\o/ De dagelijkse update en tussenstand \o/ Challenge update - 10/16/2008 This is the situation: SjaccoPopino is the current favorite by sucking out 50 points. When you count it up, all 18 challengers gained 535 points. Shad0w NL added 130, MaJya added 105, Valentiney3 added 105, DulleNL added 80, SjaccoPopino added 50, Nathanael H4L added 20, Dazlindragon added 10, No Limit NL added 10, Spaulding ST added 10, HybridTheory85 added 10, and Atmaxar added 5. Shad0w NL is definitely on the move with that score increase... you better be watching your backs... Everyone can take comfort in the fact that there are 11 days left to compete. It ain't over till it's over! Ready your breakfasts and eat hearty...for tonight, we dine on achievement points! Tussenstand Team Sjacco +2170 Team Valentiney +972
\o/ De dagelijkse update en tussenstand \o/ Challenge update - 10/17/2008 After a long day of gaming yesterday, here's where we ended up: SjaccoPopino is in the lead by sucking out 10 points. All 18 participants combined, they put up a total gain of 1185 points. MaJya added 430, DeltaJ88 added 225, Shad0w NL added 135, DulleNL added 130, Melted Forest added 125, HybridTheory85 added 110, Nathanael H4L added 20, and SjaccoPopino added 10. MaJya is definitely on the move with that score increase... you better be watching your backs... There are still 10 days left so anything can happen. The excitement continues tomorrow! Tussenstand Team Sjacco +2990 Team Valentiney +1337 Applaus voor iedereen van Team Sjacco (Shad0w NL, Spaulding ST, Nathanael H4L, Dazlindragon, DeltaJ88, No Limit NL, jansen007 en MaJya)! Jullie zijn goed bezig, ga zo door !! Na het weekend begint de tweede week! Gaat het Team Valentiney nog lukken om de inhaalrace te winnen??? We zullen zien!
Weinig tijd gehad in de vakantie, en zit nu in Duitsland. Zal morgen eens proberen wat punten te halen met Pure en Mass effect!
\o/ De dagelijkse update en tussenstand \o/ Challenge update - 10/18/2008 Let's break it down! SjaccoPopino is out in front for the time being by feeding on enough achievements for 15 points. When you count it up, all 18 challengers gained 595 points. NL Appelmoes added 380, DulleNL added 80, Atmaxar added 55, Melted Forest added 35, SjaccoPopino added 15, Dazlindragon added 15, Shad0w NL added 10, and DeltaJ88 added 5. The obvious superstar from yesterday is NL Appelmoes. With that big of a gain, who knows what could happen next. Don't freak out... plenty of time left! 9 whole days! Ready your breakfasts and eat hearty...for tonight, we dine on achievement points! Tussenstand Team Sjacco +3035 Team Valentiney +1887 Dit is nog de update van gister! Had gister een slipcursus, dus geen tijd om de update te doen! En vandaag heb ik een verjaardag, dus weet niet of ik m vandaag ook nog kan doen!
Spiderwick Chronicles Valentiney3 Last Played Online: Never Hmm, en wel alle multiplayer achievements halen, verdacht :{
\o/ De dagelijkse update en tussenstand \o/ Challenge update - 10/19/2008 Here is a recap... SjaccoPopino is making the lead look good and managed to do it without gaining any points. When you count it up, all 18 challengers gained 605 points. Ryd4n added 295, DulleNL added 100, MaJya added 80, Atmaxar added 65, Melted Forest added 40, NL Appelmoes added 20, and Xboxgamernr1 added 5. So in the 'Biggest gain' category, Ryd4n is obviously the winner... I would be looking over your shoulder if I was SjaccoPopino... There are 8 days left, so... yeah... plenty of time. Check back tomorrow for some hard-hitting challenge action! Tussenstand Team Sjacco +3115 Team Valentiney +2412 Ten eerste...offline gamen is niet echt netjes...! Zorg gewoon dat je ingelogd bent bij Live, zodat iedereen kan zien dat je punten aan het halen bent en hoeveel!! Ten tweede....ik hoop dat je ff kunt uitleggen wat Lenny hier zegt?? Cheaten/gamesaven wordt namelijk niet op prijs gesteld!
@ Lenny-t Mocht je goed kijken bij de archivements is dit een "multiplayer" archivement die met 2 personen te halen valt je hoeft dus niet online te gaan (kan ook niet volgens mij) onderzoek aub eerst voordat je iemand verdenkt van cheaten... en ten 2de zoals ik al aangaf was ik teneerste ziek en ten tweede was mijn kabeltje stuk geluk dat gisteren een maat van me met een kabel kwam aanzetten anders had het nog langer geduurd. Ik snap aan de andere kant ook niet waarom ik mijzelf moet uitleggen.... ik speel eerlijk geloof je dat niet stap ik uit het toernooi En Sjacco nog even iets "offline gamen is niet echt netjes" vind ik geen leuke opmerking maakt toch niet uit hoe ik de punten haal maar dat ik ze haal? vind dit een beetje een opmerking van een slechte "verliezer" en tevens voor jouw jij weet zelf helemaal hoe makkelijk sommige achivements te halen zijn onderzoek zelf eerst een game voordat je iemand beschuldigd van cheaten. Als ik op deze manier punten moet halen is dit tevens mijn laatste keer dat ik meedoe met dit toernooi.
Hij had eerst geen Live, maar gisteren is iemand een kabeltje komen verbinden met de 360 dus kon ie wel verbinding maken. Resultaat: alle behaalde achievements werden geupload. 360 Voice ziet het dan ook als punten van 1 dag. Ik heb hier ook zo een dag dat ie ineens alle achievements van een bepaalde periode upload. (had een paar weken zonder internet gezeten) Is niks vreemds aan en al helemaal geen bewijs van cheaten. Wel jammer dat ik nu opeens van mijn podiumplaats word verstoten.
Ey kerel, ook mijn excuses! Ook ik had idd niet goed naar de achievements gekeken (was laat en ik was kapot door GH3 ), en vond het dus net als Lenny een beetje raar dat je offline multiplayer achievements gehaald had! En offline gamen bedoelde ik in het algemeen en niet zozeer op jou gericht. En ik doelde daar voornamelijk op dat mensen niet de hele challenge offline moeten gaan gamen, en dan op het laatste opeens met tig duizend punten aankomen! Op die manier is het niet leuk voor de andere, want die weten zo niet waar ze het tegen op moeten nemen! Ik vind het nou in jou geval dus ook niet erg, omdat je en ziek bent geweest en een kapot kaneltje had en toch nog de moeite hebt genomen een ander kabeltje te regelen ! Dus ik zou zeggen, vergeven en vergeten en weer lkkr verder gaan met de challenge! En de volgende !! O en het is ook zeker geen opmerking van een "verliezer"! Want die 2000 puntjes van jou doen me niks, wacht maar af ! Team Sjacco zal heersen !
Kom nou maar even met die tussenstand ik heb het gevoel dat mijn 350 punten van eergister (zo ongeveer 350 geloof ik, star wars uitgespeeld) er niet bij zijn geteld?