Gears Of War 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Graag gedaan... Ik ben blij dat de wallpaper goed in de smaak valt... Sommige mensen denken dat ik alleen maar wat renders van het web heb gesloopt, effe snel op de achtergrond heb geplaatst en mijn naam er onder heb gezet...

    Ik moet daar wel om glimlachen... :lol: Ik nodig iedereen uit (die zich geroepen voelt) om de .psd-renders van Marcus Fenix en Dom te gaan zoeken op internet... Die zul je niet vinden... Misschien hooguit wat .png materiaal... (ik hoop het niet) Ik heb die renders, omdat ik ze zelf heb gemaakt... Virtueel uitgeknipt uit de officiƫle wallpaper van Epic... Ik probeer uniek werk te maken, geen ordinair jatwerk...

    Maar goed, laten ons richten op de gamers die er blij mee zijn...:b:

    Edit: Op het Epic Games forum vroeg iemand om de 1440x900 versie van de wallpaper die ik gemaakt heb... Dus die voeg ik nog effe toe, hier en in de post waar de url's van de andere formaten reeds staan op de vorige forumpagina...

    Gears of War Wallpaper 1440x900:

    http://i293.photobucket.com/albums/mm48/Spawn-NL/Oldskool NL/GearsOfWarWallpaper1440web.jpg

    Andere formaten van de wallpaper: http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=2995763&postcount=296
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2008
  2. jaffi

    jaffi pacman

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan niet wachten tot GOW 2 uitkomt
    ik vond gow 1 er al mooi uit zien op mijn non hd tv Maar GOW 2 op mijn nieuwe full hd samsung tv word egt te vet gewoon
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.686
    Leuk Bevonden:
    17.893
    Ik vind het mooi, behalve de achtergrond van de Multiplayer map. Heb je niet de officiele wallpaper in 1440x900, die artwork van Epic zelf met die 2 gasten?
     
  4. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie wallpaper, ik heb hem inmiddels ook :D
     
  5. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik ook benieuwd naar, volgens mij word het op lan getest en zal het online qua host advantage weer hetzelfde als deel 1 worden.
    Maar ach, ik kijk met dit spel alles door een roze bril.......
     
  6. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    En ook deze game is ruim voor de release gelekt |:-...
     
  7. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Vertel is wat nieuws:lol:
     
  8. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoor het is weer zover een of andere eikel heeft hem weer op het internet gedumpt.

    Ga zo door jongens straks spelen we net als de PC markt helemaal niks meer!
     
  9. donsjonnie

    donsjonnie Xbox One

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Ps3 doet het anders wel goed..
    Games lekken wel maar niemand die ze kan afspelen.
    Alleen daar helaas geen gears.
     
  10. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    erg jammer dat een topgame als deze zo vroeg al te downloaden is. Ze moeten gewoon gamejournalisten achter slot en grendel de games laten reviewen. Zet ze in een bewaakt hotel neer waar ze kunnen overnachten en laat ze de games spelen enkele dagen. Dit is gewoon te vroeg. Dat games gedownload worden... oke, daar kunnen ze vrij weinig aan doen. Maar dat het zo gebeurd.
     
  11. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    LOL :lol:
     
  12. RL UniQue

    RL UniQue Xbox One

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap het probleem niet zo? Wat kan jullie het schelen dat sommige mensen hem vroeger hebben als jullie, er veranderd niks voor jullie hoor. En zie het van de zonnige kant, als jij het spel over een tijdje koopt en je hebt een vraag, is er vast wel iemand met een illegale versie die je vragen kan beantwoorden. (Zo zie ik het in ieder geval)
     
  14. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat mij erom dat als iedereen deze top games download (Fable 2, Far Cry 2, Gears of War 2 en Fallout 3 ) dat straks developers mischien geen winst meer zien in de 360 markt en we alleen nog maar matige spellen krijgen. Dit zal niet zo snel gaan maar dit zelfde is nu aan de hand in de pc markt.
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Even een algemene opmerking, over gedownloade games word op XBW niet gesproken. Doe je dit wel, dan resulteert dat in een OW of ban. De game zal inmiddels vast wel ergens illegaal te krijgen zijn, allemaal leuk en aardig, maar daar hebben we het hier niet over. Laten we er dus geen woorden aan vuil maken.
     
  16. Cinion

    Cinion Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de prijs van de Pre-order kit veranderd van 10 naar hoger ofzo? :eek:
     
  17. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moest bij freerecordshop wel de volledige 75 euro betalen daar zat dus die 10 euro bij in.
    Enige nadeel zal zijn als de LE later komt ik dan verplicht zal moeten wachten i.v.m dat hij volledig afbetaald is....
     
  18. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    idd. Hoop echt dat ze degene pakken die ermee online gaan gamen. Dat die maar gebanned worden. Maargoed, ook al is hij al gelekt. Hij zal nog zeker wel miljoenen verkocht worden, en ze maken er echt wel zoveel winst mee dat de makers echt wel een dikke vette auto onder hun reet zullen krijgen.
     
  19. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    En mensen kopen de matige spellen wel dan :') Volgens mij zijn de matige spellen juist de spellen die meer gedownload worden dan gekocht.
     
  20. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Deze thread gaat over Gears of War 2, niet om de discussie wel of niet downloaden van games.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina