Call of Duty 5: World at War Beta ervaringen

Discussie in 'Algemeen' gestart door ALojan, 11 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ZizziZ

    ZizziZ Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed, mijn ervaring......

    Ben echt verslaafd aan de gameplay(!) van COD4. Er zit een soort van bezieling in dat spel dat mij erg aanspreekt. Je hebt echt een wow-moment als je met domination (of andere modus) nipt wint.
    Ik heb dat gevoel nu (nog) niet. Tuurlijk, ik speel nu niet met clanmaten, maar het heeft ook te maken met levelopbouw. Ik houd van de opbouw in COD4. Overzichtelijk, goede kleurkeuzes, binnendoorweggetjes en open. De mappen in COD5 zijn nog niet overzichtelijk. Je kunt bijna overal onderdoor, overheen of langsop.
    Kortom, het leeft gewoon niet bij mij, het valt zelfs een beetje tegen. Alles wat Infinity Ward bedacht heeft, pakt Treyarch op om het een beetje uit te melken/ verkrachten.
    Perks; deels hetzelfde, deels nieuwe(maar niet vernieuwend)
    Lobby-systeem; gejat, maar dat is goed
    Helicopter; nu honden. Leuk, maar niet meer dan een gimmick. Geeft niet zo'n kick als de helikopter

    Ik zal wanneer ik weer iets ontdekt heb het wel weer posten
     
  2. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0

    jij hebt zeker aleen cod 4 gespeelt en 1 en 2 niet?

    die hadden ook wat levels die open waren en ook die net als bij cod4 zijn. en dat ze het verkrachten vergelijk de be beta nu is met die van cod 3 ?
    maasr ik snap hem het is WO2 en die wapens staan niemand aan omdat je beter moet mikken dan al die machine geweren.
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2008
  3. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    wie wil een code met mij ruilen voor eentje van Tom clancy's Endwar?
     
  4. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de beta nu een tijdje gespeeld en vind het wel een aardig spel. Maar, helaas toch een maar, het is het toch net niet. Vind het inderdaad meer een COD 3,5.
    Treyarch heeft 2 (!) jaar de tijd gehad om dit te ontwikkelen en er is niets vernieuwend aan. COD2 en COD4 waren dat wel, op elk terrein; graphics, geluid, gameplay etc. etc.
    Gameplay is vrijwel hetzelfde als dat van COD4. Dezelfde engine dus vrij logisch. Toch ziet het er minder fris uit dan COD4. Vreemde kleuren, net als in COD3.
    Het Midden Oosten is nu de Pacific geworden (o.a.), de heli is een groep honden, de perks zijn min of meer hetzelfde. Geluiden zijn minder goed om de een of andere reden.
    Het spel eindigt nog steeds abrupt wanneer de host er mee ophoudt, erg irritant.
    COD4 was super, dat was WOW ook geweest als het vorig jaar was gelanceerd. Maar het is nu een jaar later en dit is gewoon meer van hetzelfde met een minder lekker sausje erover.
    Zal het spel wel halen want ondanks alle kritiek is het wel een lekker spelletje. Dat zijn alle COD delen, althans voor mij. Maar vernieuwend is het niet. Jammer.
     
  5. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Opzich heb je ook helemaal gelijk, ja, maar het mooie is dat COD 4 zo'n goeie game was. En dit ís COD 4 in WO II stijl :9

    Dat maakt het een topgame. Helaas geen vernieuwingen, maar toch nog goed :)
     
  6. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom ga ik 'm ook wel kopen :)
     
  7. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net eerst cod 4 gespeeld toen beta van 5 toen weer cod 4 en toen weer de beta,
    en tog vind ik de beta mooier als 4.... en dit is de beta nog maar
     
  8. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Precies!

    Vind hem wel erg cool.
    Wel ff wennen aan de wapens in het begin en de maps maar nu word het wel vet.

    De tanks werken imo ook goed op die ene map dan.
     
  9. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik word echt godverdomme schijt ziek van die herpus honden, echt de slechtste toevoeging ooit :confused: ik bedoel, je kan er niet aan ontkomen.. Als je de honden hebt, zorg je dat je dood gaat, en met die kut honden maak je dan makkelijk weer 7 kills en hoppa, je kan weer honden activeren.. echt zo slecht gedaan
     
  10. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb geen problemen met die honden, ik schiet ze gemakkelijk dood of ik knife ze zelfs :9
     
  11. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoe krijg je dan zo´n code? Ik heb me geregistreerd op callofduty.com maar geen code.
     
  12. Decostop

    Decostop Active Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    Geef maar ff je account is email + password van callofduty en ik maak 1 key voor je
    Private message
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Lol, doe maar niet Josh. Je kan niet zomaar een key maken :lol:
     
  14. Decostop

    Decostop Active Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    wees geen wijsneus het werkt gewoon. Het is gewoon een bug waar ik achter ben gekomen.
    Joh maak gewoon een account aan met password, geef het aan mij en je speelt COD5 beta. Je krijgt de code via email en je verandert je password.
    Wil je cod5 beta spelen of niet
     
  15. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Kun je niet gewoon zeggen hoe dat moet?
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Als je zo slim bent leg het dan maar eens uit inplaats van een wachtwoord te vragen :)
     
  17. Decostop

    Decostop Active Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    De inlognaam op calofduty.com is bijv. jantje....@hotmail.com
    met een wachtwoord. Maak gewoon zo'n account aan en je zult het zien. De account moet je met het email adres bevestigen, je geeft ff mij de gegevens en je krijgt de key.
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2008
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nu leg je het nog steeds niet uit?
     
  19. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Je kunt toch gewoon zeggen hoe het moet?
    Ik heb me al wel geregistreerd.
     
  20. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Josh, hij lult onzin, het is niet mogelijk een beta key te maken :) laat hem maar
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina