FIFA 09 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Ach dat met afstand scoren is gewoon oefenen, tis mij weleens gelukt..
    Alleen toch zijn er rare foutjes in dit spel,,
    Als je aan het eind van een seizoen zit, krijg je altijd " het team van het jaar" te zien, nou daar stond een speler van mijn team in, die 1x!! het hele seizoen gespeelt heeft, beetje jammer..

    Ook blijf ik het jammer vinden hoe de coach mode verder is uitgewerkt, net zoals met transfers, en het duurder worden van je spelers gebeurt gewoon jammer genoeg niet of nauwelijks..
    Maar verder speelt het spelletje heerlijk..Wel simpeler dan fifa 08? of verbeeld ik me dat..
     
  2. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Laat Hunterlaar nou na z'n 2e seizoen meer dan 50 miljoen waard zijn....
     
  3. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Oh? nou, dat heb ik nog niet meegemaakt, maar zal der eens wat oplettenxd
     
  4. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Hij zit bij mij dik in de 90 kwa skills. Hij scoorde er op los in het 2e seizoen. 40 goals!!!
     
  5. Nickjuh

    Nickjuh Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben Torres van Liverpool, zit al in m'n 2de seizoen.


    Reputatie 100/100
    Algemeen 97 (of moet deze ook op max niveau zijn?)
    Positie 9,9

    Huidige niveua's

    Club: aanvoerder 1 blokje over
    Nationaal: aanvoerder 1 blokje over

    Zit al lang op dit niveau, of duurt het gewoon heel lang voor de laatste???
     
  6. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Belangrijke vraag: Als je online gaat met het NL elftal, krijg je dan ook de spelers van het kloppende NL als je dat offline hebt ingesteld?
     
  7. tiko

    tiko Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi jongens wat betreft fifa 2009 kan iemand mij hierbij vertellen waarom ik geen clubs kan maken of me eigen kan aanmelden bij een competitie. terwijl ik wel online ranked matches kan spelen. hij geeft aan dat mijn lidmaatschap niet voldoende is terwijl ik een gold lidmaatschap heb voor een jaar, dat vanaf mei is ingegaan.

    mvg van tiko
     
  8. Mark_1987

    Mark_1987 Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Tyfus tering A drukken om de bal hoog weg te schieten in eigen strafshop gebied in de verlening. Hup ipv bal te schieten haalt hij aanvaller onderuit -> penalty, zoo frustrerend soms
     
  9. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe maak je een goeal middels een bicycle shot? en chipping the keeper. Hoe moet dat?
     
  10. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Kan je die achivments alleen halen met je eigen speler of ook bijvoorbeel met
    C.Ronaldo?
     
  11. Zerol

    Zerol Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen hoe ik met 5 vrienden een eigen competitie kan starten waarin hun allen mee kunnen spelen? met fifa 08 lukte me dit wel altijd, nu zegt hij steeds dat maximaal 4 teams zelf bestuurd kunnen worden..?
     
  12. Nickjuh

    Nickjuh Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vraag ik me dus ook af, ik zit een beetje vast met Torres! Ik haal dat laatste blokje maar niet..
     
  13. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Kut Ronaldo en Rooney....waarom zijn die gasten zo snel...

    Net 4 potjes gehad.

    3x met liverpool en 1x met chelsea. Met chelsea verloren met 3-1 van man utd. Daarna van AC Milan en Valencia gewonnen met 2-0 en 2-1. Toen toch weer man utd verloot en in de 115e minuut kwam hij op 2-1 terwijl ik al vanaf de 40e minuut met 10 man stond.

    Met Liverpool heb ik meer grip op Manutd, hoewel, als hij snel combineert en Rooney is weer es retesnel weg dan is er gewoon op geen enkele manier meer iets aan te houden. Gewoon echt kut dat EA zo man utd geil is.

    Moet zeggen dat Torres ook lekker snel is en ik mede daarom Liverpool ga nemen voortaan. Om toch maar wat tegengas te kunnen geven. Kan je je verdedigers ook positioneren tegenover bijvoorbeeld rooney en ronaldo? Dat ze voor de man moeten komen of heel erg kort dekken? Want als ze beginnen te rennen lopen ze gewoon met een boogje om je heen :eek:
     
  14. hobytje112

    hobytje112 Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe krijg je bij be a pro modus bij nationaal team en club team het laatste blokje vol dus dat wat na aanvoerder komt? kan dat ook bij een andere club want na 2 seizoenen wil ik wel uitkijken naar een andere club of is het bij mijn nieuwe club onhaalbaar t laatste blokje te halen?
     
  15. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    bicycle kick: 2x B
    Chipshot (lobje) LB+B
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Kan ook met bijvoorbeeld C. Ronaldo. Dus als je slim bent maak je C. Ronaldo ff aanvoerder.
     
  17. Nickjuh

    Nickjuh Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe behaal je het laatste blokje van club/nationaal? Moet je speler eigenschappen op zijn max zijn? Ben al een hele poos aanvoerder namelijk!
     
  18. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Vond dit wel een toffe goal.
     
  19. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is tof als je hem maakt idd maar dit geeft ook wel aan dat Fifa09 nog lang niet bugvrij is. De keeper staat gewoon stil nota bene :eek:
     
  20. GengeR

    GengeR Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Speelde dernet een potje unranked, ik koos barca nadat hij manU had gekozen.
    Nou wat schepte mijn verbazing, dit was een manchester met etoo, sergio ramos, sneijder, kaka... hoe is dit mogelijk? zijn niet alle teams zoals ze origineel horen te zijn online ? verloor trouwens met 3-0
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina