Okee. Hier is het de bedoeling om je overgehouden béta codes gewoon te verloten / uit te geven ipv. de andere CoD WaW topics Dus: Kom maar op met de uitdelingen/verlotingen
Ja ik zou er ook zeer graag een willen hebben, mocht je er een weg willen geven stuur me a.u.b. een PM! Dan dank ik u hartelijk!
Bij deze dan ook een wanhopige poging voor een beta key. PM tje please..... Diegene die mij zo vriendelijk is om een code te sturen zal ik benoemen tot '' Mijn Persoonlijke Held 2008'' . Alvast bedankt !!
Wat een achterlijke site is callofduty.com zeg. Ten eerste mag een wachtwoord geen cijfers bevatten, alleen letters. Dat is lekker onveilig. Vervolgens kan je alleen maar aanvinken dat je een Playstation 3 als "platform" hebt. Wat voor een fanboys zijn dat dan?! Ik wil ook wel graag een key!
bounce dat is een fout van de site dat je alleen ps3 kan selecteren moet je een beetje uitvogelen hoe dat moet mij was het eregister nog gelukt gewoon op ps3 klikken en dan gaan scrollen dan kom je het vanzelf tegen en trouwens ik heb de code al gebruikt en het spel uitgespeeld hij is wel vet