SR1 qua glitches meevalt?
Nou ik kan me nog een flink aantal frustrerende momenten herinneren door glitches.
Bij GTA heb ik toch meer het idee dat je in een wereld zit en iets moet bereiken. Bij SR2 heb je net zoals bij deel 1 veel, heel veel mini games die na 6 levels wel leuk zijn geweest. Alleen jammer dat ze dezelfde activities herhalen in elk district. Zo moet je sommige dingen ontelbaar vaak doen om de game helemaal uit te krijgen (en daar betaal je dan weer 60 euro voor) Vandaar mijn opmerking ook dat het een leuke budgettitel was.
Het speelt verder allemaal wel aardig, het richten en dergelijke gaat allemaal goed. Je hoeft niet heel precies te richten om toch iets te raken.
Ik krijg gewoon niet echt het idee echt in een stad te lopen en iets bij te dragen. Vaak zijn de omgevingen leeg en clean. Dat vond ik bij GTA dan weer zo mooi. Alles leefde echt.
De auto's vind ik dan persoonlijk weer lekkerder rijden in GTA, maar dat is echt heel persoonlijk en kun je beide games niet aanrekenen. Het is hier een stuk meer arcade, met 200 een bocht om kunnen.
Verder is het echt allemaal meer van hetzelfde, alleen wat andere missies. De grote vernieuwingen zijn echt uitgebleven.
Klik om te vergroten...