Remcooo en ik net gespeeld! wouden gisteren spelen maar server was down 1e wedstrijd Manchester united - juventus 2-1 Kwam op 0-1 voorsprong wegens fout keeper bij manchester! erna zelf fout achterin! Goeie match ging gelijk op! 2e wedstrijd Juventus - Manchester United 1-3 Kreeg de eerste 15 minuten 2 opgelegte kansen die erin moesten! maar onderkant lat eruit en ander tegen de paal! Helaas en dan gaat die wel andere kant erin! Goed afgemaakt! erna wil die er niet in bij mij en bij Remcooo wel tot 0-3 toe! erna nog goaltje voor de eer gemaakt! Goeie match gehad! gingen gelijk op met een winnaar!!
Inderdaad 2 gelijkwaardig opgaande wedstrijden. Ik had iets meer het geluk met het scoren Vooral in het begin van de 1e wedstrijd ging het spel van de ene kant naar de andere. Don Sloos had veel schotkansen..Ik kwam vaak door zn verdediging, maar stuitte op de keeper, of op de laatste man. Verder had het net zo goed andersom kunnen zijn, maar ik had vandaag meer het geluk aan mijn kant staan Leuke wedstrijden
Ralluf 0-3 Pro evo gamer 2x Rooney 1x C.ronaldo Pro evo gamer 1-1 Ralluf Rooney Elano Toch eruit gevlogen tegen een titel-kandidaat! 1ste wedstrijd had ik helemaal niks te zeggen. 2de wedstrijd begon ik iets meer van me af te bijten omdat ik toch niks meer te verliezen had. Moest het vooral hebben van schoten van 20meter.
Nou drie wedstrijden zijn klaar nu nog 5! Hopelijk hebben we die morgen allemaal klaar! heb iedereen persoonlijke bericht gestuurd als ze nog niet gespeeld hadden!
De 2de wedstrijd hield ik Ronaldo op de bank en ik vind Tevez ook wel goed.Waren goede wedstrijden .Alleen de 2de was ik slecht en jij beter
heb iedereen bericht gestuurd! dus als ze voor morgen niet reageren dan zijn degene die niet gereageerd hebben eruit! en die wel reageren door!
Ik zie door de bomen het bos niet meer.. Mijn tegenstandr MWS I Psycho reageerd niet. We hebben de heenwedstrijd al gespeeld, ik stuurde hem vanochten een message op welke tijden ik allemaal kon spelen maar hij reageerde gewoon niet..
beetje jammer dat in totaal 5 mensen niet reageren en dus niet meedoen en wel opgeven! Geef je volgende keer gewoon niet meer op! Verpest het zo voor de gamers die wel actief meedoen! Volgende 3 wedstrijden zijn geloot de volgende ronde word 1 persoon Vrij Geloot voor de finale! Veel geluk!
Ik heb gewoon gereageerd op je bericht hoor, en heb 3 berichten gestuurd naar mijn tegenstander, waar wel een afspraak uit kwam op vrijdag, maar wat misliep maar goed
Ja dat klopt! Sorry mijn schuld! ben je vergeten erbij te zetten! Dan ben jij vrijgeloot nu en doe je mee met halve finale! laat even weten welk team je was! Gr.