Pro Evolution Soccer 09 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Had hem gister (PS3-versie) pas en heb nu een aantal potjes gespeeld, offline en online. Offline vindt ik hem geweldig. De CL mode is heel vet, Be a Pro is ook verrassend leuk om te doen, het speelt weer heerlijk. Heb ik nog geen eens ML gedaan.

    Online daarentegen viel me toch wel wat tegen. Paar potjes gingen prima en daar vrijwel geen lag gehad, maar heb ook wat potjes gespeeld waar het een loterij is wie gaat scoren en dus winnen. Het reageert dan niet lekker en je kan zo doorlopen, verdedigen gaat voor geen meter meer. Het schieten is dan ook weer net ff anders, waar het offline een goal is, gaat ie online vaak over of op de lat.

    De eerder genoemde lagstreep door het midden van het beeld niet gezien overigens.

    *edit*

    @Han hieronder: Is prima, ben er alleen nog niet helemaal uit wat het wordt. Mijn verbinding is trouwens B-A-A rated.
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2008
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    [off-topic]
    Snake, geef jij op digitaalgras je team vanavond nog even door? 23.55 uur is de deadline...
    [/off-topic]
     
  3. macdaddy

    macdaddy Active Member

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    0
    hebben jullie ook strepen in beeld als jullie online spelen of ligt dat aan mijn XBOX
     
  4. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2
    Jows, het is jouw mening dus het is goed.

    Laat je niet zo op de kast jagen man....
     
  5. MartinOBL

    MartinOBL TheDutchDuck

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, is mij ook opgevallen in het ene potje online dat ik speelde. Had ook last van lag, goed storend want de tegenstander liep als het ware dwars door mijn verdedigertje heen en scoorde in de laatste minuut 3-2 |:-
     
  6. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    ik krijg nooit 2 groene stippen. wanneer ik host dan heb ik een groene stip en iedereen die me joint geel. En wanneer ik bij een groene host join dan heb ik geel.
     
  7. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
  8. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou sowieso even wachten totdat Konami de komende update beschikbaar gesteld heeft.

    Ik denk overigens dat dit apparaatje wel goed werkt. Het is echter maar de vraag of het ook het aanschafbedrag waard is. Ik vind het toch behoorlijk prijzig voor hetgeen je krijgt.
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Online is het gaar. Het lijkt alsof er geen lag is, maar er is hele dikke lag. Zo een die je niet echt opvalt maar het lijkt alsof je opeens niks meer van PES 2009 kan want iedere mongool loopt je zo voorbij. Dat kan jij omgekeerd ook, maar als het je speelstijl niet is dan heb je toch een probleem.

    Offline is het ontzettend vet, maar online heeft Konami weer gefaald. Want je kunt online niet eens verdedigen, offline tegen menselijke tegenstanders is het namelijk wel goed. Dan kun je niet zomaar iedereen voorbij rennen. Die nerds online gaan alleen maar dribbelen, want ze kunnen PES helemaal niet spelen. Ik won overigens wel de wedstrijd maar dat was omdat hij scheel was denk ik. Niet omdat ik goed kon verdedigen.

    Zo jammer dit, heel erg gaar.

    @360man,

    De AI van PES 2009 is goed, ook online. Dat is niet anders dan offline trouwens. Door de lag lopen ook de spelers die jij niet bestuurd met horten en stoten en kunnen aanvallers met groot gemak online verdedigers voorbij of er dwars doorheen. Komt gewoon door die schijtlag.
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2008
  10. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    En toch ga ik de game "gewoon" weer halen als ik me Xbox 360 terug heb.
    Moet gewoon een voetbal game hebben.
    Bij een vriend al uitgebreid Fifa '09 gespeeld.
    Maar dat is het voor mij toch niet helemaal.

    Uit hoeveel seizoenen bestaan "Become A Legend" eigenlijk?
    Want in Fifa '09 zijn het er maar vier..
     
  11. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    stuk of 10 dacht ik
     
  12. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    20 volgens mij, je begint op 17 jarige leeftijd en retired wnnr je 37 bent
     
  13. ALojan

    ALojan Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je be a legend speelt, zie je naast je naam onder in het scherm elke keer blauwe rondjes verschijnen met daarin 1 t/m 4.
    Wie kan mij vertellen wat dit is?
     
  14. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    He jongens hebb en jullie al een leuke transfer gehad in de be a pro mode?
    Zit zelf nog bij Vitesse en heb alleen van NEC , Graafschap, Heracles een aanbieding gehad wil eigenlijk naar 1 van de grote 3 of buiteland .
     
  15. MartinOBL

    MartinOBL TheDutchDuck

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben na 1 seizoen getransfereerd naar Boca Juniors. Daar moet je je dan vervolgens weer in de basis spelen.

    Ook ik ben nieuwsgierig naar de blauwe 1,2,3 en 4 in het scherm!!! (wat is dat?)
     
  16. MartinOBL

    MartinOBL TheDutchDuck

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Op een ander forum wordt trouwens aangegeven dat die blauwe knoppen de tactieken zijn die de computer instelt.
     
  17. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat klopt inderdaad. Ik zit zelf na 3 geskipte seizoenen ( beetje stats bouwen ;)) bij Anderlecht op het trainingsveld, echt heel lastig om erbij te komen op top player maar wel zo leuk :)
     
  18. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Dat zou kunnen. Offline multiplayer is de game erg vermakelijk inderdaad en gaat het verdedigen gewoon goed.
    Online lijkt er geen lag te zijn, echter merk je wel dat er buttonlag is en dat spelers gewoon niet reageren. Dat zou dus iid de lag kunnen zijn. Dit keer dus niet teleporterende spelers, maar undercover lag. =(
    Beter komt er snel een patch.
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Het niet reageren van (verdedigende) spelers wordt veroorzaakt door lag. Ik vind het offline een topper qua gameplay, maar online is het weer dramatisch. Ik blijf het verschil merken tussen offline en online en op een vervelende manier ook. Want als je niet meer fatsoenlijk kunt verdedigen is het niet bepaald leuk om te spelen.
     
  20. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2
    Ben het met je eens Cyrax.

    Het verschil tussen online en offline verdedigen is echt te groot.

    Ik was met PES6 altijd zeer goed in verdedigen maar online is het een gatenkaas op dit moment.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina