Bioshock [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 17 sep 2007.

  1. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit erg te twijfelen of ik deze game nou moet kopen of niet ik zag m staan voor 25 euro dus was naar huis gegaan en op internet weer eens goed informatie op gedaan dit was de 2e keer dat ik dit deed voor Bioshock een vriend van me had die game en die zie dat ie kut was enzo nu bleek dat ie m eng vond hahaha dus nu wou ik aan jullie vragen is die game nou echt aan te raden?? want het ziet er wel gruwelijk uit!!
     
  2. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Voor 25 euro zou ik em bij wijze van spreken 2x kopen, meteen doen.

    De teaser:

    [yt]Rzf18bZCPCI[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2008
  3. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Volmondig, ja!

    Het is echt een super toffe game.
    Het hele sfeertje en het verhaal sleuren je mee.
    En voor dat bedrag zou ik hem zeker aanschaffen. :)
     
  4. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor jullie reacties!!
    OK trek me stoute schoenen aan en dan ga ik hem toch maar even aanschaffen !!!!:thumbs:
     
  5. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Toen ik de demo speelde liepen de subtitles niet synchroon met wat er verteld in het spel. Is dat inmiddels verholpen of loopt het nog steeds scheef?
     
  6. joep nesnaj

    joep nesnaj Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    @ W*S*C: Waar had je hem gezien voor 25e? Ik had hem voor 20e op internet gezien, maar ik heb nog 20 e aan irischeques die op moeten :p.
     
  7. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    het is wel wat beter geworden maar loopt nog steeds niet 100%, maar in de demo was wel heel verneukt ja
     
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Nou kheb nu soms ook nog wel stukken dat als die Ryan een heel verhaal gaat houden dat ie dan al klaar is met praten en dat het spel dan nog een lap subtitles moet. Echt irritant is dat :mad:
     
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Had ik tijdens het spelen ook last van. Behoorlijk storend. Volgens mij had ik subs zelfs maar uit gezet.
     
  10. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    paar weken geleden bij Dixons in Naaldwijk, weet niet of dat dichtbij is bij je:confused:
     
  11. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Even een vraagje: Hoe hack je het security systeem? Ik weet hoe je die bots en turrets kan hacken maar hoe hack je dat algemene systeem en de camera?
     
  12. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    camera kan je gewoon hacken door eronder te gaan staan en dan omhoog kijken ;)
     
  13. Ogre

    Ogre Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon kopen,Bioshock is een van de beste spellen op de x360,Dynabyte heeft em ook voor 25 eu met klantenkaart.

    Wanneer je van FPS houd is dit je ding! Sfeertje is geweldig.
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2008
  14. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik krijg hem dalijk denk ik binnen. Ik ben benieuwd het lijkt me wel een aardig spel.
     
  15. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Is idd een "aardig" spel hoor :)
    Sfeer en verhaal is uniek vind ik.
     
  16. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Mwah, wel aardig :+
    Moet hem nog steeds een keer uitspelen ...
     
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik vind het nog steeds een van de beste games op de Xbox 360 en zoals al eerder gezegd, dat komt mede door de geweldige sfeer! :)
     
  18. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb hem gister zo'n 4 uur achter elkaar gespeeld. Ik kon gewoon niet echt stoppen. Dit spel is vet zeg! Ik had van te voren niet verwacht dat mij dit spel kon boeien.

    Ik zit nu in Neptune geloof ik. Ik heb echt het idee dat ik echt een zeer groot gebied ontdekt hebt. Maar dat komt omdat ik het vorige 'level' hélemaal doorzocht hebt. Als je niet hoeft te zoeken zal het allemaal wel meevallen denk ik.

    Dit spel is gewoon zwaar origineel, bij Cod, gow en al die andere top spellen heb ik het idee dat het niets nieuws is. Bij Bioshock dus wel. Ik kan niet echt een spel voorstellen die hier veel op lijkt. Ik word er ook helemaal in opgezogen. Dit is een van de weinige spellen waarvan ik denk dat ik echt in zo'n onderwater oord zit.

    Nu wat vraagjes:

    Moet je elke bigdaddy met little sister healen voor die achievement? Want de spawnplekken zijn vaak behoorlijk vreemd in dit spel. Opeens staan er twee Big daddy's voor me en de volgende load maar 1. Dus moet je álle Big Daddy's met little sisters vinden?

    Staan er trouwens in level 1 (in het soort van ziekenhuis) nog andere wapens naast de shotgun, tommygun, revolver en de sleutel? Op een filmpje zag ik iemand met een boog lopen in dat level. En zit er ergens een wapenupgrade kast in dat level? Die ben ik daar ook nog niet tegengekomen.

    Er is ook een achievement dat je alles in het spel moet hacken. Maar als je iets kapot maakt zoals een turret dan kan je de achievement niet halen of wel?
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2008
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Als je op start drukt zie je hoeveel Little Sisters je hebt gehad in het level. En je moet ze dus allemaal vinden maar dat is echt niet zoveel moeite hoor. En je hoeft niet elk ding te hacken hoor, dat is onmogelijk. Alleen elk ding 1x.
     
  20. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik wil deze game ook heb ik besloten.
    Dus mocht iemand hem kwijt willen, here I am.
     

Deel Deze Pagina