[PS4] [PS3] LittleBigPlanet

Discussie in 'Games' gestart door CaptnCook, 17 mei 2008.

  1. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    SCEE has supplied us with the official statement on the situation regarding LittleBigPlanet…

    During the review process prior to the release of LittleBigPlanet, it has been brought to our attention that one of the background music tracks licensed from a record label for use in the game contains two expressions that can be found in the Qur’an. We have taken immediate action to rectify this and we sincerely apologise for any offence that this may have caused.

    We will confirm the new launch date shortly.

    We’ll keep you updated with further information as soon as we get it.

    UPDATE

    We’ve just been informed by SCEE that the delay to release is effective worldwide.


    Laatste update incl. nieuwe releasedatums :


    LittleBigPlanet will be released on October 27 in the United States and October 31 in Europe. Coincidentally, this was the original release date for Europe before the game was moved up a week.
     
  2. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    De schade valt gelukkig mee met maar een week.
     
  3. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit niet echt te wachten op de game, dus de delay kan me niet zoveel boeien... maar dat er dit soort kleine dingetjes eruit moeten worden gehaald omdat anders mensen op hun ziel zijn getrapt snap ik nou echt niet... wat een gezanik altijd met dit soort dingen zeg.
     
  4. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    mja mensen zijn er door beledigd en dat moet je wel respecteren ook al snap je het niet. Niet dat je dan meteen je moet gaan aanpassen hoor. Ik denk echter dat sony geen risico wilt nemen, ook kijkend dat ze hierdoor waarschijnlijk vele moslim klanten door zouden kunnen verliezen als er een boycot op dit spel zou komen door moslims.
     
  5. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    /Edit

    Laat maar,

    Damn, nou maar hopen dat ze het nog op tijd afkrijgen voor de nieuwe release!

    Ik had iedereen al uitgenodigd om zaterdag avond Little Big Planet te spelen :mad: Krijg je dit..
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2008
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ah for fuck sake zeg! :emo: Waar slaat dit dan weer op? Ben het nu echt aardig zat aan het worden.....Van mij mogen ze de game onderhand ergens in stoppen.......Whats next? Volgende week nog een keer een bericht? Little Big Planet verschijnt weer later? Niets verbaast mij meer...................
     
  7. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    netjes dat ze het er uithalen!
     
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    De komende weken sta ik juist droog qua games, dus LBP kwam op het juiste moment. Nu komt het spel tegelijk met Gears of War 2, dus nu weet ik niet wanneer ik LBP koop. Maar echt een waardeloze actie van Sony. Patch dat gedoe dan, maar stel die zooi niet uit. Het vertrouwen is al laag bij mij, met het aantal exclusives dat ze hebben.
     
  9. XI Jptje NL XI

    XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    vind ik ook.Zal niet erg slim zijn om lbp uit te brengen als ook gears of wars 2 komt,hopelijk komt tie toch op 31 oktober.Als ze dit maar niet doen met Killzone 2!
     
  10. gn!uz

    gn!uz Logic is overrated!

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m 1,5 maand geleden besteld bij gamehubs.com voor 39,00 EUR. Als ik naar de bestelstatus kijk zie ik dat 'ie op 4 november geshipped wordt...
     
  11. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Het kwam gisteren zelfs op het NOS 8 uur journaal! Moet niet gekker worden. Maar ja, het is wel het belangrijkste spel van PS3 deze winter.
     
  12. XI Jptje NL XI

    XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    das zeker opmerkelijk,vind het nog steeds spijtig dat tie is uitgesteld,ook al is het maar een paar weken,gelukkig hebben we nog fable 2 en farcry 2 deze week.
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Donder effe lekker op en zoek een andere manier om je ''heilige'' woord te verkondigen, zak......
     
  14. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een mongool :').
     
  15. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    is de game al uit?
     
  16. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    Nope :

    (Van threespeech geplukt)

    Wondering how to fill up a cold November? Not any more - you’ve got gaming to do! There’s a glut of great first-party games coming out on PS3, PS2 and PSP over the next month. We’ve got the release schedule right here - and the first game is out today…

    PS3

    Buzz Quiz TV Special Edition - October 31st
    LittleBigPlanet - November 5th
    MotorStorm Pacific Rift - November 7th
    SingStar Volume 3 - November 14th
    SingStar ABBA - November 14th
    Resistance 2 - November 28th

    PS2

    SingStar Singalong with Disney - November 7th
    SingStar ABBA - November 14th
    EyeToy Play PomPom Party - November 14th
    EyeToy Play Hero - November 14th

    PSP

    LocoRoco 2 - November 21st (TBC)
    Buzz Brainbender - November 28th (TBC)
     
  17. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    vind het nog steeds overdreven hoor. En is die Toumani Diabate wel diegene die we moeten beklagen. Hij zegt dat hij mensen wilde inspireren met zijn nummer. Nou volgens mij wilt elke muzikant dat.
    Het is de moslimorganisatie(s) die schuldig zijn aan dit. Ze hebben van een mug een olifant gemaakt. Die moslimorganisaties verkondigen vrij vaak een verkeerd beeld van de moslims in de maatschappij. Nu lijkt het wel alsof de moslimwereld helemaal in rep en roer zou zijn als de LBP uit zou zijn gekomen met die koran teksten.
    Nou ik heb in mijn omgeving rondgevraagd aan enkele moslims en allemaal vonden ze het ook overdreven. Die moslimorganistaties zien alleen maar teksten in een muziekstuk en dat mag niet klaar. Verder kijken ze niet, ze hebben oogkleppen op, ze kijken niet naar de context. Die hoge piefen in die organisaties zijn oude traditionele moslims en die weten niet veel vd huidige maatschappij.
     
  18. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
  19. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    W000t, mijn bestelling van LBP bij Bart smit is vandaag al verzonden naar me!, morgen in huis dus :D:D
     
  20. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice nice nice! Dan moet ik vandaag ook maar eens rond gaan kijken voor die game.
     

Deel Deze Pagina