FIFA 09 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Mijn stats zijn nu 90-18,

    En dat voor iemand die Fifa sinds 07 niet meer gespeeld heeft
     
  2. Dordtenaar

    Dordtenaar Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het persoonlijk de beste serie van FIFA sinds tijden. Maar ik heb nog wel een vraag en een opmerking over het spel ;) die wil ik graag even aan jullie kwijt ;)

    Vraag: hoe kan je het beste een vrije trap nemen? Samen met een maat van mij zitten we te oefenen op vrije trappen maar we krijgen beiden niet de archivement voor vrije trappen. Welke knoppen dien je het beste in te drukken bij het nemen van een vrije trap?

    Opmerking: wat mij opvalt is als ik op xbox live een match wil gaan spelen met hetzelfde team als de tegenstander dat het spel dan bij het laden van de game vastloopt, dit heb ik al gehad met Brazilië tegen Brazilië en een club tegen dezelfde club. Hebben jullie dat ook ervaren?
     
  3. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Ik ga vandaag is mn eerste manager mode seizoen afmaken en wat online spelen.
    Tot nu toe heb ik
    31 - 4

    Best goed voor iemand die FIFA niet meer speelt sinds PES 4
     
  4. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    LB + schieten , dan streep je de bal. Hij gaat er bij mij er dan niet altijd in maar wel vaker dan dat ik alleen schiet.

    Heeft iemand trouwens tips hoe je een goede voorzet geeft/ hoe je gemakkelijk vanuit een voorzet scored??
     
  5. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Eerst won ik online best wel wat makkelijke wedstrijden maar nu loopt het voor geen meter. Creëer bijna geen kans en als ik win is het met 1 doelpunt verschil. Moet weer beter gaan!
     
  6. Paatsie

    Paatsie Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, de vraag is al vele malen gesteld op dit forum, maar een antwoord kan ik niet vinden: Hoe kan je nu met een aantal vrienden een offline toernooi in elkaar zetten en de clubs allemaal verdelen?? We zitten regelmatig met 4 man bij elkaar, maar zijn genoodzaakt om allemaal single matches te spelen en alles op papier bij te houden (kaarten, blessures, ed) omdat je bij een eigen gemaakt toernooi maar 4 teams kan selecteren. Is er een mogelijkheid om meer teams te selecteren of gewoon botte pech en een gemiste kans van EA?? Iemand??
     
  7. Lil^Kaweh

    Lil^Kaweh Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    met welke camera spelen jullie Be a Pro ?
     
  8. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Die standaard, dat vind ik echt vet
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Tele, anders heb je totaal geen overzicht.
     
  10. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Liggen de EA-servers eruit? ik kom er namelijk niet in
     
  11. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ja, same here.
     
  12. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een beetje aan het twijfelen met wie ik nu een manager seizoen ga doen. Zit sterk te denken aan Werder Bremen of Benfica... Met welke ploegen spelen jullie eigenlijk de manager mode?
     
  13. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Benfica is een goed elftal. Zou die nemen!
     
  14. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, maar ik ben erg gecharmeerd van de Duitse competitie! Schalke is ook leuk! Dilemma...
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik ben net begonnen met Charlton City geloof ik. Een ploeg in de divisie lager als de premier League.
    Echt tof dat ze al die licenties hebben!
     
  16. AtoniSD

    AtoniSD Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb met Atlético gespeeld, echt fantastisch elftal...
     
  17. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik ben bezig met Sparta op Wereldklasse het gaat wel maar ik merk toch wel dat Kampioenenbal te moeilijk is. Net pak slaag gehad van FC Barcelona met 5-1 :mad:
     
  18. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    vind je het heel gek :+

    Ik merk nu echt dat niemand mijn biedingen aanneemt, heb denk ik al 15x geboden op spelers. Niet eens bij Barca of zoiets, meer bij clubs als lille, en dan bied ik 1 miljoen meer dan hun waarde en 10.000 hoger contract en toch komt niemand. :confused:

    Ik speel bij ajax btw en ik kijk in de klasse tot 5miljoen, vooral verdedigers en middenvelders
     
  19. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Serieus? Ik had Alex van Chelsea voor 6 miljoen gehaald en ik denk dat ik hem 20 of 30 000 meer salaris heb gegeven. En ik ben ook Ajax. Misschien dat je dat salaris wat meer omhoog moet halen.
     
  20. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ja, maar je kan niet 5 spelers aannemen met 20.000 hoger salaris dan normaal. Dan loop je leeg zonder dingen te kopen :+

    Overigens heb ik echt super veel verkocht heb behalve me wissels nog maar 2 spelers O-)
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina