[Saints Row 2] Algemeen [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 6 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meneer47

    Meneer47 Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat zo? Mijn dash is in het Engels (ik vind al die menu's in het Nederlands foeilelijk,) zou dat ook genoeg zijn? Of moet je behalve de taal ook echt je locatie aanpassen?
     
  2. Bluntman

    Bluntman Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon in het dashboard instellen als locale us. Is wel bij meer spellen zo, Viva Pinata was er ook zo 1 :).
     
  3. Meneer47

    Meneer47 Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee dank je wel :)

    Wel lui van die gasten dat ze niet eens die simpele optie in het spel zelf kunnen stoppen.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb met een kameraad vanavond een hele tijd Rainbow Six Vegas gespeeld, was echt zwaar relaxt om die game weer eens te doen, en het was ook heel lang geleden dat ik een Live game gedaan had.

    Net een halfuurtje even Saints Row gespeeld en het viel me op hoe leuk die game gewoon nog is. En die graphics vielen nog zwaar mee..waren gewoon heel ok. En er is iets aan die game die het extreem toegankelijk maakt...en lekker soepel. het richten en schieten gaat prima...en je hoeft niet de hele tijd te richten..granaatjes gooien ook..het gaat gewoon tja...vind ik beter dan in een GTA IV. Ik zie ook wat mensen bedoelen met dat SR meer fun bied dan GTA IV, het is toch absoluut wel zo. En als ik dat nu al in deel 1 ook zie...ik denk dat ik deel 2 helemaal tof ga vinden. Hoe zit het met de graphics in SR2? Reviews hoor ik over glitches en foutjes praten...terwijl SR1 qua glitches meevalt en de graphics behoorlijk 'polished' zijn. Ik hoop toch dat dat niet te erg in deel 2 is.
     
  5. Bluntman

    Bluntman Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff niks mis met de graphics nog geen glitches/bugs meegemaakt en de graphics zijn zeker beter dan in het eerste deel, ook qua framerate.
     
  6. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    SR1 qua glitches meevalt? :x Nou ik kan me nog een flink aantal frustrerende momenten herinneren door glitches.

    Bij GTA heb ik toch meer het idee dat je in een wereld zit en iets moet bereiken. Bij SR2 heb je net zoals bij deel 1 veel, heel veel mini games die na 6 levels wel leuk zijn geweest. Alleen jammer dat ze dezelfde activities herhalen in elk district. Zo moet je sommige dingen ontelbaar vaak doen om de game helemaal uit te krijgen (en daar betaal je dan weer 60 euro voor) Vandaar mijn opmerking ook dat het een leuke budgettitel was.

    Het speelt verder allemaal wel aardig, het richten en dergelijke gaat allemaal goed. Je hoeft niet heel precies te richten om toch iets te raken.
    Ik krijg gewoon niet echt het idee echt in een stad te lopen en iets bij te dragen. Vaak zijn de omgevingen leeg en clean. Dat vond ik bij GTA dan weer zo mooi. Alles leefde echt.

    De auto's vind ik dan persoonlijk weer lekkerder rijden in GTA, maar dat is echt heel persoonlijk en kun je beide games niet aanrekenen. Het is hier een stuk meer arcade, met 200 een bocht om kunnen.

    Verder is het echt allemaal meer van hetzelfde, alleen wat andere missies. De grote vernieuwingen zijn echt uitgebleven.
     
  7. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik heb de game nu al zo n 3 weken en ben al heel wat glitches tegen gekomen. Maar dat is wel vaker bij sandbox games. Dat maakt de game er niet minder op.
     
  8. Godsmack257

    Godsmack257 Active Member

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    0
    SR2 is best vermakelijk al vind ik dat de makers het zichzelf soms te makkelijk hebben gemaakt. Insurance fraud en Chaos bv. zijn niet veranderd. Ook de hitman missies zijn hetzelfde.

    En de nl. ond. plus de teksten in bv. de editor zijn volgens mij vertaald door babelfish of door een kind.

    Gescheerd hoofd?

    Eerste 3 missies zijn iig erg leuk om te doen en de eerste sidemissie die ik speelde, het stront spuiten, was ook best geinig.
     
  9. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ik vraag me serieus af hoe je 3 weken geleden al aan die game kon komen.
    Mocht het illegaal zijn dan vraag ik me echt af wat je op een gameforum doet. :)


    Vertalingen klopt inderdaad. Soms erg slecht gedaan.
    Het is echt heel jammer dat je zo vaak en veel die side missies moet doen. Ze zijn in principe te gemakkelijk als je eenmaal weet waar je snel kunt scoren.
     
  10. Grapefruit

    Grapefruit Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga vandaag deel 1 halen voor een tientje bij de bartsmit :).

    Wanneer ik heb serieus stoer vind kijk ik nog wel of ik deel 2 haal.
    Ik vind de auto's tegen vallen. Vind ze niet mooi.
     
  11. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    De auto's in deel 2 zijn min of meer hetzelfde. 10 Euro is nog prima te doen voor deel 1. :thumbs:
     
  12. Grapefruit

    Grapefruit Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker de moeite waard dus 8)
     
  13. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Ja, voor 10 euro zeker. :thumbs:
    Als je alle side missies ook doet ben je inclusief de verhaallijn enkele tientallen uren verder. (ik reken voor het gemak ook maar even mee dat je zo nu en dan ook gewoon wat aan het rond rijden bent. )
     
  14. madd4

    madd4 Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    1
    kmoet nog even wachten tot bol hem komt bezorgen maar als hij binnen is ben ik niet meer achter me xdoos weg te slaan :D
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Voor de mensen die hem bij Gamehubs hebben besteld:

    Gaat lekker daar. |:-
     
  16. Spartacusss NL

    Spartacusss NL Active Member

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    de game is wel nederlands ondertiteld heb het spel zelf
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja en niet een taxi belt en alles skipped ><

    In GTAIV bereik je juist niks. Hier heb je wel dat idee. Je ziet jezelf omhoog klimmen in de bende. Iets wat ik helemaal mis bij GTAIV.....

    Dat de stad meer leefde in GTA heb je gelijk echter vond ik de auto's daar kut rijden. De game is arcade en dan moeten de auto's ook arcade zijn...
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2008
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Wie zegt dat hij een taxi bij GTA heeft gepakt en alles heeft geskipped, waar slaat dit allemaal eigenlijk op. We weten nu wel dat je IV niet zo leuk vond, moet meteen iedereen het dan niet leuk vinden ofzo.
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Blaat. Was gewoon een kut optie. Iedereen skipte. Misschien dat je 2/3 zelf reed als het dichtbij was....juist door die optie zag je niks van de stad en voelde je steeds verdwaald. Was gewoon jammer.
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Maar niemand zegt dat je een taxi moet gebruiken, je kan net zo goed een auto stelen en er zelf heen rijden. Is wat ik zelf altijd heb gedaan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina