Call of Duty 5: World at War Beta ervaringen

Discussie in 'Algemeen' gestart door ALojan, 11 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik vind hem dikker dan cod 4, er zit nu gore in en veek dingen kunnen kapot.
    2 nadelen vind ik die honden die zijn echt overpowered en weer die kut respawn points, daar had IW wel wat info over kunnen uitwisselen met Treyarch.
     
  2. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    iemand die een code kan fixen:)?! flash player doet kt!:)
     
  3. Decostop

    Decostop Active Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan alleen als je me 1 bestaand email adres geeft. Kan ik je aanmelden
    Jij moet bevestigen met je email adres en een paar minuten later heb je 1 key
     
  4. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    PM;)..
     
  5. Decostop

    Decostop Active Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt mail op hotmail ff bevestigen
     
  6. Decostop

    Decostop Active Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    Bas je hebt 1 key via de email
     
  7. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie PM
     
  8. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Te laat ik had hem al een PM gestuurd en de code gekregen
     
  9. Joostio

    Joostio Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    hey mensen heeft iemand misschien key voor mij
     
  10. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb de code inmiddels gebruikt en vind het spel eigenlijk wel tegenvallen een beetje cod4 alleen dan een stuk lelijker en een minder leuk thema. Ik ga hem dus niet gelijk kopen.

    En mensen niet meer om key vragen gewoon een account aanmaken op callofduty.com, zorgen dat je ingelogd ben op die site en op de link klikken die Fiasco vanochtend heeft gepost.
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2008
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    De game is niet lelijker denk ik, maar we hebben nu levels gespeeld in het donker en een grauwe omgeving, zodra het licht zoals bij het kasteel level ziet het er al mooier uit.
     
  12. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092

    lelijker kan wel klloppen dit zijn helemaal niet de final versies van de maps, dit zijn eerder stabiele builds die ze erin hebben gestopt. Ze willen ook niet de mooiheid testen maar de mp gedeelte op lag enz.

    Dus in de final versie zullen de laatste versie van de maps zitten en daarmee ziet het er net zo goed uit en misschien wel ietjes beter als cod 4.

    Geloof je nu zelf dat ze een nieuwe game uitbrengen op dezelfde engine die notabene nog is opgepimpt ook, lelijker laten zijn dan de voorganger.

    ps : mensen vergeet niet zelf nog na te denken, ook al kan dat pijn doen!.O-)
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2008
  13. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik hoop het maar dat de final game mooier is. Anders wordt het voor mij gewoon afwachten tot hij in de aanbieding is.
     
  14. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad! Graphics zijn namelijk heul belangrijk!
     
  15. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat geloof je zelf? Deze beta is niets meer dan een teaser en heeft echt niets met betatesten te maken.

    Ga er maar vanuit dat het uiteindelijke spel er exact hetzelfde uitziet.
     
  16. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd RVDV is een beetje te goed gelovig :) en maybe een tikje onlogisch :p.

    Het is sowieso telaat nu om art te gaan remaken, dat gebeurd ongeveer 6 maanden voor release. Bovendien als ze het getest willen hebben dan zou er natuurlijk de laatste versie inkomen, anders krijg je bug reports over een oude versie -> heb je niks aan..
    En intern hebben ze genoeg mensen voor de beta test, dit is idd een promotie stunt, en om een beetje de capaciteit te testen als er zoveel mensen online spelen, verder niets :)
     
  17. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    is aangeven in een intervieuw met de mannen van treyarch. Oude versies van de levels zitten erin. Zal straks effe kijken of ikhem nog kan vinden. Dus jah als hun het zeggen geloof ik dat echt, zeker gezien de engine die ze gebruiken kan ik het me ook niet anders voorstellen. + de filmpjes die we tot nu toe gezien hebben dus eigenlijk geloof ik het 3 maal echt jah!

    en nee tis geen teaser voor de graphics anders hadden ze wel SP demo gedaan, is veel makkelijker en minder risky voor fouten en gezeik. Het is de MP demo puur voor de mp deel van de game zoals lag testing, gamemaking enz.

    de nieuwe versies van de maps zijn nu allang klaar, maar in tijde van het maken van de demo niet toen zijn er stabiele versies van de maps gebruikt die er toen waren. In het mappen maken ze eerst de maps goed, de laaste stap is de texturing. Deze waren nog niet optimaal in tijden van het maken van de demo


    en met een beetje goed verstand kan je zoiets ook zelf nog wel bedenken naast het feit dat de developers het zelf nog aangeven.
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2008
  18. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    :lol: de demo staat al op Market Place :D

    ik heb nog codes over dus voor degen die hem nog willen ...
     
  19. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    bijzonder dat veel mensen het spel vergelijken met cod4, terwijl ik van mening ben dat je het best kan vergelijken met cod3 en misschien zelfs ook met moa. 4 en 5 mogen dan wel erg op elkaar lijken qua multi-player, maar ik ervaar het niet direct als een opvolger van 4. Toen ik het spel begon te spelen dacht ik, hee, nieuwe maps voor cod3 met vleugje ranking systeem van 4, wat het spel compleet maakt...
    Na de drie verschillende levels te hebben gespeeld begon er toch nog wat te kriebelen, zoals de maps, ik hoop dat de andere maps wat fruitiger zijn gekleurd. Het is allemaal erg donker, maar geeft op sommige plekken wel bijzondere plaatjes met licht val en dergelijke. Ook het herkennen van de vijand vind ik nog lastig. Iets wat ik in cod3 geen enkel probleem vond, maar het kan ook gewenning zijn. De wapens zijn vanouds, lekker schieten met de bar, en ook erg fijn dat er weer een tank in zit.
    Tot slot, omdat iedereen het toch over 4 heeft, ik vraag me wel af of cod5 net zoveel succes boekt op multi-player gebied dan op cod4. Waarschijnlijk zullen mensen de eerste maanden het spel en masse spelen en na een tijdje terugvallen op 4... (zijn er nieuwe maps in het vooruitzicht voor 4?, want dat maakt de terugval helemaal compleet.)
     
  20. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof dr geen snars van, kom maarop met dat interview. Sowieso dnek ik dat als het zo is echt maar minimaal iets veranderd, wat je eigenlijk bijna nie merkt.. dus.. heb er maar geen vertrouwen in dat het opeens veel mooier wordt ofzo.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina