Ik heb nog een key en ik geef hem aan de eerste die een post maakt met daarin: de tekst: MetalSonic is cool, hij ownd in Gears of War en Max Payne is een leuke film. Hieronder moet een plaatje staan van een egel uit het wild ( dus geen sonic, nee een egel) Wie het eerst de post maakt wie het eerst de PM met code krijgt! succes
Ik weet niet zeker of hij het doet maar anders veel plezier ermee: XFHYW-GRBW4-F9JBF-FB33H-VFPWG iedereen die die dingen wegdoet voor geld die dingen zijn gratis hoor, jezus ohja, als je em geprobeerd hebt, zeg dan of die het deed.
Hee! Ik heb via via ook een code kunnen bemachtigen, maar waar kan ik cod4 downloaden?:$ alvast bedankt haha!
Mensen zonder code die 5 minuten tijd hebben om een code te bemachtigen: Kijk een paar pagina's terug voor de beta glitch.
Toch even wat posts verwijderd hierboven. Laten we het nog wel een beetje op niveau houden hier en niet zeggen dat je een code hebt terwijl dit niet het geval is.
dat vind ik nou ook d8 al waar is mijn post gebleven hehe /Mod Je zit echt op het randje nu. Dus let erop - Cookie
Ja het is triest dat (bijna) iedereen er shit voor moet hebben. Maar aan de andere kant ook niet geheel onbegrijpelijk. Maaruhhh iemand nog een code uit te delen. Ik heb er nog 1 nodig!!