@Ninto Ho-ho-ho. Ik heb helemaal geen code en ben ook niet van plan een maand-live de deur uit te doen hier voor. Daarvoor heb ik een game gekocht van €60,- en heeft degene met key zich simpelweg alleen hoeven te registreren. Beetje ... raar? Dont you think?
hoi had een code naar realistic gestuurd maar volgens mij heeft tie hem niet gebruikt dus valt nog te proberen de 1e die hieronder post daar stuur ik hem via pm naar toe
heb hier trouwens ook nog een key over voor zo`n themepack majah please heeft er nu eindelijk is iemand een echte beta key?
Ik heb er nog 1 gewonnen zag ik op een site , 1 vd 30 Nu heb ik member 'Overstuurd' al 1 gegeven welke ik op IG had gewonnen maar die heeft de code nog niet gemailed gekregen dus ik wil eigenlijk ff wachten totdat hij echt die code heeft anders is het ook zo lullig...
Mocht iemand een beta code willen van COD 5: registreer je hier en je krijgt 'm meteen! http://www.xbox.com/en-au/pm/codbeta
Yay! Het werkt! Kreeg meteen een mail Edit: je kan gewoon wat bullshit invullen, als je email maar goed is