Het Grote:Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen Topic Deel 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 22 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    ochja ik had gmail aangemaakt voor gamehubs :+ Daar staan allebei de mailtjes op :9
     
  2. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Als je 2 spellen laat versturen met UPS door Gamehubs betaal je dan wel maar 1 keer verzendkosten?
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ja dat kan, moet je ze even een mailtje sturen. Word dan wel samen in een pakket verzonden. Maar als ik jou was zou ik het niet doen op dit moment, douane is lekker bezig dus kans dat ze dan worden onderschept.
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Waarom zou de douane zich bemoeien met in het buitenland gekochte game? Daar is niks illegaals aan, sterker nog, mijn vriendin heeft vanuit Amerika een stel luchtjes gekocht. Deze komen vandaag binnen ( als 'et goed is ). Een game is niets anders.
     
  5. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Omdat je invoerbelasting moet betalen over artikelen die meer dan 22 euro kosten buiten de EU, daarom ;)

    Jammer trouwens dat gamehubs ook weer duurder is geworden :{
     
  6. Rotha

    Rotha Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, khad een vraagje over paypal. Kheb al betalingen met Paypal gedaan via ebay enzo, en ook mijn bankrekening gelinked aan me paaypal account, als ik nu iets bij gamehubs wil bestellen, moet ik dan eerst geld overmaken op me paypal rekening(wat een week duurt), of kan ik gelijk betalen en haalt paypal t dan van mijn bankrekening? Want zoiets las ik in de startpost.

    Mvg,
    Rotha

    Edit: Sorry na het lezen van dit topic, is het me duidelijk. Luie ik:mad:
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2008
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Vandaag Lego Indiana Jones binnen gehad van Gamehubs. Vorige week Maandag verzonden, vandaag binnen met normale verzending. Moest tekenen, ik dach shit onderschept ofzo maar gelukkig niet :+
     
  8. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, nu beginnen wij onschuldige gamers ook getroffen te worden door de kredietcrisis...
     
  9. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Heeft niks/niet zoveel met de credietcrisis te maken. Dollar koers is gewoon sinds 4/6 weken weer wat omhoog gegaan. En dat rekenen ze weer door naar ons, met een schepje erbovenop omdat ze wat meer winst willen halen omdat ze best door hebben dat ze genoeg verkopen.

    Dollar koers wordt kunstmatig zo hoog gehouden, zowel door amerika als europa. Benzine wordt zo goedkoper, maar importeren voor ons duurder. Maar reken maar niet erop dat ze dat lang kunnen volhouden. De koers gaat binnen een half jaar wel weer naar de 1,55/1,60. Maja daar heb je momenteel dus even niks aan.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik denk dat met name je 2e punt wel raak is, volgens mij is gamehubs de laatste maanden enorm gegroeid en proberen ze nu langzaam aan de prijzen wat scherper te maken.

    kan natuurlijk ook zijn dat in azie de games gewoon duurder zijn geworden :+
     
  11. GvB

    GvB Active Member

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog nieuws van deze twee? Wat hebben jullie gedaan en hoeveel moesten jullie extra betalen?
     
  12. TheDarkKnight_NL

    TheDarkKnight_NL Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    1
    ik wacht nog heel even af :), heb GameHubs gemaild om te vragen of ze eventueel een nieuwe bon kunnen maken aangezien zij erop hebben gezet dat het €10 waard is.

    En anders gok ik wel gauw op zo'n 30 euro bijbetalen
     
  13. Rotha

    Rotha Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, ik heb nu mailtje van gamehubs gehad met tracking number, maar als ik bij UPS ga kijken dan pakt ie t nummer nie. Doet ie t pas, als die t land uit is oid?

    Bvd,
    Rotha
     
  14. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Kun je bij videogamesplus je order nog cancellen na betaling?
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Yep en zelfs dan werken ze niet altijd. UPS is gewoon snel, daar kan je je het beste aan houden. (2-3 werkdagen)
     
  16. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Iemand?

    Aub het heeft haast :'-(
     
  17. DaveM

    DaveM Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
  18. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
  19. DaveM

    DaveM Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Question : How do I cancel my order?

    Answer : If you wish to cancel an order you may do so by sending an email to customerservice@videogamesplus.ca . Please be sure to include your full name and order number. Please note that we cannot cancel orders that have already been shipped. All cancellation requests will be confirmed by email
     
  20. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik wil eigenlijk een pre-order cancellen van Gamehubs. Ik had gelezen dat paypal 3 euro vraagt voor geld terugstorten op je gewone girorekening, maar ik kon het niet meer vinden hierzo. Was dat nou waar?

    EDIT: Ik zie dat je niet eens je geld terug kan krijgen bij Gamehubs, dus laat maar.
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina