Fable 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Juunanagou, 16 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Same here. Weet er ook echt bijna niks over en dat vind ik juist gaaf!! Banjo heb ik dan wel af en toe een filmpje van gezien maar dat was gewoon puur ook voor de omgeving etc. Kan zelf ook echt niet wachten!!!!
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Nope. In de loop van volgende week zullen winkels hem wel al gaan verkopen. Maar nu is er nog geen reden om het topic vol te gaan spammen :)
     
  3. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Zag vandaag op de Tv een reclame van de FRS, Fable 2, nu in de winkel...
    Echte trieste lekkermakerij als ze het dan niet verkopen, stel je kijkt niet echt naar releases maar je wacht wel op het spel en je weet dat die aan het einde van het jaar uitkomt, dan ren je naar de winkel en zeggen ze dat ze hem pas volgende week verkopen..
     
  4. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Mwa, op zich is er wel een reden aangezien er overal al bericht wordt dat een aantal winkels Fable 2 zelfs nu al verkopen. Kleine kans lijkt me though.
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    die geruchten komen denk ik vooral door die reclames van de FRS,.. cheapasses zijn gewoon te laks om 2 reclames te maken,. een "te koop vanaf" en een "nu in de winkel" versie :D
     
  6. Woutjuh88

    Woutjuh88 Check The Eyes...

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb precies het zelfde, normaal nooit zo erg... maar met Fable 2 ben ik egt al 2maande super veel aant kijke en zoeke op internet... maar egte verhaal dingen enzo wil ik in de game zelf meemaken.
     
  7. Woutjuh88

    Woutjuh88 Check The Eyes...

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    In Nederland???
     
  8. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog niet te koop bij de FRS in Amsterdam kalverstraat
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    nog nergens te koop, die reclame van ze slaat nergens op :mad:
     
  10. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    O-)
     
  11. Jordskateboarder

    Jordskateboarder Een Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft een omgebouwde xbox, en fable 2 is al een paar dagen geleden uitgelekt. Ik weet dat je hier niet over mag praten, maar hij vroeg erom. duidelijk. O-)
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hehe was bij de FRS in Maastricht, zie ik daar bij de 360 games een hele grote poster van Fable 2, ik dacht echt wtf ze hebben hem al te koop maar er was niks, hang het niet op dan!
     
  13. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Niks aan te doen.. Hij werd niet geleverd gister en vandaag ook niet. Ik had ook gehoopt dat hij er al bij zou zitten. Dan had ik em ook gelijk in de verkoop gesmeten.

    Je bent afhankelijk van je levering.. Ik heb ook de Fable II poster al opgehangen..

    Fuckers hadden em gewoon al moeten leveren.
     
  14. Woutjuh88

    Woutjuh88 Check The Eyes...

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus jij werkt bij de FRS, en hij had al in de winkel moeten liggen?
    Wanneer word hij dan nu geleverd?
    De winkel waar ik hem wil halen, daar krijgt hij vaak woensdags leveringen.
     
  15. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik krijg dinsdag t/m zaterdag levering. Dinsdag krijg ik hem dus nu en dan gaat hij gelijk de winkel in.

    Beetje raar though.. Volgens m'n computer daar staat de release van de L.E. op gister en de gewone versie pas vanaf de 24e. 8)

    Zal wel.. maar zolang ik geen fax oid zie ga ik hem gewoon verkopen als ik hem heb :)
     
  16. Woutjuh88

    Woutjuh88 Check The Eyes...

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    jammer dat je niet in de FRS bij mij in de buurt werkt, denk je dat dit in heel nederland is? maar als je levering hebt vna dinsdag tm zaterdag dan kan die tog ook nog woensdag en donderdag binne kome?
     
  17. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik ken de leveringen van de verschillende winkels niet uit m'n hoofd, maar de meeste FRS winkels krijgen geloof ik vanaf dinsdag de leveringen.

    En ja, de rest van de week gaat Fable II er waarschijnlijk ook gewoon bij zitten. Als je bang bent dat je er 1tje mis gaat lopen moet je gewoon even bellen, dan kunnen ze er altijd wel 1tje voor je apart leggen... :)

    //edit; als je bedoelt dat hij ook later kan komen dan dinsdag, ja, dat kan. Maar 90% dat ik hem dinsdag heb.
     
  18. Woutjuh88

    Woutjuh88 Check The Eyes...

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Naja ik ben niet bang dat ik hem misloop, maar ik wil hem zo snel mogelijk hebben :p...
    En als dat dan bij de FRS is, dan haal ik hem daar wel... Houdt ons op de hoogte van de leveringen bij jou FRS aub...
     
  19. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het misschien dan mogelijk dat je er 2 meeneemt goiz? (A)
     
  20. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik kan er 20 meenemen als je wilt, maar not for free :cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina