[Saints Row 2] Algemeen [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 6 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xbox360now

    xbox360now Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij is hij ook nog niet verzonden, denk morgen stond namelijk op de site dat het wat langer duurde.
    P.S. sorry voor het offtopic:'-(
     
  2. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Aargh, ik kan echt niet meer wachten :x Welke perenpostbode komt dan ook langs om 11 freakin' uur 's ochtends?!

    Naja, morgenmiddag kan ik ook los \o/
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Vooral Fight Club lijkt me leuk, in True Crime NY City had je ook zo iets en vond dat echt zwaar dope. _O_
     
  4. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem vanmiddag gehaald, en hij is precies zoals ik hem me had voorgesteld =D
    Heb er inmiddels al +- 7 uur opzitten (nolife ;$) en heb al 1 gang uitgeroeid, en al best veel activities gedaan =D

    Het is echt een heel leuk spel. Als je SR1 vet vond, vind je dit ook vet (het is al zo vaak gezegd, maar wel waar :) )
     
  5. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Kun je alleen je auto's customizen?

    Of ook je motoren, vliegtuigen, helikopters en boten? :)
     
  6. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm weet ik niet, heb het nog niet geprobeerd. Maar ik denk alleen auto's en motoren. Terwijl ik al over motoren twijfel.. Ik zal het wel ff kijken, ik edit zo.

    EDIT:
    Ja, motoren kan je ook customizen :)

    Vliegtuigen en helikopters niet want daar is geen speciale customize hangar voor voor zover ik weet, idem voor boten en jetski's.
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2008
  7. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Oke das wel jammer.

    Maar zijn er wel veel verschillende vliegtuigen, helikopters en boten? Of alleen die uit die trailer?
     
  8. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee. Sowieso 2 verschillende helikopters waar ik in ben geweest, boten heb ik al een paar verschillende gezien (minimaal 3­), jetski ben ik pas 1 keer opgeweest en vliegtuig ben ik nog niet ingeweest. Al weet ik uit een live stream een aantal weken terug dat er sowieso 2 verschillende zijn, + een stuntvliegtuig = minimaal 3.
     
  9. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Oke, dus dat zit wel goed :)

    Dankje voor de info :)
     
  10. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist een paar uur gespeeld en vind het echt goed.Speel zo games altijd graag.De autos rijden ook goed ik ben er al een paar mooie tegen gekomen
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Die game is inderdaad echt hardstikke tof. Ik heb makkelijk een halfuur geklooit met een poppetje maken. Zo vreselijk veel opties,maar ook gewoon rondlopen in de stad en gewoon de boel op stelten zetten....het is erg cool. Al gauw zie je lui rondlopen met zwaarden, dus even doodmaken en dan gebruiken. Mensen oppakken en van hoogtes gooien...oh hell yeah.
    En qua graphics valt ie me jusit heel erg mee, ik vind em behoorlijk goed eruit zien, niks over te klagen.
     
  12. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Meer mensen die last hebben gehad van frame drops bij meer verkeer of veel actie?
    Ik zie het gewoon echt inzakken. :{

    Welke moeilijkheidsgraad speelt men hier? Wel leuk dat je dat onder het spelen kunt aanpassen! :thumbs:
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Zo, die van mij bij Gamehubs is verzonden. Kan niet wachten, maar verwacht dat ik nog wel kan wachten, ik gok dat de douane hem oppakt. :mad:
     
  14. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ow... ze zeiden nog zo dat ze die framedrops zoals in sr1 zouden oplossen en dat alles soepel zou lopen. In sr1 kon je bijna niks meer wanneer je een zware politie achtervolging had :mad:
     
  15. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe is de game jongens ? kan niet wachten krijg hem vandaag binne nou maar hopen dat zew bij de ptt een beetje vroeg opstaan kan ik nog de hele dag gamen YEHAAAAAAAA
     
  16. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je voor zo games bent is dit spel goed.De beelden zijn niet zoals gta4 maar ze zijn wel goed.Het verhaal is ook leuk.Wel al kleine foutjes gezien mensen die door de straat zakken 2 keer gezien op 3u gamen.Maar daar erger ik mij niet aan.Tot nu toe vind ik het leuker dan gta4
     
  17. romsie

    romsie Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Saints Row 2 is een zeer vemakelijke game je hebt echt veel opties de missies zijn ook leuk , voertuigen pimpen is ook echt vet ..
    het enige nadeel is, vind ik zijn de graphics ik speel zelf op een full HD tv maar de grahics zijn gewoon hetzelfde als saints row 1 het is niet slecht ofzow maar soms zie je gewoon hele vlaktes opeens verdwijnen of opeens in beeld komen |:- ,

    Maar dat is op zich ook niet echt een probleem want de gameplay maakt zeker alles goed ;)

    Al met al is dit gewoon een must have :thumbs: heel vermakelijk!

    Gr,

    Romsie :)
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Vanaf het begin kan je door de hele stad klopt dit ? Alle winkels zijn meteen open ? Parachute ook meteen, of komt dat vanzelf met een missie. Bedankt! :)
     
  19. romsie

    romsie Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerst ontsnappen uit de gevangenis , daarna kan je alles doen wat je maar wilt of missies of eerst de buurt verkennen of activiteiten doen , ja je kan gelijk kopen enzo maar je moet eerst geld verdienen door missies te doen ;)
     
  20. dubbelstinkkk

    dubbelstinkkk Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    PTT ? leef jij nog in de jaren 70 ofzo ? ik snap mensen niet die het nog steeds ptt noemen... ze hebben al lang 20 nieuwe namen gehad ondertussen..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina