 2
    MAAR ik zit thuis en mijn vriend zit bij hem thuis, kan dit???

    Ik weet wel dat als je met zijn 2en achter 1 xbox gaat zitten dat het kan mbv GUEST.
     
  2. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Vandaag ook Legend voor m'n land geworden in Be a Pro :) Be a Pro International Cup gewonnen als captain van Nederland dus
     
  3. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Nee, volgens mij kan dat niet. Wat ik doe is BAP-mode selecteren, custom match kiezen en een van de laatsten uit de lijst van de lobby's kiezen. Soms zitten daar minder spelers in en kun je 2vs2 spelen. Als iedereen op ready drukt althans.
     
  4. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    iemand een idee hoe ik die badges kan halen met lounge mode?
    ik doe precies wat er moet gebeuren om de badges te halen, maar ik krijg ze niet :mad:
     
  5. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4


    Oke thnx!
     
  6. xbox-king

    xbox-king Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand alle goede (echte) namen van het nederlands elftal posten?

    bij voorbaad bedankt!
     
  7. Torres

    Torres Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.onsoranje.nl/selection.html aan de hand hiervan gewoon ruilen bij team coachen/tranfer/internationaal
     
  8. GvB

    GvB Active Member

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    Met welk team spelen jullie online?

    Ik ben zelf nog een beetje op zoek naar 'mijn team' om online te spelen, ik heb een tijdje erg veel met Real gespeeld maar ik ben er toch niet helemaal tevreden over...
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    van alles wat, hangt een beetje van de tegenstander af, ik vind t leuk om dan weer s bijv met ac milan te spelen en dan weer s met sc heerenveen,.. dus meestal kijk ik hoeveel sterren de tegenstander heeft en dan kies ik een team dat daar bij past
     
  10. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Spelen veel van jullie met alle hulpmiddelen uit?? Dus alles op manual/handmatig bij passen etc?

    Ik vind het persoonlijk wel jammer dat je bij online matches niet ook daarop wordt gelet als je een random tegenstander zoekt.. nu is het best frustrerend om het online te doen omdat het toch wel een tikkeltje moeilijker is..
     
  11. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    spoedvraagje

    kan ik met 2 spelers (naast elkaar op de bank dus) op live een wedstrijd spelen tegen anderen??? zo ja hoe. ik kan de guest niet selecteren.
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2008
  12. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar is het stadion van Real Madrid?:eek:
     
  13. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4

    Op 2de controller y drukken. dan kan je hem aanmelden als guest.
     
  14. jeroen18

    jeroen18 boks ouwe

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, ik heb een vraag..
    Ik heb fifa nu een week en kan goed scoren uit corners, combinaties, kopballen enz enz.
    Het is echt een geweldig spel! Het enige grote probleem is: ik heb denk ik al wel 50 potjes gespeeld en nog LETTERLIJK geen 1 afstandsschot geraakt!! Zijn er meer mensen die hier last van hebben, of is er een bepaalde techniek voor ofzo?
    Heb 07 en 08 niet gespeeld maar met 06 vloog de ene na de andere schot erin dus het is niet dat ik het niet kan ofzo :confused:
     
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hmm net 2 keer op rij een penalty serie verloren terwijl ik ze normaal altijd wel win... :mad:
    Online merk ik wel dat ik vaak nog te kort kom, en ik heb ook vaak het idee dat ik afentoe te sloom ben met passen waardoor ik makkelijk de bal verlies. Maar 1 vs 1 vind ik eigenlijk geen hol aan, 10 vs 10 is veel leuker met een paar mensen van XBW.
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Niet, vind het ook raar.
     
  17. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Het enige punt waar ik me aan erger is het weer. Ben bezig met Arsenal als manager en ik heb nog geen wolk gezien. Serieus, ik dacht dat ze er weerseffecten in hadden gedaan die tijdens de wedstrijd zouden veranderen?

    Tot nu toe lijkt het meer op een vergroot broeikaseffect.
     
  18. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    :lol::lol::lol:Met een vergroot broeikaseffect zou je ook regen moeten hebben hoor. En het is inderdaad te belachelijk voor woorden dat ze geen weerseffecten erin hebben gedaan.
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Erg slecht het weer inderdaad, op de PS1 was het zelfs beter. Sneeuw waar je stoned van word en regen dat je nooit ziet. Plus de A.I. in Be A Pro is drama. Voor de rest een heerlijke footie! _O_
     
  20. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar ik me vooral aan erger 1 vs 1 en online ook 1 vs 1 dat de voordeelregel echt fucked up is.

    Ik heb nog geen één keer deze regel goed toegepast gekregen of gezien. Echt DRAMA.

    Gisteren offline tegen een maat gespeeld en elke keer was hij net te laat met de instapbeweging, dus elke keer krijg ik voordeel omdat ik wel de bal net op tijd verder speel. MAAR ook elke keer na 20 meter fluit de scheids af, ook al loop ik alleen verder op de keeper, al loop ik naar me eigen goal of al scoor ik zelfs. Met geen vijand in een straal van 5 meter.

    Verder echt een topgame en erg vermakelijk, ook online, maar dit moet echt verbeterd worden door EA. Net als het weer inderdaad, maar ik heb liever dat ze eerst aan de voordeel regel werken, dit is gewoon FIFA96 niveau :eek:.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina