Informatie - Screenshots - Trailers - Opmerkingen ~~ Platforms Xbox 360 / Playstation 3 ~ Uitgever 2K Games ~ Developer Irrational Games ~ Genre Eerste Persoons Shooter ~ Release datum Nu uit! ~~ [gb]Informatie:[/gb] ^top [gb]Screenshots:[/gb] ^top [gb]Trailers:[/gb] ^top [gb]Opmerkingen:[/gb] Het vervolg op het legendarische eerste deel. Verwachtingen zijn hoog, zorgt 2K opnieuw voor een geweldige singleplayer avontuur diep in de zee? ^top
Verdorie, je hebt mijn startpost afgepakt. Maar dit is een must-buy. Al wordt ie maar half zo goed als deel 1.
Insidegamer die de Big Daddy de grootste vijand in Bioshock noemt? Mwa, niet echt mee eens. Maar damn, wat een coole trailer. 2K Games had ook gezegd geen info over het tweede deel vrij te geven tot na de release van Bioshock op de PS3. Dus ik hoop echt dat ze binnenkort met iets meer gaan komen.
Vond deel 1 wel origineel en goed alleen werd het na een tijdje wel erg eentonig. Als ze er meer variatie in aanbrengen dan wordt het vast een toppertje. Het vorige deel was een beetje zoals Assassins Creed: een leuk idee maar niet helemaal goed uitgewerkt.
Dat zijn twee totaal verschillende aspecten toch? Anyway, ik ga BioShock 1 van de week misschien maar weer eens halen, heb hem nooit uitgespeeld
Daar moest ik toch wel even om gniffelen. Bioshock vergelijken met Assasin's Creed, wat vol met bugs e.d. zat.
Ik ben dan waarschijnlijk een van de enigste die BioShock totaal niks aan vond. Sfeer kon me totaal niet pakken, want wanneer je dat niks vind zal je de game ook niet bijzonders hebben gevonden. Wel uitgespeeld maar daarna nooit meer aangeraakt. Weet eigenlijk niet eens waarom ik hem kocht, hype + verveling.
Ga morgen voor de PS3 Bioshock halen en later dan als hij uit is komt deze zeker in het rijtje erbij hoor !
Tja, dat klopt wel wat jullie zeggen. Maar ik bedoel dat er gewoon totaal geen variatie in zat. Met beter uitwerken bedoel ik o.a. ook zeker de variatie. Het verhaal sprak ook echt totaal niet aan(vond ik) Om over dat hacken nog maar niet te spreken Maar het was wel origineel en het zag er geweldig uit. Gameplay was opzich ook goed. Dus een goeie basis is er wel voor een tweede deel.
Ik vraag me af of het een se of prequel word. Of misschien een game dat alternatief naast deel 1 loopt.
Ben trouwens een poging aan het doen om hem voor je te regelen voor gratis (review exemplaar PS, maar dat kan nog lastig worden. Anyway, vertel ik je straks wel
Ik gok zelf op een sequel, al is m'n reden daarvoor misschien best wel slecht. Het meisje in de trailer lijkt me een little sister, alleen ziet ze er daar ouder uit dan de little sisters in de game. Het wil natuurlijk niet zeggen dat er geen oudere little sisters voor de gebeurtenissen in Bioshock bestonden, maarja. Dat is voor m'n gevoel misschien niet logisch en te ver gezocht.
En jij maakt dan een topc over Bioshock 2? Vond Bioshock trouwens ook niet boeiend. De sfeer kon me ook totaal niet pakken (al vind ik voor dat de game uit was het concept wel interessant en nog steeds eigenlijk) en daardoor heb ik game ook nooit uitgespeeld.
Ik wilde net zeggen, haha. Mja Bioshock heeft mij wel vermaakt, maar het is niet dat ik zo zit te wachten op de opvolger. Geef mij maar The Darkness 2.
Kijk hier zat ik dus wel wat op te wachten, alleen wat ik er nu van verwachten moet geen idee. Die little sister(s) zijn dus nu groter geworden (paar jaartjes ouder) maar verder. Misschien gaan ze terug ofzoiets. Lijkt me ieder geval erg tof. ^^