The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 11 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er nu elke keer als die gaat slapen een vampier komt, dan blijft dat zo hoor.. tenzij je er iets aan doet, want het gaat echt niet vanzelf dat hij niet meer komt ofzo hoor.. dus het klopt wel wat ik zeg ;)
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Volgens mij heb ik het perfect uitgelegd. 8) Hij saved z'n game voor ie gaat slapen, en als ie dan gebeten word, load game en speelt ie maar verder. ^^ Maar goed, laat ons nou niet over dit moeilijk doen. ;)
     
  3. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg ook nergens dat jij het niet goed uitlegt :D
     
  4. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Thanks BlackTerror :) Alleen kan ik de quest helaas pas volgende week afmaken, ik ga op vakantie =( Achja, dat wordt ook wel leuk ;)

    @ Dat vampiergebeuren, als je 1 keer al bent gebeten en je hebt de quest gedaan dat je weer normaal wordt, kan je toch niet weer gebeten worden?
     
  5. marieke

    marieke Brrrrrrrrrrrrr

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Zodra je die vampierziekte (volgens mij iets van hemophoria porc) hebt kun je jezelf genezen met een drankje of ingredient. Na, volgens mij 1 dag, lukt dat niet meer. Je moet jezelf (laten) helen binnen drie dagen anders wordt je een vampier.

    Zover ik weet kan je maar 1 keer vampier worden
     
  6. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook een vampier op stage 1 ( 25 ofzo ) Ik heb van die mandrake root gegeten en allemaal disease drankjes gedronken maar de gebeurd nog niks.Zal t is proberen bij een chapel maar betwijfel of t daar nog kan want de vorige keer bij een chapel stond er dat ik fout ben geweest :9.
     
  7. marieke

    marieke Brrrrrrrrrrrrr

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, dan heb je te lang gewacht met het nemen van ingredienten of drankjes en ben je te laat voor helen in de kapel. Je hebt 3 keuzes:
    - vampier blijven;
    - een oude save laden;
    - de vampier opdracht doen:je moet dan een aantal dingen verzamelen en in Bruna(geloof ik, het is alweer zo lang geleden, dus pin me er niet op vast) spreken met de kasteeleigenaar.

    Heb inmiddels maar weer eens een nieuw personage aangemaakt. Ben al een aantal uren aan het spelen, zonder de hoofdmissies uit te voeren. Eerst maar eens wat geld verzamelen en wat sterker te worden.
     
  8. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Skingrad ;)
     
  9. marieke

    marieke Brrrrrrrrrrrrr

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks_0/
     
  10. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Te lang gewacht :{ ik heb t meteen opgegeten toen ik 'wakker' werd en de message kreeg dat ik gebeten ben. Anyway doe die quest wel en anders laad ik een oudere save
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2008
  11. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Bedankt voor de info mensen:)
     
  12. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Nah, ik ben dus gaan slapen en krijg dus die droom. Maar als ik dan een Cure disease potion drink gebeurt er niks. Er staat nog steeds bij Active effects: Vampirism. Iemand enig idee hoe dit kan?
     
  13. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je wordt gebeten, dan heb je 72 ingame uur de tijd om een cure disease potion te nemen of om naar een kerk te gaan en een blessing te krijgen.
    Jij hebt al langer dan 72 uur gewacht, dus je bent nu een vampier. Dit kan je alleen verhelpen door die quest te doen.
     
  14. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja maar ik ben net gebeten8) Ik kwam uit bed, en had die droom gehad en ik nam meteen een cure disease potion maar er gebeurd niks:+
     
  15. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, je weet niet waarneer je de ziekte hebt opgelopen, misschien is dat wel langer dan 72 uur geleden. Elke keer als jij een klap van een wapen krijgt van een vampier heb je kans dat je de ziekte krijgt.]

    Niet normaal gewoon, al langer dan 500 uur gespeeld, en krijg nu gewoon weer zin om door te spelen 8)

    Wel op de pc natuurlijk

    Mods ftw\o/
     
  16. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Ah ok, nou dan ga ik maar die lange quest doen:+
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Vraagjes:

    ondanks dat tegenstanders meelevelen. Kan je je karakter zo laten ontwikkelen dat je wel echt stukken sterker wordt dan de rest?

    hoe fix ik nieuwe spells? De paar die ik nu heb vind ik saai worden.
     
  18. japie06

    japie06 Kaasfabriek

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    een hele goede site is uesp.net
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    jazekers, tegen de tijd dat jij lvl 45 bent kun je in je onderbroek rondrennen en iedereen met de blote hand bitchslappen. (een enkele lich daargelaten) en de wiki van uesp.net is super uitgebreid, zon beetje alles wat je wilt weten staat daar wel in.
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    heb zelf de guide thuis liggen, echter hier vragen is ook leuk :+

    tnx
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina