Call of Duty 5: World at War

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 9 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat weten we nog niet.. die zit niet in de beta helaas.
     
  2. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Balen balen balen, net nu de levelcap verhoogd is en er meerdere playlists zijn heb ik een RROD =( =( =(

    Dat wordt dan mijn 5e xbox...
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ook al? Ik ga de beta steeds meer verdenken... Kreeg jij toevallig gekleurde schermen samen met vastlopers?
     
  4. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    hmmZz veel mensen hebben ee RROD gekregen na het spelen van COD 5. Las dat ook op het forum van callofduty.com, daar verdenken ze ook het beta voor de oorzaak...
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Damn toch, kan haast geen toeval meer zijn dan. Als ik dat had geweten had ik die beta niet eens aangeraakt, vond hem toch niet geweldig |:-
     
  6. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    rofl dat meen je niet, als dat zo is dan wellicht omdat de fan minder snel draait bij een game van de HD? lijkt me de enige rede waarom zou anders het soldeersel bij cod5 sneller loslaten. Maar dan zou je dit probleem dus ook gehad hebben bij halo3 beta cod4 beta of heel lang demo's spelen..
     
  7. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Allemaal lariekoek als je het mij vraagt. Het kan bij elk spel gebeuren namelijk, ligt aan de hardware en niet aan het spel. Vind het wel grappig dat ik een launch console heb en nooit problemen heb gehad...
     
  8. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, heb ik niet gehad. Gisteravond een uur of wat de beta zitten spelen, normaal afgesloten en vanmorgen bij het opstarten de RROD, tweede fotocode 0020, een onbekend hardware probleem dus. Afijn, xbox wordt deze week opgehaald.
     
  9. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Zal dan toch de grafische kaart net iets te ver naar de max gedrukt worden. Want als dat zo is wordt het nog lachen met Far Cry 2. Met GTA hadden ook erg veel mensen een RROD.
     
  10. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Als heel veel mensen een game spelen, dan krijgen er meer mensen een RROD bij het spelen van die game dan bij een game die door bijna niemand gespeeld wordt. Het lijkt me heel sterk dat een bepaalde game kan veroorzaken dat je RROD krijgt...
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Kan wel. Bij Halo 3 en COD4 zal je zoiets dus ook niet horen terwijl die spellen ook enorm vaak worden gespeeld.
     
  12. SjuhS

    SjuhS Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    maar die rrod komt toch door een soort overhitting?
    in dat geval kan het alleen aan cod liggen als:
    1 cod zorgt ervoor dat hij je hardware harder laat werken> dus meer hitte maakt (lijkt mij sterk)
    2 cod zorgt ervoor dat je coolling ineffectiever werkt(lijkt mij ook sterk)

    ik denk dat het gewoom toeval is:p
     
  13. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, inderdaad. Onzin als je het mij zegt, want anders had zowat iedereen het 8)

    En ik heb het niet :) & een launchconsole
     
  14. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    jij hebt geeneens live :+
     
  15. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Naast de bekende 3 rode ringen was de tweede foutcode 0020, een onbekend hardware probleem dus, dat hoeft dus niet door oververhitting te komen.

    Heb ook niet het idee dat mijn console erg warm was gisteren, check hem eigenlijk altijd na het spelen even (je wordt voorzichtiger met je 4e xbox)

    Ook op de COD forums vind je inderdaad meldingen van mensen die opeens een RROD kregen en denken/vermoeden dat er een verband bestaat.

    Ik ben niet technisch dus kan hier niets zinnigs op zeggen, we zullen het wel gaan merken, mochten er veel meer meldingen komen dan normaal gesproken het geval is van RROD dan zou er misschien toch een verband kunnen bestaan.

    Ik ga een boek lezen ;)
     
  16. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al 1 week 48 hour trials draaien, vanwege de vakantie :)
     
  17. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    tja xbox 360 staat nu eenmaal niet bekend als een console die nooit kapot gaat. Ikzelf heb nu al mn 3e xbox 360. Eigenlijk zou je dan zeggen op een keer rot maar op microsoft ik koop wel een ps3. Maarja... xbox 360 heeft nu eenmaal xbox live dat perfekt werkt en vele topgames, mij maakt het niet veel uit dat ik hem op moet sturen en 2 weken kwijt ben. Als het maar gratis gemaakt word.
     
  18. Jordi 360

    Jordi 360 Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Is COD 5 al uit in amerika??
     
  19. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, waarom zou dat zo zijn....
     
  20. Fantasy

    Fantasy Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee!

    Ik heb via via ook een code kunnen bemachtigen, maar waar kan ik cod4 downloaden?:$

    alvast bedankt haha!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina