Aller eerst de COOP kan nog niet getest zijn!
Ik citeer TWEAKERS:
Hoe aangenaam deze feature ook klinkt, we kunnen er nog weinig over zeggen. Het was al bekend dat Lionhead de functie maar nipt af heeft weten te krijgen. De feature zit zelfs niet verwerkt in het spel zelf, maar zal via een download alsnog in het spel worden gestopt. Die download staat, zo beloofde de ontwikkelaar onlangs, klaar wanneer het spel in de winkels ligt. Mede daardoor was het voor ons niet mogelijk om dit gedeelte van de gameplay uit te proberen, hoe jammer dat ook mag zijn.
Een vriend van mij heeft het getest: (Het gaat hier om de COUCH COOP)
1 Je kan wapens, kleding, gold, etc, etc traden.
2 Als je zelf 2 characters hebt, bijv een man en een vrouw.
Dan kan je je vriend met jou eigen 2e character laten spelen.
Hij test het nu voor me op dit moment, hij heeft nu zijn 2e character naast zich staan.
Die ziet eruit zoals die zelf gemaakt heeft, en met zijn wapens dus NIET random.
Je kan niet interacten, maar wel traden. Als 2e persoon kan je heel weinig, maar het is wel je eige character.
Edit:
Hij heeft ook met een vriend samen gespeeld, hij heeft de Core Xbox dus zonder Hardeschijf. Zijn savegame staat op een memory card.
Zijn vriend had zijn eigen savegame meegenomen door zijn harddisk mee te nemen. Daardoor kan hij zijn eigen character openen in de game van die vriend van mij.
Dus nu staan ze samen met hun eigen character in 1 wereld.
DUS, als je via internet speelt. En allebij gebruik maakt van je eigen save, en dus je eige character. Maak je geen gebruik van een random character.
Als je niet bij je eige save kan dan kan je een character van de ander kiezen (van wie de Xbox is), of wss een random character. (Dat is denk ik wat IGN bedoeld.)
Laatst bewerkt: 21 okt 2008