Het Grote:Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen Topic Deel 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 22 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Je, maar dat pakketje had maar een waarde van €19.99
    Die zat dus sowieso al netjes onder het max. bedrag wat de douane hanteert.

    Ik ben iig nog steeds aan het twijfelen of ik alles nu om zou zetten naar gewone post en de bestellingen apart laat versturen, of dat ik het gewoon zo moet laten.
    Misschien is het eind oktober/ begin november zo druk dat ik er alsnog niet uitgepikt wordt.

    Eind oktober hoor ik met UPS express Fable 2 en Far Cry 2 in 1 pakket te krijgen, en even later Gears of War 2 ook met UPS.
    PoP komt al met de gewone post, dus die is geen probleem.

    Hmm... :+
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Oh wist ik niet, dat hele pakketje doorzocht maar zag nergens wat staan kwa euro's.

    Hopen dat ze dat ook op mijn SR2 pakketje hebben gedaan, net nog extra een mailtje naar ze gestuurd en het gevraagd. :)
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb het er iig afgehaald en reeds een bevestiging gekregen ook voor refund. Volgende bestellingen doe ik weer vanaf 1 december.
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik bedoel maar dat die game een waarde had van 19.99 (of let je niet op de prijs als je een game besteld? ;))
    Dus al wilde de douane controleren; we zaten netjes onder het max.bedrag. En dat zonder te frauderen met de waarde van het pakketje.

    Op het pakketje zelf heb ik niet eens gekeken wat voor waarde hij er op had gezet.
    Ik had een tijdje terug nog gevraag of ie Fable en Far Cry 2 wilde samenvoegen.
    Nu dus denk ik even opnieuw lastigvallen om ze weer te splitsen.

    Hij zal weten dat XBW-ers bij hem bestellen! :cool:

    Eens kijken hoe ik hem het slechte nieuws het meest subtiel kan brengen.
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ahja, zo. Niet aangedacht! :+

    Ik wacht even af wat er met Saints Row 2 gebeurd, mocht hij onderschept worden dan zet ik Fable 2 en Far Cry 2 maar op normal delivery denk ik. Gears Of War 2 staat al op normal delivery en dan bestel ik Banjo Kazooie wel pas in December.
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb hem gezegd dat alle ups orders er op het moment tussenuit gepikt worden, zie niet in waarom ik subtiel moet zijn ;)

    Ik ben toen degene die gamehubs behoorlijk heeft lopen promoten hier, hij heeft qua inkomen niks te klagen icm xbw :+
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    En je geld krijg je gewoon terug dan he Kevf ? :)
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Mijn mail:
    'Subtiel' proberen te houden. :+
    Oeh wat heb ik er een spijt van dat ik u weer moet lastigvallen!

    Nee, maar is ie zo een beetje goed Kevf? Aangezien er soms nogal verschillende reacties kunnen komen van Gamehubs wil ik er voor zorgen dat ie een beetje op jouw mail lijkt. 8)
    Just to be sure. :emo:
     
  9. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga denk ik mijn CoD WoW 3x opsplitsen naar 3x UPS. Zo wordt je niet gepakt lijkt me? BiA:HH had ik ook via UPS verzonden en die werd netjes geleverd, wel was het pakketje open gemaakt.
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

    Prima mail :) en die lijkt ook nog eens op die van mij ;)

    @ Hierboven: 7,- krijg je terug. Hij is wat vaag over wanneer dat dan gebeurt.

    Zelfs met al dit mailverkeer blijft ie erg snel trouwens! :eek:
     
  11. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik verwacht de komende 1,5 a 2 weken 2 games te verwachten van GH dus hopen dat het goed gaat. Far Cry 2 en Midnight Club LA. Ik heb wel even gezegd dat ze het wel even apart moeten verzenden van mekaar en niet samen :)
     
  12. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Mijn Saints Row 2 is shipped vanuit gamehubs. Ik ben benieuwd. Trouwens, als ik mijn trackingnummer invoer zegt ie: 'Error No tracking information available'. Of komt dat omdat ie gewoon nog niet weg is?

    @ Dulle:

    Jij hebt wel een sjieke naam :)
     
  13. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou als ik in mijn order history kijk staat er 3x COD WOW 39,99 per stuk, die 7 euro heeft hij er blijkbaar bij elk spel bijgedaan dus zo moet het goed zijn. Zal hem wel even voor de zekerheid mailen! Wil wel UPS, maar wel apart :)
     
  14. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn SR 2 is ook shipped en op de UPS tracking staat dat ie vandaag wordt afgeleverd hij is al in rotterdam ben benieuwd.
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Wow, dat is snel. Wanneer is ie verzonden bij jouw dan ? Kreeg mijn code om 5 uur in de ochtend, maar doet het nog niet. Komt vanzelf wel.

    Laat het ons even weten Rick! :thumbs:
     
  16. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg gisteren om 18.00 een berichtje van UPS (in opdracht van GH) met het trackingnummer,
    en toen ik dat nummer ging bekijken was die al in duitsland,dus ik denk
    zelf dat GH hem die 14e al heb opgestuurd en vanmorgen om 9.00 kreeg ik een
    berichtje van GH met het trackingnummer.
     
  17. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Die van mij doet het ook niet. Ik weet hoelaat ik hem kreeg, maar iig vandaag. Hopelijk is de mijne ook al in de buurt.

    @ Rick: Wel jah? Hoe kan dat nou weer. Ik had dinsdag naar gamehubs gemaild, en toen zeiden ze dat ze hem morgen (dus woensdag) binnen hoopten te krijgen. Dat is ook raar.

    EDIT: Om 05.37u kreeg ik dit mailtje van GH

     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2008
  18. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ze bij GH een beetje lopen te jokken.
     
  19. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik hoop het. Maar het zou wel naai zijn als ie nou dadelijk binnenkomt, want de komende paar uur is er niemand thuis :+
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Mijn code doet het nu, van mij is nog in Maleisië. Maar dat was om 5 uur vanochtend, nu kan hij overal zijn.
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina