[Algemeen] Fable 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 19 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vraag me af of je hond ook echt helemaal kan meeveranderen en of je andere rassen kan kiezen. (met meeveranderen bedoel ik of hij ook items nodig heeft en bijvoorbeeld lui kan zijn of juist heel actief).
     
  2. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Paar dagen terug werd er gepost dat je hond mee veranderd met jouw karakter.
     
  3. Woutjuh88

    Woutjuh88 Check The Eyes...

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is verandert zijn karakter naar hoe jij de game speelt, speel je evil dan word je hond ook evil en zal mensen snel aanvallen en dat soort dingen, de hond ziet er dan ook agresiefer uit. En op die manier verandert je hond zeg maar
     
  4. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    ok ty voor de info, nu kan er dan nog een thread in de wisselforum geopend worden :p (ik doe t niet hoor8))
     
  5. kierewietje

    kierewietje Diehard

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    1
    Wie zin heeft om samen te fable'n straks, mag me toevoegen.
     
  6. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Eh is de game nou al uit dan? Bedoel wisselforum word toch vaak gemaakt als de game uit is? En Goiz morgen wist je meer ofniet? Morgen stuur ik mijn pa op pad en hopen of die um ergens kan vinden (A) Persoonlijk erg veel zin in!
     
  7. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    nope 24 oktober pas..
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Wisselfora worden bijna altijd al iets voor de release gemaakt (meestal ongeveer een week). Zodat er nog even plek is voor speculeren etc. voordat de game uit is.

    Maar het wordt steeds moeilijker nu en het komt nu echt dichtvoorbij. UPS is vandaag langs gekomen maar het zal toch nog wel even duren.
     
  9. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    bedoelde je dichtbij? 8)

    sorry, ben even in een betweterige bui :+
     
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Emoties speelde op :+ Maar dat bedoelde ik idd.

    Het voordeel is dan wel dat ik de handige tips e.d. al mee krijg voordat ik begin aan het spel. Alleen is het minder om te horen dat er al zoveel money glitches zijn. In Fable 1 waren er ook aardig wat en ook nu stikt het er weer van.
     
  11. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    ga denk morgen ofzo maar ff fable 2 bestellen bij gamehubs of play-asia. Vindt het er toch goed uitzien en heb niet echt een leuk spel meer om te doen tot cod5
     
  12. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm ik ga dus kijken of althans pa, maar ik wil hem ook bestellen de L.E.....maar straks vind hij hem ook...heb ik um dubbel :9

    *edit* Godver is niet meer te bestellen bij gamehubs
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2008
  13. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    ja effe vraagje, ik heb de LE besteld al een hele tijd en ja ze hebben er van alles uitgehaalt. maar weet iemand soms als de 1 maand xboxlive trail kaart er nog inzit ?
     
  14. Woutjuh88

    Woutjuh88 Check The Eyes...

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee, had liever dat ze die eruit gehaald hadden. En het poppetjes + de kaarten er in hadden gehouden. Maja... Ik dacht zelfs dat het gewoon een 48uurs trial was?
     
  15. Woutjuh88

    Woutjuh88 Check The Eyes...

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    De 2 games die je kan spelen op de site van FableII werken bij mij weer.

    Ik vroeg me af als je dat dat theater spel speelt, kan je 3 keuzes maken tussen die kronen. Ik heb nu voor de middelste gekozen.
    Als ik nu opnieuw speel, en daarna nog is kan je dan alle 3 de kronen krijgen?
     
  16. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    :mad:

    Kreeg gister de fax binnen dat hij pas vrijdag verkocht mag worden. Maar door de reclame is het een beetje raar gelopen, dus als ik hem binnenkrijg vandaag ga ik gelijk even bellen over hoe of wat... Je weet het nooit.

    Trouwens, als hij elders al wel verkocht wordt, graag ook even laten weten. Dan kan ik dat ook doorspelen en dat kan ons ook helpen aan een snellere verkoop. :)
     
  17. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
  18. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    zit volgens mij wel een beste spoiler in.
     
  19. Woutjuh88

    Woutjuh88 Check The Eyes...

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je die fax van de leverancier gekregen? of van wie? en hoelaat gister?
     
  20. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Misschien is het al gepost maar op Fable 2 website kan je nu items verdiene.

    Eerste game is een theater stuk (items stellen niet veel voor, boeken, tattoo's en dolls)

    Tweede is Chicken kickin!
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina