Het Grote:Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen Topic Deel 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 22 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook binnen gelukkig,we wachten wel af wat er gaat komen.
    Ik verwacht niets maar je weet nooit.
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hehe, UPS is nog niet langs geweest maar deze berichten doen me goed. Ik bedoel maar, een gast via Gamehubs had 1x SR2 en die is gepakt en kijk hoeveel Anubis heeft gekregen zonder problemen, tot nu toe. ^^

    Ik verwacht dat ik geen problemen zal krijgen, maar je weet nooit.
     
  3. DonSniffer

    DonSniffer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen dit stond er:

    EINDHOVEN, BEST,
    NL 19/10/2008 23:35 IN-/UITKLARINGSINSTANTIE EIST EEN VERGELIJKING VAN DE FACTUUR MET DE VERZONDEN GOEDEREN
     
  4. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Stel dat je pakketje van Gamehubs wordt onderschept. Moet je dan 36% over de nieuw prijs van een spel in Nederland betalen (60 euro) of 36% over de prijs die Gamehubs rekend voor een spel (35 euro)?

    Want in dat laatste geval ben je alsnog goedkoper uit dan in Nederland
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Fuck. :mad:

    AMSTERDAM,
    NL 20/10/2008 13:24 GEREGISTREERD BIJ IN-/UITKLARINGINST / VRIJG DR IN-/UITKL INST. NU IN-TRANSIT

    20/10/2008 13:14 IN-/UITKLARINGSINSTANTIE EIST EEN VERGELIJKING VAN DE FACTUUR MET DE VERZONDEN GOEDEREN

    20/10/2008 13:14 IN-/UITKLARINGSINSTANTIE EIST EEN VERGELIJKING VAN DE FACTUUR MET DE VERZONDEN GOEDEREN / VRIJGAVE ZENDING DOOR DOUADECL. ZENDING INGEDIEND BIJ IN-/UITKL INST VOOR VERDERE IN/UITKLARING

    20/10/2008 13:14 GEREGISTREERD BIJ IN-/UITKLARINGINST / PKT AANGEB AAN IN-/UITKLARINGSINSTANTIE
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2008
  6. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    36% over de prijs die jij betaald hebt. Anders is het een beetje klets.

    @ Fiasco, je bent de zak. Als ze 2 keer gaan kijken naar de goederen, dan denk ik dat je de sjaak bent. Mijne wordt vandaag afgeleverd. :) zonder douane, als ik de ups site moet geloven.
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2008
  7. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Damn Fiasco .......
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Fucking zooi, mensen met 3 games of meer krijgen hem gewoon binnen en dan heb ik dit weer. Altijd wel wat, jezus. :mad:

    Zat al te wachten, zag zo'n UPS busje langsrijden, ik dacht ik kijk even op de site van UPS krijg ik dit weer. Ach, fuck. Zolang ze hem maar meteen meenemen, ik betaal wel. Andere games meteen zonder UPS. :mad::mad::mad::mad:
     
  9. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Mijne is binnen :) Geen boete, met een t-shirt :)
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    AMSTERDAM,
    NL 20/10/2008 14:53 VASTHOUDING DOOR OVERHEIDSINSTANTIE (ANDERS DAN DOUANE)

    :mad:x10000000000000000.

    Al 3 mensen via Gamehubs die gepakt zijn in A'dam. WAAAAAAAAAAA
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2008
  11. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Wat voor t-shirt?
     
  12. DeJonz

    DeJonz Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Fiasco: Maak daar maar 4 Amsterdammers van. Mijn fifa 09 wordt ook vastgehouden, kreeg een telefoontje van een vrouw van UPS die zei dat alle gamehubs zendingen op zn minst tot morgen worden vastgehouden door de douane en hopelijk dan worden vrijgegeven. Slechte zaak dit! Wilde nav de Fable 2 recensie op Eurogamer deze ook bestellen op gamehubs, nu eerst maar even afwachten hoe dit afloopt..
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ja er zijn meer mensen gebeld heb ik gelezen in de chatbox van Gamehubs. Iemand heeft de prijs door gegeven wat hij heeft betaald dus daar weten ze dat nu. Gamehubs is nu een grote moneymaker voor de douane en UPS, dat is alvast zeker.

    Ik wacht maar af, zat ook een shirt bij. Van mij mogen ze die houden daar, zolang ik mijn SR2 maar krijg. Ondertussen mijn Fable 2 en Far Cry 2 maar zonder UPS laten verzenden, lijkt mij wat veiliger. Denk namelijk dat UPS ook erg sneaky bezig is.
     
  14. DeJonz

    DeJonz Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    UPS verdient hier niks aan. Voor hen is het zelfs een vervelende administratieve rompslomp. De vrouw die ik aan de lijn had vond het een erg vervelende gang van zaken en hoopte alleen maar dat de bezorging spoedig zou volgen. Zou het verschil maken om de volgende zending niet in Amsterdam maar bij mn ouders in de buurt van Hilversum te laten bezorgen?
     
  15. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    kzal straks thuis ff kijken, zit nu op stage, maar mijn zusje belde me :p
     
  16. Un4

    Un4 Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij staat op delivered terwijl ik niet thuis ben, dus ze zullen hem wel door de brievenbus hebben gedaan.
    Hij is in ieder geval binnen.
     
  17. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    He kut ik woon ook in amsterdam. Eer wordt nu voor de 2de keer een vergelijking geeist lees ik op mn iPhone. Volgende keer zonder UPS
     
  18. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    lijkt of ze de regio Amsterdam juist controleren?
    ik heb SR2 net binnen gehad (regio Rotterdam)

    1 probleem, heb het spel nu dubbel (eentje al cadeau gehad) :eek:
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Lijkt mij ook. Hoop dat ze morgen worden vrij gegeven, mevrouw van UPS die naar een ander iemand belde vond het ook erg vervelend. Ben benieuwd, ik kan nog wel even wachten. O-)
     
  20. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt er wel op. Misschien vonden ze het opvallend dat er zo veel paketjes op 1 dag uit Maleisie kwamen. Volgende keer mss bij videogameplus.ca bestellen. Ging vorige keer heel goed. binnen 5 dagen had ik Beijing 2008 op de mat (wat een schijtgame trouwens) via normale verzending en zonder douane

    Ik zou zeggen verkoop 1. Maak je nog meer winst
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina