@ dulle: Speciale foto kan je krijgen door een foto te maken van de bergen op de achtergrond of van pinata central in het donker. Ik weet niet of je kan zien hoeveel gevechten je pinata heeft gewonnen maar voor die achievement daarvan moest die volgens mij 10-12 keer winnen. Hierbij dan nog maar een foto. Dit keer van mij volwassen choclodocus en baby dragonache. Vorige foto trouwens aangepast dus zou nu ook moeten werken.
2 Flesjes zijn verstuurd Dulle! Je zal het niet meteen zien, na een paar minuten terwijl je speelt zal je een berichtje krijgen. Was ook bezig met zo'n Chocloducus. Had een rode bot en die gouden parel en was bezig voor die andere botten. Alleen ging mijn Dragonache ervan door omdat hij boos was op me, dus maakte een nieuwe tuin voor een nieuwe Dragonache en hoopte om mijn bot en gouden parel mee te kunnen nemen, die parel kon je dus niet verzenden. En in mijn nieuwe tuin kreeg ik maar geen parel uit mijn Ivor's grotje dus ik dacht misschien als ik die oude tuin verwijder krijg ik een nieuwe, maar dat lukte ook niet. Later werd me verteld dat je per Gamertag maar een parel kon krijgen dus die Chocloducus kon ik wel vergeten. Nadat ik Dulle die flesjes verzond was ik meteen weer verslaafd, al mijn monkeys verkocht en heb nu een stuk zand met palmbomen en bananbomen, nu even wat tijgers en leeuwen kopen.
Dat effect heb ik wel eens. Maar bedankt En ik kan niet wachten tot ik eindelijk eens wat grotere beesjes krijg. Die lamme walrus wandelt de hele tijd voorbij mijn tuin, maar weigert maar te komen.
Die Walrus is . Hij liep ook heel vaak langs mijn tuin terwijl ik alles had wat hij wou, uiteindelijk kwam hij toch nog een keer. Maar uiteindelijk heb ik hem samen met mijn Pinguin leger verkocht, had echt zwaar veel pinguins
Hiermee kreeg ik de achievement van perfect photo ofzo. *) Galoe! Rio en Roarie Sweet! En ik heb weer een Duckie ( Duckz ) en ben weer een leger Pingu's aan het maken!
heb de game sinds vandaag ook alleen weet iemand hoe je hem op engels kan zetten? erger me dood aan dat nederlands..
Ik begin nu eindelijk ook wat specialere beesjes te krijgen (dwz beesjes die ik niet ook al in deel 1 had). De Zure Crowla heb ik nu ook dankzij jouw flesje medicijnen. Mijn dank is groot. 2e punt: Ik heb al vele varianten van jou bovenste foto gemaakt, maar nog geen achievement. 3e punt: Bedankt voor je tip over Prof pester! 4e punt: Mijn lickatoad heeft zijn gouden battle medaille. \o/ 5e punt: Mijn tuin staat iedere keer te vol. Misschien maar zo iemand aannemen wat in je tuin al je fruit voor je verkoopt. Maar dan kan ik het misschien niet meer op tijd aan mijn pinata's voeren. hmm... 6e punt: Volgens mij had ik nog wat vragen, maar laat ik het vandaag maar eens zelf proberen! Ik heb het hier nog niet geprobeerd, maar bij deel 1 moest je dan je locale van de 360 naar Engeland veranderen. Maar dan komt er op je profiel ook te staan dat je Engels bent. Ik laat het gewoon op NL staan, het is niet dat er zó veel gepraat wordt. Het is gewoon veel gebrabbel van de beesjes. Ben level 29 nu.
Zij neemt ook plaats in beslag in je tuin. Via je Enyclopedie kan je zien wat veel plaats in neemt. Plus bij mij deed ze totaal niks, overal lag fruit maar ze heeft het nooit opgepakt, uiteindelijk maar in elkaar geslagen en ontslagen! Dat is voor mij ook nog steeds de enige minpunt aan Viva Pinata.
Hier Killer Instinct kaarten voor Viva Pinata Visioncam. Kan iemand vertelen wat ze doen want ben wel benieuwd en heb dit spel (nog) niet.
weet iemand of je elke live vision kaar maar 1 keer gebruiken kan ofzo? en heeft iemand misschien een tip om makkelijk aan veel geld te komen? bij mij wil et niet echt... 3e vraag : kan iemand vertellen wat al die kaarten precies doen?
Aargh! Gisteren werd ik echt gek. In de rechterhoek stond Professor Pester de hele tijd te kreunen bij dat muurtje wat ik heb gebouwd. Hij ging verdulleme maar niet weg. Even later ging een Flapyak in de linkerhoek zitten huilen omdat ie zich ongelukkig voelt. Maar hij zit net buiten het bereik van mijn schepje, dus ik kan hem niet pletten. Slecht voor je oren dat constante gehuil + gekreun Mute knop edit: Hier is die stomme Flapyak. Ook vandaag zit ie er nog steeds Iets wat ik me al langer afvraag: is een champignon hetzelfde als een paddestoel? Zo een zure piñata moet 2 champignons hebben gegeten, maar het enige wat ik kan planten zijn paddestoelen. En zodra die volgroeid zijn worden ze gelijk opgegeten door mijn beesjes. Wat natuurlijk weer resulteert in een behoorlijke doktersrekening. Enne Fiasco.. Deze heb je nog niet? Een Pieena. Té verslavend deze game. Ben inmiddels level 32. En ik heb nog véél niet ontdekt. Dat zie ik alleen al aan de benodigdheden van Piñata's. Er staan nog zoveel onbekende planten tussen.
Ik weet nog steeds niet of ik deze game nou leuk vind of niet Het ziet er wel leuk uit, en heb laatst een demo gespeeld bij Nedgame. Maar weet het nog niet
Professor Pester krijg je trouwens ook uit je tuin door hem 500 chocolade munten te geven elke keer als hij in je tuin rondloopt. Als je een afleidingspinata bij Costolot koopt dat slaat hij die stuk ipv je mooie pinata's!
Als je wildcard whirlms gaat fokken zijn ze meer dan 1500 chocolade munten per stuk! Je krijgt wildcard pinata's door 6 pinata's van de zelfde soort in je tuin te hebben. Als je daarna nog een romantische dans doet ben je meester romanticus van die soort pinata. Wanneer je dan romantische dans doet (als je dan bezig bent voor de 7e pinata) moet je in de mini game alle hartjes halen voor de tijd op is en dan krijg je een wildcard pinata. Als je binnen een bepaalde tijd alle hartjes haalt krijg je tevens ook nog een tweeling! Dan heb je dus een tweeling die tegelijkertijd ook nog een wildcard is dus twee keer zoveel geld . Het enige punt is dat je wel 6 pinata's in je tuin moet hebben van die soort voor je dus een wildcard of een tweeling kan maken. Met whirlms is het wel het makkelijkst omdat die voor een romantische dans alleen maar een huisje en een stukje gras of aarde nodig hebben, dus al die whirlms hebben meteen een hartje boven hun hoofd als ze uit het ei komen.
Waarom moet je er een zaadje in slaan? Waarom graaf je niet gewoon een gat, leg je schepje weg, pak zaadje op en planten maar.