Tom Clancy's EndWar

Discussie in 'Algemeen' gestart door ripley, 30 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xboxgamernr1

Xboxgamernr1 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Demo is GE-WEL-DIG! Het werkt ook nog eens gewoon (wired headset)
    Heb em dus maar gelijk besteld bij Gamehubs ;)
    Inclusief de UPS Express. Achja, 42 euro voor een nieuw spel is nog steeds 15 euro goedkoper dan hier ;)

2. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    goeiendag ik had echt totaal niet veel verwacht van deze game maar de demo heeft me overgehaald om hem toch te kopen. Shit zeg dat voice commando gedoe werkt echt heel erg goed. Heb een wireless headset en niet 1 keer een probleem gehad. Camera vind ik geen probleem. Als je op x drukt ga je automatisch naar je geselecteerd team. En dan kan je om je heen kijken. Echt vet dat het zo in 3d is. Ziet er grafisch goed genoeg uit.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb hem toen straks de taal op Duits gezet. Ik voelde me net zo Duitse officier.

4. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Maar kun je de gewone demo ook online spelen?

Ik wist overigens niks van deze game, maar man wat vind ik hem tof! De voice-command werkt geweldig. Het gaat alleen fout als ik niet weet wat ik wil zeggen. "Unit 1 ehm....attack hostiles....ehm" :D
    Alleen moet ik nog wennen om het overzicht te houden. Ik vind de camera niet fantastisch. Sowieso dat de camera gebonden is aan de units (ook al kan dat misschien wel behoren tot de gameplay? Om het eerlijk te houden). Maar ook dat de camera zo ver inzoomt bij infanterie units, vind ik niet prettig. Maar, wellicht moet ik er nog mee leren omgaan.
    Anyway, ik vind het voice-systeem zo goed werken! RTS werkt nu zo innovatief op de consoles. Zo vlot. Alleen zou ik duidelijker die nummers willen zien boven vijandelijke units. Nu roep ik aanvallen, terwijl ik nog moet kijken hoe in godsnaam die vijand heet.

5. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Agreed.

Ik zou het toch fijn vinden als je met de camera kon bewegen tot maximaal xx meter van je troepen, dus je kunt niet helemaal naar de andere kant van de map scrollen.
    En die nummers/letters kun je niet altijd helemaal zien.
    En dan heb ik ook nog een 55cm tv.

Voice control werkt perfect.
    Alleen zeg ik de hele tijd Camera Unit Three i.p.v. Unit Three Camera. :+

Is de gamehubs versie niet de USA versie?
    Ik dacht dat dat er bij stond.

NTSC(US)

Tis een estimation natuurlijk maar wel de meest waarschijnlijke dan lijkt me niet?

Anders weet ik niet of ik hem al gelijk haal.
    GoW2, Fable 2, Fracture, B&K, DoW1 & 2, RA3, Kings Bounty, Left 4 Dead komen er ook al aan.... Money please :'-(

Laatst bewerkt: 15 okt 2008
  6. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor diegene die de vroege beta 2 maanden geleden ook hebben gespeeld.. hoe is deze publieke demo vergeleken met die oude(re) beta?

7. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heb zojuist de demo ook ff gecheckt, was wat sceptisch over de voice control, maar het werkt echt super.

Vind het spel zelf nog een beetje te onoverzichtelijk omdat ik er nog niet achter ben gekomen hoe ik vrij met mn camera kan bewegen(als dat al kan

8. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Noujah boeie, als iemand nog VIP code wil:
    GPQCP-MHMTH-VC8FY-Y8G7W-H284M

9. GvB

GvB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er verschil dan?

10. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, ik heb het vergeleken en alletwee zijn 1,6GB groot en volgens mij is het enige verschil dat de VIP leden het eerder konden spelen. Ik zie namelijk weinig tot geen verschil ;)

11. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    ja ik wil graag mn camera los van die mannetjes bewegen alleen schijnt dit niet te kunnen? :confused:

12. badname

badname Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Verschrikkelijke dmeo zeg.. dan hebebn ze wel goede vocie control, maar je heb totala geen overzicht. Eignelijk zit je alleen maar naar een kleine minimap te kijken teriwjl de rest op je hd tv geen reet boeit eigenlijk.

Je units bewegen gaat doro voice systeem juist slechter want aanwijzen van waar ze heenmoetne is lastig of z emeotne metene helemaal naar alpha rijden.. vijandne attacken gaat ook niet soepel, echt bagger dit spel zeg :/

13. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    typen is zeker net zo moeilijk als de demo ofniet?

14. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Je kunt ook een command vehicle gebruiken en dan die overview van de map gebruiken.
    Dan kun je ze precies ergens heen sturen waar jij ze heen wilt.

Beetje opletten is ook lastig :+.

15. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Wat? Hoe? 8) Heb het zelf nog niet ontdekt (2x gespeeld).

16. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Command vehicle nemen in de map en dan back indrukken.

Ey Willem verander de topic titel eens :).

17. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb vanmiddag de skirmish mode ontdekt. Ik dacht dat er voor singleplayer alleen de extreem korte campaign missie was, maar je kunt ook tegen de computer spelen net zoals je online kan spelen tegen anderen.

Er zijn dan veel emer mogelijkheden, waaronder de command vehicle. Als je dan een sitrep aanvraagt kan je de kaart van bovenaf bekijken.

Ik vind de besturing erg goed, maar het speelveld is wel wat onoverzichtelijk. Je kan niet zo goed zien wat waar gebeurt en wie je dus waar heen moet sturen. Ook de herkenning van vijanden is soms wat lastig. Aangezien het een paper-rock-scissors principe is, is het wel belangrijk wat je waar op af stuurt.

Hebben jullie de unlock code (voor de fullgame) voor het speciale spetsnaz team gezien als je de demo afsluit?

18. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74

woot?!

19. badname

badname Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah ja dat krijg je soms als je heel snel typt :p

20. Menace_1981

Menace_1981 Run & Gun

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, deze game is vet! Volg hem sinds de aankondiging en ben door de demo helemaal weggeblazen!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina