[Algemeen] Fable 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 19 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Woutjuh88

    Woutjuh88 Check The Eyes...

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Het was bij mij een questie van geluk, ik mikte iedere keer op die speerpunten die geven je 90punten, of die paarden die geven je 75.
     
  2. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    hey mensen, ik heb weinig verstand van Fable, maar de previews trokken mijn aandacht toch wel een beetje.
    Ben misschien wel van plan dit spel te kopen, mits er local co-op in verwerkt zit die ook prettig uitgewerkt zou zijn.

    mvg,
    spin.
     
  3. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Video review op staat op IGN.

    Raar is dat er gezegd wordt dat het niet mogelijk is om je eigen karakter in coop te gebruiken :eek:
    Verder de standaard "negatieve" dingen, zoals: (te) makkelijk en korte mainquest.
    Nouja, dat zal mij er niet van weerhouden om deze game morgen in huis te halen.
     
  4. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    idd dat gaat niet :'-(

    http://forum.teamxbox.com/showthread.php?t=598324

    vind ik ook een teleurstelling
     
  5. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar hebben ze het niet over couch coop?
     
  6. zaangamer

    zaangamer Guest

    ik heb de game voor het weekend gepre-ordered. krijg ik nu ook de code voor Fable PUB games ? wordt nergens op de site van bartsmit vermeld namelijk.
     
  7. Woutjuh88

    Woutjuh88 Check The Eyes...

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is nou het nut van een Coop als je niet eens allebij je eige character gebruiken kan...
     
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Zowel online, als offline. Alleen je stats worden geladen. Karakter + inventory worden thuis gelaten. Jammer!
    Hopelijk wordt dit gepatched.
     
  9. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    damn dit is wel erg jammer !!!
     
  10. Woutjuh88

    Woutjuh88 Check The Eyes...

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Aller eerst de COOP kan nog niet getest zijn!

    Ik citeer TWEAKERS:
    Hoe aangenaam deze feature ook klinkt, we kunnen er nog weinig over zeggen. Het was al bekend dat Lionhead de functie maar nipt af heeft weten te krijgen. De feature zit zelfs niet verwerkt in het spel zelf, maar zal via een download alsnog in het spel worden gestopt. Die download staat, zo beloofde de ontwikkelaar onlangs, klaar wanneer het spel in de winkels ligt. Mede daardoor was het voor ons niet mogelijk om dit gedeelte van de gameplay uit te proberen, hoe jammer dat ook mag zijn.

    Een vriend van mij heeft het getest: (Het gaat hier om de COUCH COOP)
    1 Je kan wapens, kleding, gold, etc, etc traden.
    2 Als je zelf 2 characters hebt, bijv een man en een vrouw.
    Dan kan je je vriend met jou eigen 2e character laten spelen.

    Hij test het nu voor me op dit moment, hij heeft nu zijn 2e character naast zich staan.
    Die ziet eruit zoals die zelf gemaakt heeft, en met zijn wapens dus NIET random.
    Je kan niet interacten, maar wel traden. Als 2e persoon kan je heel weinig, maar het is wel je eige character.


    Edit:
    Hij heeft ook met een vriend samen gespeeld, hij heeft de Core Xbox dus zonder Hardeschijf. Zijn savegame staat op een memory card.
    Zijn vriend had zijn eigen savegame meegenomen door zijn harddisk mee te nemen. Daardoor kan hij zijn eigen character openen in de game van die vriend van mij.
    Dus nu staan ze samen met hun eigen character in 1 wereld.

    DUS, als je via internet speelt. En allebij gebruik maakt van je eigen save, en dus je eige character. Maak je geen gebruik van een random character.
    Als je niet bij je eige save kan dan kan je een character van de ander kiezen (van wie de Xbox is), of wss een random character. (Dat is denk ik wat IGN bedoeld.)
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2008
  11. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Vaag dan dat ze bij teamxbox en IGN zeggen dat het niet kan. Had toch verwacht dat zij zich erin verdiept zouden hebben :) [FONT=arial,sans-serif][SIZE=-1]Molyneux zou het zelf namelijk ook al gezegd hebben in een presentatie
    [/SIZE][/FONT]
     
  12. Woutjuh88

    Woutjuh88 Check The Eyes...

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, maja waarom kan die vriend van me het dan spele. Het is ook maar wat ik hoor, heb hem nu via Private Chat op de Xbox dus vandaar...
     
  13. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Nou ben ik toch een speler die de game voor SP koopt, dus het maakt mij niet zoveel uit :) We zullen het morgen/overmorgen allemaal wel zien :) Neem aan die tweaker het ook niet uit z'n nek lult ;)
     
  14. Woutjuh88

    Woutjuh88 Check The Eyes...

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop het ook niet, ik wil hier natuurlijk ook geen onzin lopen uitkramen. Uiteindelijk blijft alles tot nu toe speculatie, totdat je hem zelf in je hande hebt!
     
  15. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem juist voor de coop halen, dus voor mij is het belangrijke informatie!
     
  16. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Bron: http://forum.teamxbox.com/showthread.php?t=598324&page=6

    Denk dat ze hier gelijk hebben, aangezien ze de legale versie in handen hebben..
     
  17. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Enige reden dat ik hem haal is ook de local co-op.
    Maar daarnaast ben ik wel benieuwd naar de meerwaarde van de Limited Edition.
    Weet iemand toevallig wat er nou precies bij de LE zit? Want ik lees op bepaalde sites dat er DLC-Items bij zouden zitten, en op andere lees ik dan weer dat een hoop content weggehaald is, dus wat krijg je er dan bij en wat mis je dan?
     
  18. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Zonder Halo armor zou de game overbodig zijn :).

    Maar inderdaad vreemd, dingen mis met co-op, inhoud verpakking, dlc codes etc, maar ondetussen wel flink opscheppen over hoe goed Fable wel niet is. Vreemde mannekes daar in Amerika.
     
  19. Woutjuh88

    Woutjuh88 Check The Eyes...

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je doormiddel van de memorycard mee te nemen naar je vriend, met daar op jou eigen savegame kan je je eigen character gebruiken in de wereld van je vriend.

    En ik blijf erbij, ONLINE kan nog niet getest zijn.
     
  20. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar volgens de link die ik net stuurde, heeft de man achter Fable (ben zijn naam kwijt) in een interview duidelijk gemaakt, dat dit geen mogelijkheid is..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina