Ziggo internet

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Martijnn, 22 mei 2008.

1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    We betalen nu al 70 euro voor 20/2mbit. Wat eigenlijk 50 zou moeten zijn.
    60mbit, wat wordt de up daarvan, 6mbit oid?
    Of het nou 10 of 60mbit down is maakt me weinig meer uit, up vind ik belangrijker.

2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ja up wordt 6Mbit, ik heb thuis het 15/1.5 abonnement voor €50, maar als dat 60/6 abonnement €60 wordt ga ik wel upgraden..

3. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Dat zou wel lekker zijn. Dan gaan we ook naar dat pakket. Hoop dan alleen dat we ook naar die prijs gaan. We hebben nu 20/2 voor €70.

Anyway, bleek dat mn internet wel werkte, maar dat mn wired netwerk kaduk was. Echt, WTF, hoe kunnen ineens plots en tegelijk meerdere kabels problemen geven. Af en toe na wat gedraai bij de kabels rond de router kreeg ik weer een verbinding, met IP van de router, maar kon ik alsnog niet op het web. De Xbox kreeg op die momenten wel weer een verbinding met het internet. Moet nu thuis maar een andere kabel tussen PC en router leggen. Voorlopig loopt die nog maar even over de gang en door m'n kamerdeur, had die ander tijd terug netjes weggewerkt.

4. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Mijn Wanadoo mail is nu omgezet naar een @ziggo.nl adres. Op Online webmail kan ik niet meer inloggen, nu moet ik webmail via Ziggo webmail bekijken. Mail wordt gelukkig wel doorgestuurd naar nieuw account.
    Wil je je wachtwoord wijzigen, moet er weer speciaal een teken in voorkomen. Bij Wanadoo moest eerste letter per sé met hoofdletter beginnen. Wat is dat toch voor stom gedoe zeg. Ik wil mijn standaard wachtwoord gewoon kunnen gebruiken/instellen, k*t Ziggo/Online.

Laatst bewerkt: 15 okt 2008
  5. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    internet gaat bij mij echt ENORM traag.. ik kan me zelfs niet op msn aanmelden omdat het te langzaam gaat..

6. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Mijn download snelheid is >50% langzamer dan normaal.

De forums staan vol met klachten over Ziggo.
    1. Geen geldige IP-adres.
    2. DS-servers die slecht werken.
    3. Een ping van >100ms.
    4. De verbinding gaat via verschillende knooppunten.

Nu dat iedereen is overgezet naar Ziggo , worden de problemen alleen maar groter.

Wilde mijn huidige I-net abonnement Z3 overzetten naar Alles-In-1 (16.000 kbit/s) , maar daar wacht ik nog maar eventjes mee.
    Ik heb nu een download van nog geen 4500 kbit/sec.

7. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer gaat de grote boycot-actie beginnen?
    Hoewel dat lastig zou gaan, we moeten toch iets doen lijkt me.

8. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Met Telefonie en Digitale Televisie heb ik helemaal geen problemen , alleen dat @#$@ Internet.
    Klagen op Ziggo-gebruikers.nl heeft ook geen zin omdat die eikels daar gesponsord worden door Ziggo.

Zal straks even de forums van Kassa en Trosradar doorlezen , want ik ben het inmiddels spuugzat.

9. g of war

g of war Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wij hebben ook ziggo telefoon/televisie/ en internet, internet hebben wij de z3 maar ik ben niet echt tevreden over ziggo want savonds heb ik vaker langzame verbinding en dat is zeer storend, mja misschien word het wel snel beter en anders word het een andere abonnement afsluiten, maar eerst geef ik ze nog eens kansje.
    en met televisie en telefoon heb ik ook geen problemen alleen internet.
    ken ik ergens de ping testen of zien?

Laatst bewerkt: 19 okt 2008
  10. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Mja, je staat redelijk machteloos tegen dit soort giganten.
    Tijdje terug ook enorme klachten met KPN gehad, zakelijk ADSL nog wel. Maar daar doen ze echt geen extra moeite voor, ze laten je gewoon een paar maanden zonder internet zitten, zonder enige moeite om het snel op te lossen.
    Gisteravond was Ziggo bij mij ook niet vooruit te branden. Mn ouders en broer kwamen webmail niet meer in, dus kon ze fijn gaan uitleggen dat Ziggo dat gewijzigd heeft naar een @ziggo.nl adres, en dat we nu ook op een andere website naar onze webmail moeten. Nu gaat het weer via brakke webmail van Ziggo, ipv via Online. Enig voordeel is, is dat ik nu weinig spam meer krijg en spam level in te stellen is, godzijdank, want dat was een ramp met mn Wanadoo adres.

11. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Vond de Spamfilter al bij @Home lekker werken.
    Heb hem u op middel staan en krijg maar weinig spam in mijn mailbox.

12. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Had Wanadoo/Online en toen moest je betalen voor je spamfilter, wat ik niet ga doen (dus veel spam ontvangen).

13. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Wij zitten nu ook bij Ziggo, maar hebben echt heel sloom internet (4 mbit p/s). Maar volgend jaar juli ligt er bij ons in Schijndel een glasvezelnetwerk \o/ Dus. Dan gaan wij eens even een 100mbit p/s abbo nemen :+

14. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    wij krijgen hier in utrecht over een jaar ofzo ook glasvezel :D

15. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Hier in de regio zijn nu ook druk bezig met glasvezel.

Vind het tv aanbod maar magertjes met 35 tv-zenders.

50Mbps voor €50 is een hele nette prijs , €1 per 1Mbps.

16. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Dat is zo'n beetje de standaard going rate.
    20Mbit voor 20 euro is ook niet onaardig, Ik denk wel dat zodra Docsis 3.0 de lucht in gaat glas vezel in de problemen is. ADSL is aan het dood bloeden, daar is de max meegehaald.
    Glasvezel of Docsis3.0 met een open kabel internet markt en we kunnen los :)

17. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb geen idee of het toegestaan is een oud topic omhoog te halen, zo niet, bij deze excuus :)

Maar ik zit met een vraag. Voorheen kon ik altijd met mijn wanadoo e-mail account inloggen op orange.nl. Dit gewoon om mijn mail te bekijken en te versturen. Maar sinds kort is het dus onmogelijk om in te loggen daar. Krijg telkens de melding dat mijn mail/wachtwoord niet kloppen.

Heeft ziggo soms weer iets aangepast zonder het door te geven ofzo? Of iemand hier met dezelfde problemen?

18. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
  19. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Neem 's contact op met Ziggo, ik denk dat ze jou beter kunnen helpen dan wij!

20. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Dat had ik tijdje terug. Eerst moest ik webmail van online.nl gebruiken met mijn @wanadoo.nl adres.
    Later werd dat overgezet naar Ziggo netwerk en kregen we een @ziggo.nl adres. Vanaf toen moest ik inloggen op https://email.ziggo.nl/.
    Wanadoo adres wordt gelukkig wel doorgestuurd naar je nieuwe @zigoo adres (en die kreeg ik zonder wijziging in Outlook binnen). Hoop die enkel webmail gebruikten, hadden daar problemen mee, omdat ze niet wisten dat adres was gewijzigd en ze andere webmail moesten gebruiken.
    https://email.ziggo.nl/ zou denk moeten werken (was vanmiddag even down).

Deel Deze Pagina