Guitar Hero IV: World Tour

Discussie in 'Algemeen' gestart door KeaveXL, 13 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    In die richting gaat het inderdaad, al zullen de bundels denk ook snel naar de 200 euro kunnen gaan. Met pre-orders heb je hem als het goed is al voor 180 en met 2de gitaar (GH3 versie) voor 195.

    Bij preview versie had ik de slider echt nodig voor de bass, dus vraag me af hoe ze dat op gaan lossen met de GH3 gitaar. Mogelijk dat de 5 kleuren buttons tegelijk indrukken ook nog werkt, maar dat lijkt me niet echt ideaal. Je hand bij de bass steeds even moeten verschuiven naar de slider maakt het ook al een stuk moeilijker, omdat je bij terugkomst op normale positie steeds de verkeerde kleur aanslaat.

    En btw, een nummer op 100% met een volledige band lijkt me nog geen makkelijke opgave als iedereen ook echt 100% moet halen. Drums op expert wordt ook nog wel een pittige klus.
     
  2. japie06

    japie06 Kaasfabriek

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me dat de game zich aanpast met welke gitaar je hebt, net zo als bij de drums.
     
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Mja zou kunnen, maar dat zou wel betekenen dat bass spelen met oude gitaar makkelijker is dan met nieuwe gitaar.
     
  4. itzme

    itzme Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij bol krijg je er geen extra gitaar meer bij lijkt 't. maar staat idd ook 21.11 daar inmiddels :)
     
  5. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Geldt dit voor alle winkels, die gratis GH:3 guitar? (Bij bol.com dus niet volgens bovenstaande poster. Maar het zou wel bij elke winkel zo moeten zijn?)
     
  6. Nemmii

    Nemmii Active Member

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Bol.com doet er wel aan mee , zoek het maar op en dan staat er bij details basgitaar of gitaar bij als extra. Maja 21 november dus, das mooi klote. Ik denke oh nog 1 maand ! maar nee 2 maanden.
     
  7. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af of er ook verschillende bundels komen? Want tot nu toe zie ik alleen game+guitar, game en super bundel. Maar nog niet bijvoorbeeld game+drums.

    En is er al iets bekend over de prijs van losse instrumenten? Want die zie ik ook nog nergens staan.
     
  8. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Geloof alleen pre-order bundels van de hele set.
     
  9. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een paar weken geleden de full-band set gepre-ordered bij 12game, maar daar stond niet dat ik die extra gitaar zou krijgen.. denk je dat ik hem alsnog krijg of niet?
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ik zou ze mailen. Niet overal krijg je extra gitaar er dacht ik bij. Zou me niets verbazen als sommige winkels of shops daar niet aan mee doen.
     
  11. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    :mad:
     
  12. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee of dit al gepost is, maar ik post het toch maar.
    Een kerel heeft al de retail versie en speelt op expert, hij upload de (vooral gitaar) nummers op youtube zodat je weet wat de charts zijn :)

    Zn account:
    http://www.youtube.com/user/pdtecrj

    Dit moet je dus niet kijken als je de charts pas wilt weten op het moment dat je de game zelf gaat spelen ;)
     
  13. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Up Around The Bend is echt koewl. :D
     
  14. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    Alweer deze gast? Bij GH3 deed hij dat ook ...
     
  15. martyman

    martyman Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    in't intertoys krantje (:9) en power unlimited staat ie voor 24 oktober gepland*) de vraag... is dat wel waar:confused:
     
  16. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Lets hope so. :D Ben wel toe aan een nieuwe GH. :)
     
  17. martyman

    martyman Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ook!:b: echt nie normaal (bijna) alle liedjes top nrs!:eek: vooral ozzy/zakk wylde wou ik spele*):9
     
  18. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 18 okt 2008
  19. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Die blank notes zijn zo irritant volgens mij. Je kan ze geeneens onderscheiden van de achtergrond. :confused:

    Tool wordt echt wennen. Soms hebben ze wel goede stukkies, maar...net niet. :9
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2008
  20. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens, ik heb wat meer bass liedjes zitten kijken, en wat zijn die paarse lijnen bij bass?
    B.Y.O.B heeft ze heel erg:

    [yt]Yjxsz-IXxJw[/yt]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina