Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 14]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensen,

    Ik had vanmiddag weer eens telefonisch contact opgenomen met Microsoft om mijn RODD te vermelden. Alles is goed geregeld, ik krijg per e-mail een sticker en hij kan opgestuurd worden etc. etc.

    Nu schoot mij tijdens het gesprek ineens te binnen dat mijn 360 ook wel eens een mooie ronde kras wil maken op spellen en DVD's. Ik vroeg dus aan hem wat ze daar precies aan kunnen doen (ik haalde ook het TV-programma Kassa aan). De medewerker aan de lijn verzekerde mij echter dat dat programma gemanipuleerd is om Microsoft in een kwaad daglicht te zetten en begon een heel verhaal over het wel of niet stabiel zijn van een console en eikenhouten laminaat dat veel trillingen afgeeft.

    Ik zou het erg jammer vinden om mijn 360 na ontvangst krassen te zien maken. Mijn vraag aan jullie is dan ook; klopt het wat de medewerker zegt? is het bewezen dat een 360 nooit uit zich zelf krassen kan maken? Mijn ervaringen bewijzen het tegendeel en ik heb echt geen eikenhouten laminaat in m'n kamer. :eek:
     
  2. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Krassende discdrives komen tegenwoordig niet meer voor. Er waren destijds dvd-drives in omloop zonder stootkussentjes. Dus bij de minste of geringste trilling kon hij al krassen. Maar nu kunnen we dat eindelijk bestempelen als "vroeger".
     
  3. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er dan gebeurt met de DVD-drives van vroeger? Die zonder stootkussentjes? Ik heb deze Xbox360 namelijk al vanaf de Launchdag.:confused:
     
  4. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben nu toch nieuwe DVD-Drives in de xbox gedaan?? ik had generatie 2 en me 360 was stuk gegaan dus nu opgestuurd nou vroeg ik me af . . . krijg je dan nu die Drives in je xbox of kan het ook zijn dat je een xbox krijgt met een generatie 1 drive??
    En hoelang duurt het ongeveer tot ie terug is?? hij is nu 4 dagen weg
     
  5. I 2 I Big

    I 2 I Big Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu al 8 dagen te wachten op mn Xdoosje, wel raar dat de Xbox site niet synchroom staat met de UPS site want op de UPS site staat er :FRANKFURT,
    DE 07/10/2008 9:33 RETOUR NAAR ZENDER maar ik kreeg de ontvangst email van Xbox support pas Gister.
    Ik heb natuurlijk in de tussentijd al gebeld maareh ze zeiden dat het een veel voorkomende probleem is en dat hij er al wel was :confused: .


    Krijg je trouwens nog een vergoeding van Microsoft als het te lang duurt ?
     
  6. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    [​IMG]

    Mijn Elite gaat ten onder aan Saints Row 2 en Guitar Hero 3? Geen ROD maar achter elkaar freezes, wat te doen? :'-(
     
  7. I 2 I Big

    I 2 I Big Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeej mn Xdoosje wordt terug verstuurd volgens de Xbox site!
     
  8. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    Het duurt dus ongeveer een dag of 10 voor dat je je Xbox terug krijgt vanuit Duitsland??
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Vandaag mijn eerste RROD. Xbox kwam uit 01-02-2006 en wordt begin volgende week opgehaald door UPS. Heb maar direct de helpdesk gebeld want rond deze tijd komt het echt niet uit om een kapotte xbox te hebben. Hopelijk wordt het een wat nieuwere of mijn gerepareerde oude. Maar zolang hij het maar doet, en blijft doen, ben ik tevreden. Hoewel ik de RROD liever op een ander moment had gehad.
     
  10. DarkAlbino nl

    DarkAlbino nl Active Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Vorige week heb ik m'n xbox laten ophalen door UPS. Sinds dinsdag is hij 'afgeleverd' in Duitsland. Heeft iemand enig idee hoe lang het nog duurt voor ik hem terug heb. Want ik heb van verschillende mensen te horen gekregen dat het ongeveer 6 dagen duurt voor je je xbox terug hebt. En nu is de week al voorbij. Dus ik word een beetje chagrijnig dat ik niet weet wanneer ik hem terug krijg.
     
  11. I 2 I Big

    I 2 I Big Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem nog niet binnen maar je zou inderdaad kunnen zeggen dat het ongeveer iets meer dan 10 dagen zullen worden voor mij.

    Ik heb nog een vraag:
    Werkt UPS in het weekend ?
     
  12. DarkAlbino nl

    DarkAlbino nl Active Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij werkt UPS alleen maandag tm zaterdag.
     
  13. I 2 I Big

    I 2 I Big Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok dan kan mn xdoos morgen nog aankomen! :)
     
  14. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    UPS werkt helaas niet op zaterdag. Zo is mij verteld toen ik vroeg of ze mijn Xbox konden ophalen op zaterdagmiddag.
     
  15. Robuust

    Robuust Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    =(
     
  16. DarkAlbino nl

    DarkAlbino nl Active Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    pff, ik zit ook al meer dan een week op m'n xbox te wachten, ik hoopte ook op morgen....helaas.
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Had ik ook. Die RROD komt nog wel misschien. Ik kreeg bij de COD5 beta 1 keer een felgroen scherm en toen liep hij vast. Daarna een pikzwart scherm en hij liep vast en toen al die streepies met een vastloper. Vandaag bij het aanzetten kreeg ik de RROD dus het was gewoon een voorbode.
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hoe zit het trouwens met RROD's en andere defecten op de nieuwere 360's die in de winkel liggen. Daar zal je lijkt mij veel minder kans op hebben ? Heb vanaf deze maand alleen nog een jaar garantie op de RROD, maar mocht hij volgend jaar kapot gaan dan koop ik gewoon een Arcade.

    Videokaart is kapot.
     
  19. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    De kans is veel kleiner, ja. En over garantie gesproken: Ik heb ook nog maar tot eind dit jaar RROD garantie :+

    Dat betekent ook de blik van mij op de Arcade, misschien :9
     
  20. ThommieGun

    ThommieGun Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Soo idd, in deze tijd met een RROD zitten, is echt balen=(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina