[FIFA09] Xboxworld Cup

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Fiasco, 2 okt 2008.

  1. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Wat zeg jij allemaal???:mad:.. Ik vind jou eerder een triest mannetje!!!!
    Beetje zeggen dat ik doorgebroken speler neehaalde, ik haalde Babel neer op de zijkant en ontving mijn 2de gele kaart hiervoor. Daarvoor haalde jij met Agger mijn DOORGEBROKEN Rosenberg neer, jij ontving hiervoor direct rood.. 2x geel lijkt me niet doorgebroken he, in 1x rood wel lijkt mij!!! Wat vind je tijdrekken als ik ruimte zoek voor de voorzet:9... Gooi je maar uit je geweldige club ik hoef niet met trieste mannetjes als jij te spelen in 1 club...

    2de goal was van Pizarro ;)
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2008
  2. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Het was inderdaad een 2de gele kaart maar dat haalt niet weg dat ik doorgebroken was!
    Ik liep via de zijkant naar binnen, jij haalt me van achter neer, ik had makkelijk schuin door kunnen lopen en scoren aangezien er geen verdedigers meer tussen Babel en de keeper stonden.

    En die dikgedrukte zin hier boven zegt al genoeg, je nam een corner kort om vervolgens met 2 mensen 7 minuten lang de bal afteschermen.

    En je breekt echt me hart dat je niet meer in me club wilt, dit komt me team nooit meer te boven:emo:
     
  3. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Wat zeg jij, tussen Babel en Wiese stonden nog 2 verdedigers namelijk Mertesacker en Naldo. Vind het trouwens al opvallend dat je het niet meer hebt over je eigen rode kaart. Daar haal je mijn doorgebroken speler neer en ontvang je direct rood (direct rood krijg je in fifa 09 alleen voor neerhalen doorgebroken speler of voor natrappen). Als Babel dan wel doorgebroken was, was het misschien een reactie op wat jij deed? Het is namelijk een feit dat jij eerst rood kreeg en daarna pas ik.

    Ze zullen die speler missen Yoeri
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2008
  4. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Toen jij de bal bij de cornervlag vasthield pakte ik hem af, en ging ik counteren, je probeerde meteen al de aanval te breken, toen ik jouw man voorbij was trok ik naar binnen en was ik in een schuine baan zeker eerder bij jou keeper dan je 2 verdedigers (hoe weet je trouwens wie waar stonden..?)
    Babel was zeker doorgebroken en had hem er schuin inkunnen schieten, jij was er overduidelijk op uit mijn doelpunt sportief of niet, te voorkomen.

    Ik kreeg daarvoor ook een rode kaart maar wat jij zegt is niet waar, bij FIFA krijg je bij een overtreding op de middenlijn soms zelfs rood, voordat ik rood had haalde je Torres recht van achteren neer en kreeg je daar geel voor.

    Zo is de strijd begonnen en zo haalde ik jou man vervolgens ook onderuit waar ik rood voor kreeg, aangezien er in de baan tussen jou en het doel wel een speler stond, maar hij niet in een rechte lijn tussen de keeper en de speler stond. maar meer naar de zijkant.
    De rode kaart van mij was misschien terecht, maar jij had daarvoor rood moeten krijgen en daarna kreeg je met dezelfde speler alsnog rood.

    Ik zat totaal niet in de wedstrijd, het was enorm onnodig om vanaf het moment dat jij de 2-0 scoorde te gaan tijdrekken, om vervolgens de wedstrijd te verzieken.

    Uiteindelijk was het helemaal onnodig want nu moeten we een derde wedstrijd spelen. zonder de mannen met een rode kaart.
     
  5. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Waar gaat deze hele discussie eigenlijk over, anders was het 2-1 geweest en het er ook een derde wedstrijd moeten worden gespeeld...

    Als je naar het 1ste potje kijkt waren we helemaal niet onsportief, dus ik hoop dat het derde potje ook zo word!!!

    Wie moet derde wedstrijd eigenlijk thuis spelen?? Maakt namelijk toch wel groot verschil als ik mijn wedstrijden bekijk
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2008
  6. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Als het 2-1 of 1-0 voor jou was geworden was ik door aangezien ik dan 3 goals voor het en jij 2, of ik had 4 goals voor en jij 3.

    Maar inderdaad, het eerste potje was gewoon goed, ik krab mezelf wel achter het oor dat je die penalty stopte..

    ik weet niet wie de derde speelt
     
  7. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Gaat dus helemaal niet om goals, alleen om punten maak ik op uit de tekst van Fiasco
     
  8. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    oke, dus als ik 5-0 had gewonnen moesten we alsnog een derde?
    Vaag, maarja de derde wordt dus de beslissende
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    3de wedstrijd is Liverpool - Werder, heb ik geloot dus niet mij in elkaar slaan omdat Werder niet thuis speelt. Tot nu toe dus 2 van de 4 wedstrijden gespeeld, de prijs is veranderd naar 1 Maand Gold. Puur omdat er zo weinig activiteit is hier, dat verdient in mijn ogen helaas geen game, en dat is zonde voor de gene die wel actief bezig zijn hier.
     
  10. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik en Robbin92 zien er aardig actief uit hoor:+
     
  11. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Fiasco, kun je even mijn bericht op vorige pagina lezen? Kan ik nog even wat regelen met Jack gunit.. en als jij vind dat het niet nodig is, hoor ik het wel ;)
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Van mij en mochten jullie dat beide willen spelen jullie gewoon opnieuw een wedstrijd.

    Het is Woensdag en de helft heeft niet gereageerd.. |:-
     
  13. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel vandaag mn wedstrijden.
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik wil graag met dit toernooi verder, ik denk dan de meeste dat ook wel willen. En iedereen heeft heus wel tijd, ik heb echt genoeg tijd gegeven maar er gebeurt niet veel. Ik vraag me af als ik de prijs 100 euro zou maken of er dan wel reacties komen.

    Ik verschuif voor de aller laatste keer de deadline naar Zaterdag. Mochten de wedstrijden nog niet gespeeld zijn dan kijk ik wat ga doen, ik wil gewoon verder.

    Robbin92 en Viktor moeten nog een wedstrijd, doe dat ook. Ik weet niet wat er allemaal speelt, maar kom op speel gewoon die wedstrijd maak zo nodig gewoon een afspraak, doe niet kinder achtig maar speel hem gewoon.

    Ralluff en Jack Gunit moeten ook nog een match, ik hoop dat jullie die ook spelen.

    Joerit moet tegen Alpine, totaal niks van gehoord beide. Ik zal een message sturen.

    En Xboxgamernr1 en performedsiebe spelen hem volgens mij vandaag ? Iedereen krijgt toch een berichtje.

    Speel die matches! :thumbs:
     
  15. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Lyon - Man Utd
    2 - 0

    Goals: 2x Benzema
    Geel: Makoun en Ederson

    Man Utd - Lyon
    3 - 1
    Goals: vergeten op te schrijven
    Geel: Mensah

    Doelsaldo is dus gelijk. Of +1 van mij, ligt eraan of uitdoelpunten meegeteld worden.
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2008
  16. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    IK heb met Ralluf afgesproken dat ik vanavond de laatste wedstrijd speel. Sorry dat het zo lang duurt. Ik kan vanwege school ook alleen in het weekend spelen.
     
  17. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    2de wedstrijd net gespeeld tegen josh gunit

    1-0 gewonnen
    1x Trezeguet
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Mooi, Ralluf is dus al door. Xboxgamernr1 je moet nog een spelen, goal saldo's tellen niet. Die andere 2 niks van gehoord en Viktor en Robin willen niet tegen elkaar spelen. Gaaap, ik kan echt niks meer doen.
     
  19. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Jammer, er stond nog wel een prijs op het spel... triest dat dan mensen niks meer van zich laten horen na inschrijving. Naar mijn mening ook veels te veel toernooien etc achter elkaar georganiseerd... Dan sneeuwen andere (oude) toernooien onder omdat er weer een nieuw toernooi bij komt en dan denkt niemand meer aan dat andere toernooi waar ze zich in hadden geschreven..
     
  20. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    moeten xboxgamert en ik nog een wedstrijd spelen of is hij door??
     

Deel Deze Pagina