FIFA 09 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Helmaal eens. Voordeelregel zuigt ballen.

    ff een ander vraagje. Gebruiken mensen die live season updates?? En heb je dr echt wat aan? Maar bestaat de kans dat je team dan echt een heel stuk beter word of juist slechter?? En kan je het offline en online gebruiken??
     
  2. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem voor de Premier League genomen omdat ik voornamelijk met die clubs/league speel. Ik koos dus een paar keer Chelsea, maar Drogba is nu geblesseerd en is nog maar 78. Nu gebruik je dan Anelka in de spits automatisch. Het is niet altijd even leuk denk ik, als er veel spelers van je favoriete team geblesseerd raken. Ik heb nog niet echt gemerkt dat er ook echt spelers beter van werden, maar ik heb de game ook pas 2 weken.

    Het werkt online en offline trouwens. Je eigen spelers worden gewoon aangepast en naar mijn weten wordt dit dan toegepast op de performance van je eigen team en spelers. Ik weet trouwens niet of je het ook uit kan zetten zodat alle stats zijn zoals ze eigenlijk horen.
     
  3. kerzhakov1986

    kerzhakov1986 Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    ik erger me ook zo nu en dan aan de voordeelregel. Het is me zelfs drie keer overkomen dat er gefloten werd nadat ik gescoord had, de scheids zag dus meer voordeel in het geven van een penalty dan al een gemaakt doelpunt.
    gelukkig ging de penalty alle 3 de keren er wel in anders was het echt eerste klas naaierij.
     
  4. staeske

    staeske Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu bij be a pro bezig aan mijn 2e seizoen bij AA gent .
    Gister nog een paar potjes gespeelt en men eerste hatrick gescoord:D en nu gepromoveerd tot basisspeler :)
    speel op wereldklasse dus het is moeilijk om acties te maken enz.
    positie is CAM maar sta heel vaak nog op de flanken..

    Nu maar wachten op men oproep van de bondscoach8)
     
  5. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Maar als het dus online ook werkt kan het dus zo zijn dat mijn live team dus slecht is en de tegenstander dus beter omdat hij die optie niet heeft??

    Ik ga het denk ik maar eerst ff via die gratis code uitproberen. Ik neem duitsland wel omdat ik met Bayern speel.....
     
  6. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk het wel. Mijn Drogba was online vorige week 78 en Anelka was 87 geloof ik ofzo. Ik weet niet of je er ook echt iets van merkt, maar als de rating zo laag staat zal dat wel toch? Ik heb het risico niet gelopen.
     
  7. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Hmm oke kut zooi dus. M'n team bayern is niet in vorm!! hahaha. Kan ik dat live spul uitzetten als ik online ga spelen?? Want als ik nu bayern kies zijn ze een stuk minder.
     
  8. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee, moet je ff in het menu kijken van dat adidas gebeuren. Misschien kanj e het alleen offline aanzetten ofzo.
     
  9. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Heb het gevonden!! bij Game settings en dan kan je het onder advance uitzetten. Eigenlijk vind ik dat je het gewoon bij het begin van een potje moet kunnen kiezen of je het wilt of niet.
     
  10. jeroen18

    jeroen18 boks ouwe

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand een idee??
     
  11. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Probeer eens met RB ingedrukt te schieten van een afstandje.
    Ik speel met de besturing Nieuw Alternatief (PES-besturing), maar met de standaardbesturing is het volgens mij dezelfde knop.
    En het wil ook helpen om niet tijdens je sprint al te schieten, loop even een moment heel rustig en haal dan uit. Dan zit er minder curve aan de bal.
     
  12. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    neuh..practice practice practice denk ik..gaat gewoon niet zo makkelijk meer..keepers zijn ook beter
     
  13. jeroen18

    jeroen18 boks ouwe

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    ok dankjewel..

    ga het gewoon proberen :)
     
  14. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja oke, de keepers zijn wat beter. Maar jullie gebruiken dus alleen maar de "shoot-button"? Dus voor een afstandschot van buiten de 16?

    Ik gebruik soms wel "geplaatst" schot of "lob" schot maar dat is L1 en R2 (op de PS3 eigen config). Is er geen button om te vlammen en toch te drukken ofzo? Dat de speler er meer op let?
     
  15. Willem-P

    Willem-P Fifa 09

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb idd precies dezelfde vraag, heb er ook moeite mee.

    EDIT: Foutje, zat op verkeerde pagina
     
  16. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je het slecht doet bij je team kan je dan verkocht worden of word je terug gezet naar het tweede team?
     
  17. Nickjuh

    Nickjuh Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe behaal je deze Achievements?

    Club god
    Living legend
     
  18. riesjart

    riesjart Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie er ook last van dat als je dan eindelijk het Nederlands elftal kloppend hebt gemaakt, na 'n aantal keren het spel opnieuw opgestart te hebben alles weer weg is en je opnieuw kunt beginnen?
     
  19. jeroen18

    jeroen18 boks ouwe

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    nou het is gewoon zwaar klote want met welke speler ook ik krijg er geen enkel afstandsschot in das toch wel erg jammer :mad::{
     
  20. Remcooo

    Remcooo Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij als je het goed doet bij de BAP (Be A Pro) Modus. In het begin ben je een reserve, basisspeler etc...Laatste is geloof ik Club God...Voor je land waar je voor uitkomt geldt precies hetzelfde en word je geloof ik uiteindelijk Living Legend :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina