Call of Duty 5: World at War

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 9 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    cod5 :) Gewoon bij redeem code bij de marketplace.
     
  2. Fantasy

    Fantasy Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    haha cod5 idd! maar thanks:)
     
  3. Remco

    Remco Guest

    Je hoeft niet verlegen te zijn hoor:+
     
  4. luukofc

    luukofc Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    call of duty 3

    voor iedereen die zit te zeggen dat treyarch geen games kan maken, voor call of duty 3 hadden ze maar een jaar tijd. Terwijl je voor een normale game meestal 2,3 jaar nodig hebt dus ze kunnen duidelijk wel een kwalitatieve game neerzetten :{
     
  5. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat wil niet meteen zeggen dat Treyarch ook kwaliteit kan leveren, als ze er langer over mogen/kunnen doen.

    Tevens kan ik maar geen 48 trial vinden om de beta de spelen, dan maar mogelijk die beta key weggeven...
     
  6. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    @ DutchNeon: dan hou ik me graag aanbevolen. Heb zelf wel de betakey maar mijn zoontje wil er graag ook een. Je kunt me altijd een PM sturen.
     
  7. Piedero

    Piedero Spreek uit: Pjeedro

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    trouwens over dat scherm Cookie... Bij mij komen er alleen rode banen doorheen sinds de Beta, =(

    als ik de xbox dan een paar keer aan/uit doe, gaat het wel over:):
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2008
  8. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Tja, er zit 3 jaar garantie op. Dus uiteindelijk kom je wel flink aan t betalen;)
    Ben benieuwd of deze COD4 kan evenaren, geloof dr eigenlijk niets van:p
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ja dat had ik ook nog idd. Dus misschien krijg jij morgen ook een mooie verassing als je hem aan zet :+
     
  10. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    In een interview met Videogamer liet Senior Producer Noah Heller weten dat Call of Duty 5 voor verrassingen zal zorgen dankzij de downloadable content die de game zou bieden. Volgens de man zal dit nooit geziene content zijn:

    "We're not announcing anything specific yet but I will say we're going to support this game very aggressively. We're definitely looking at doing things other than traditional DLC. We're definitely looking at supporting it for a long time to come because we're really proud of it. There will be a few surprises... we're going to do a few things off the beaten path"

    Ook hintte de man naar nieuwe coöp-missies. Toen men hem hieromtrent meer uitleg vroeg, antwoordde hij met:

    "One of the wonderful things about co-op is there's no such thing any more as here's the single-player game and it never gets touched again. I can't confirm anything we might do, but the idea of adding new online co-op missions is definitely something that's been discussed a lot. And if co-op proves to be very popular then I'm sure the demand will be very high for it."

    Een concrete datum voor de DLC kon hij niet geven, maar toch zou er hard aan gewerkt worden. Hoogmoedig? Dat zullen sommigen misschien al vinden, maar dat is nog niet alles... Heller durft zelfs te zeggen dat de multiplayer van World at War die van Modern Warfare zal overtreffen: "feels much better than any Call of Duty I've had a chance to play".

    Veel belovende woorden dus. Of dit alles zal waargemaakt worden, kunnen we vanaf 14 november te weten komen.

    bron: www.x-power.be
     
  11. RdG

    RdG lettss gooo

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    1
    kheb echt een code nodig voor die CoD 5 Beta!!!!!!!!!!
     
  12. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor deze nuttige bijdrage aan de discussie omtrent cod5:D
     
  13. End of zero

    End of zero Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond dit ook allemaal maar onzin, maar vanavond bij mij dus ook... Kom thuis van mijn werk, zet hem aan, en na een kwartier allemaal rare kleuren. Daarna RROD. :mad: de xbox stond nog geen 10 minuten aan.

    Heb de afgelopen week de Beta veel gespeeld en kreeg al vaker tijdens het spelen van de beta de bewuste rode lijnen. Terwijl ik ook veel Mass Effect heb gespeeld en een paar films heb gekeken en dan dus nergens last van had :confused:

    Is inmiddels XBOX nummer 4 die het begeeft. Heb geen zin om te wachten (alle gave games komen de komende dagen/weken uit!) dus heb ik een mooi excuus om eindelijk die Elite in huis te halen :D Bewaar ik die andere als deze gemaakt is als reserve exemplaar...

    On topic: vind de Beta na de nieuwe playlists veel beter. Speelde COD4 ook altijd op hardcore (search & destroy). Vind hardcore veel lekkerder/strakker spelen dan normal. Daar moet je iemand soms 5 tot 6 keer raken eer ze doodgaan...
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2008
  14. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke ik ben eigenlijk best wel benieuwd naar de mening van de mensen die CoD4 en nu CoD5 beta hebben gespeeld. Zijn jullie van plan om CoD5 aan te schaffen, waarom wel en waarom niet?

    Ikzelf heb CoD4 helemaal grijs gespeeld, echt een geweldige game, zowel de singleplayer als de multiplayer vond ik erg goed. Nu speel ik dus ook geregeld CoD5 beta waarvan ik de setting (tweede wereld oorlog) wel echt tof vind. Alleen ik vind het niet echt vernieuwend ten op zichtte van CoD4, je hebt wat nieuwe perks en voertuigen en 'thats it'. Alle wapens (met hier en daar een uitzondering) kan je vergelijken met wapens uit CoD4 en de meeste perks die je zal gaan gebruiken komen ook uit CoD4.

    Mij hebben ze iig nog niet weten te overtuigen, ik ga er sowieso geen 60 eu voor neerleggen, misschien via gamehubs voor 40 maar met al die andere leuke spellen betwijfel ik dat.
     
  15. End of zero

    End of zero Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem sowieso halen. Ik kijk erg uit naar de campaign (co-op!).

    Heb er bij COD4 inmiddels ook vele uurtjes op zitten (400+)en het blijft voor mij toch DE multi-player game. Speel het altijd met een vaste groep en dan met name hardcore search & destroy. Vind de beta stiekem toch heel gaaf (hele sfeer en setting en zo).

    Toch valt of staat alles met de maps. Die zaten in COD4 zo goed in elkaar... Ik weet niet of Treyarch dat kan overtreffen (maps in COD3 vond ik minder). Maps in de beta vind ik nog niet overtuigend wat dat betreft.
     
  16. RdG

    RdG lettss gooo

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    1
    CoD 5 wordt echt leuk denk ikzelf mede door een zeer leuke multiplayer maar,ook zeker dat je nu dus met ze 4en Co-op kan gaan doen.

    Ik kan echt niet wachten vandaar mijn reactie op de CoD 5 Beta Key.
     
  17. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
  18. Rensgar

    Rensgar Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    bron

    Misschien word het dan eens tijd voor een WO I shooter. Die ben ik nog niet tegengekomen, terwijl de belgische/franse loopgraven toch een aardig chaotische sfeer kunnen neerzetten. Of de gevechten in Turkije enz.
     
  19. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn nog genoeg oorlogen te benutten inderdaad. WO I, Vietnam, Joegoslavië?
     
  20. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    WO I was een loopgravenoorlog. lijkt me een beetje moeilijk om een spel van te maken. niet dat deze games de WO II denderend weergeven maar iig iets wat er op lijkt...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina