Xbox LIVE Arcade Games [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 13 feb 2008.

  1. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, maakt niet uit. Alleen als je een beetje research had gedaan had je dat wel geweten:9
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Jeb zal er op letten .. ;) .. volgende keer beter ... hehehe ..ach de eerste stapjes zijn lastig
     
  3. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha iig goed dat je tegen opbouwende kritiek kan :) Volgende keer misschien wat objectiever.. Of juist niet natuurlijk,, dan sta je juist weer bekend om je eigen mening :9
     
  4. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je na je eerste stapjes ook nog wil leren lopen, zou ik me in het vervolg meer gaan verdiepen in een game zodat je weet waar je het over hebt. Sorry dat ik het zeg, maar ik vond het tenenkrommend wat je allemaal in je review heb gezegd.

    Het is niet bedoeld om je persoonlijk af te branden, maar dit is gewoon mijn mening.

    Veel oefenen zou ik zeggen! :b:
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2008
  5. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    De achievements van Vigilante 8 zijn bekend. Zien er goed uit. Nu het spel nog...
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Het was geen review ;) maar een mening na het spelen van de demo van de game op Xbox Live Arcade. Het resultaat is dat ik de game niet gekocht heb ;) meer en minder niet. Maar je hebt wel gelijk dat ik iets meer naar de achtergrond van de game had moeten kijken. De volgende Xbox Live Arcade game zal een andere behandeling krijgen ... maar in iedergeval bedankt voor de kritiek.. Ik werk er aan!
     
  7. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor wie maak je die stukjes dan? Heb het Star Wars filmpje ook gezien, en dit kan je toch niet serieus meer noemen. Misschien heb je niemand in jou omgeving die je er echt op aanspreekt, maar het inderdaad tenenkrommend slecht.
    Doe waar je goed in bent, mensen helpen met Live-problemen, en laat de rest maar zitten.
     
  8. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    En dat War Worlds potentie heeft... 8).
    En te vergelijken met Mech Assault?
    Uberhaupt de game gespeelt? :+
     
  9. eldeegee

    eldeegee Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou sorry inderdaad, dat is niet bepaald een wereld review. Je reviewed iets waar je totaal geen verstand van hebt.

    Trouwens er riep hier iemand iets over Braid. Je moet inderdaad alle puzzelstukjes verzamelen, sommige zijn echt moeilijk en je moet goed nadenken hoe je het moet doen in combinatie met het terug draaien van de tijd en je eigen schaduw. Ik ben er wel ff mee bezig geweest maar heb alle archievements gehaald. Behalve die van "do a complete speedrun trough the game while beating the challenge timer", maar dat vind ik wel zulke onzin.

    Succes!!:thumbs:
     
  10. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Tweede episode van Penny arcade Is gold gegaan, en hij komt "This fall"
    klik
     
  11. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb van de week Duke Nukem 3D binnengehaald voor de XBLA. Het blijft een briljante game. "Hmm, that's one doomed spacemarine." Geniaal hoe het uit die kerel z'n mond komt in die samples die eigenlijk van super lage kwaliteit zijn _O_

    En wat speelt deze versie heerlijk, eindelijk fatsoenlijke controls. Dat mag ook wel want zonder God Mode is het spel ineens een stuk moeilijker 8)

    Nee, wat dat betreft zal ik Duke Nukem Forever (Whenever) nog met open armen ontvangen. Hij blijft de man :cool: Mensen die de Duke ook een warm hart toedragen, voeg me eventueel toe voor Co-op !
     
  12. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Castlecrashers is echt ontzettend tof, vooral als het je lukt multiplayer te laten werken. Ik vind het wel jammer dat de arcade games over het algemeen niet beschikken over een grote multiplayer aanhang.
     
  13. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Hey wat zie ik nu! Marble Blast Ultra heeft nieuwe achievements. Nu is het van 200 naar 250 punten gegaan en van 12 naar de 15 prestaties! Cool:

    Blue Gem Hunt
    Collect a blue gem in a Marble It Up! multiplayer match.


    Map Pack Dominator
    Get 40 gems in any 3 of Playground, Bowl, Concentric, Vortex Effect, Blast Club (Marble Fu pack).


    Master of the Spires
    Collect 50 gems in Spires (Agoraphobia pack).
     
  14. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    hoe gaat het met megaman?
    lukt het nog een beetje?
    ik heb hem net uitgespeeld
    en zonder Energy tanks te gebruiken*):b:\o/
    was wel pittig maar is gelukt:)

    echt toffe game:9
     
  15. Reptile

    Reptile Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat zag ik eergisteren toevallig ook. Ik hoop dat het niet al te duur word.
     
  16. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Argh.. Ik wordt gek van Geometry Wars 2: Retro Evolved !
    Ik had gister weer bíjna de Smile achievement.. Alleen toen verneukte ik het op een fakking easy level (die met alleen maar portals). Echt ^%&#
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Trailer van Banjo Kazooie op Marketplace, heb er zo'n zin in! _O_
     
  18. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    haha ik heb nu bijna alle achievements..
    ik moet er nog 2;)
    van de week de game uitgespeeld zonder dood te gaan\o/



    kwam dit ook net tegen.
    weet niet of ik het hier moet neerzetten maargoed;)

    Grand Theft Auto: San Andreas wordt Xbox Original
    Nieuws | 16 oktober 2008 - Grand Theft Auto: San Andreas komt naar Xbox Live als Xbox Original. Hoewel Microsoft officieel nog niets heeft bevestigd, is het spel al wel te vinden in de spellenlijst op Xbox.com. Het spel speelt zich af in de jaren 90. Je speelt met Carl Johnson in de fictieve stad San Andreas en probeert je staande te houden in de wereld van drugs en gangsters.
     
  19. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Kuddo's, ik zou er echt geen trek in hebben. Dan moet je de game wel heel erg leuk vinden :thumbs:

    Vigilante v8 op 5 november uit! :9 Daar kijk ik echt naar uit. Ps game destijds kapot gespeeld, hele dagen verdaan met die game vroeger. Sochtends beginnen en dan ineens beseffen dat het alweer 6 uur savonds is zonder dat je tussendoor gegeten hebt :+
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    GTA naar Arcade! :eek:
    ( Neemt niet weg dat ik hem niet koop, heb die game echt helemaal kapot gespeeld. Ach misschien koop ik hem wel! )
     

Deel Deze Pagina