Hallo,
Al enige tijd ben ik in het bezit van een 360, maar nu wil ik hem voor het eerst via Live spelen.
Ik heb een live kaartje gekocht en mijn kabel vanaf de router in de 360 gedaan. Maar geen verbinding. Network Adapter Disconnect zegt ie. Kabel is prima, want als ik hem in mijn pc doe heb ik gewoon verbinding(ben nu met die kabel online). Alles staat op automatisch, router en modem zijn gereset.
Ik heb even een soort van verbinding gehad, toen begon ie met het ip adres te klooien, die aangepast. Toen was de MTU niet goed, die aangepast, toen deed ie het helemaal niet, de Disconneted status weer. Wat doe ik fout?
Ohw, mijn router ziet de 360 nu ook ineens niet meer. Eerst wel, na 3x een powercycle te hebben gedaan....
Wat is het probleem (korte omschrijving)?: Ip Adress Failed
Welke provider?: Ziggo
Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?: Kabel
Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?: Geen idee, snel genoeg een vriend heeft de zelfde en daar werkt het wel
Modem
Welk merk modem heb je?:
Modem type?:
USB/ Ethernet?: Ethernet
Internet Delen / ICS
Werk je net ICS (Ja/Nee)?: Geen idee wat ICS is
Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?: Firewall? Nope, rechtstreeks op de router
Router
Welk merk router heb je?: Netgear WGR614v6 V7
Welk router type?:
Welke firmware?:
Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?: Ethernet
De Foutmelding
Wat is de exacte foutmelding?: Geen ip
Wat heb je geprobeerd?: Alles
Waar stopt de test?: Bij de IP test
Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info): Handmatig of onzin
Foutmelding bij IP is:
W: 0000-000B
X: 8001-0405
Y: 0000-0000
Z: 0000-0000
Edit: De ene keer krijg ik een IP Failed en dan een MTU failed. Ik snap er geen bal meer van.
Laatst bewerkt: 20 okt 2008