KPN Experia en Xbox LIVE

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Tallon 4 NL, 29 mrt 2006.

  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    meeste games van de oude xbox worden niet meer gespeeld. Welke games lukken niet?

    PRG 2 - tja er is nu 3 en 4 dus waarom 2 spelen ;)
     
  2. superzilverhaze

    superzilverhaze Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo,

    het probleem is het volgenden ik heb xbox live met een Nat open en ik kan nog steeds geen mensen joinen met private chat of halo 3 enzov
    ik heb eerst xbox live gebeld nou een uur gepraat en hun zeggen ik moet naar thomson bellen omdat thomson de experiabox gemaakt heeft en vraag naar een "wirmware" update
    ik denk oke ik bel hun op hun zeggen nee dat doen wij niet. dus zeggen ze bel kpn op.
    ik bel kpn op en ik zeg me verhaal hun kunnen niks voor mij doen omdat me internet prima werkten en hun verwijzen mij naar www.ipbforum.nl (niks gevonden).
    dus wie of wie kan mij helpen met dit probleem want ik weet het niet meer.

    mvg,
    milan
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2008
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    als je nat op open staat ligt het aan de connectie van de andere mensen. NAT open betekend dat het bij jou goed staat. Ik neem aan dat je xbox live gold hebt ';)
     
  4. Luwej

    Luwej Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn experia box heeft er een paar dagen uitgelegen en deze is tot mijn verbazing weer gaan werken en verzorgt het internet weer bij ons thuis, helaas is hierdoor wel mijn NAT weer op strict.

    Heb alle opties die hierboven genoemd zijn geprobeerd, maar deze blijft op "strict" staan. Voorheen was 't menu van mijn intranet @ experia box ook in 't engels en deze staat na de paar dagen dat hij eruit lag nu ineens op NL. Lijkt wel alsof er een update geinstalleerd is of iets dergelijks.

    Iemand hier ervaring mee of weet misschien hoe ik mijn NAT op open kan zetten, zou ik zeer op prijs stellen.
     
  5. BBE TheOne

    BBE TheOne BBE Forever!!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo!

    ik heb even een vraagje over mijn (KPN) experia box de zwarte.!

    ik game er mee online prima ik kan mensen joinen en zo gaat prima, maar als ik zelf een game host of maak komen er geen mensen binnen en ik heb ook geprobeerd als me maat in me room wil joinen, bij fifa 2009, dat lukt hij is dat even paar seconden in me room en dan staat er connection failed!
    en bij halo3 geeft ie al meteen iets aan in met nat ofzo...

    moet ik iets in die modem veranderen? enzo ja wat?

    bedankt alvast!

    Ciaoooo_0/
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2008
  6. BBE TheOne

    BBE TheOne BBE Forever!!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand?? aub :confused:
     
  7. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    ik denk dat je je nat moet open zetten. weet alleen niet hoe dat moet ;)
     
  8. JPtjee

    JPtjee Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Héé jongens,

    Ik heb ook problemen dat mijn NAT op strict staat.
    Niks helpt.
    Ik wordt er helemaal gek van! Ik heb denk ik voor niks 60 euro aan live uitgegeven.
    Me router is de Siemens SX 552. (Experia Box)

    Alsjeblieft help mij!
    (Ik heb ook al geprobeerd om die poorten open te zetten maar dat helpt niet.)
     
  9. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Ik heb gelukkig mensen op Live die het respect kunnen opbrengen voor mij en alles er aan doen om hun eigen NAT op Open te zetten. Maar er is idd gewoon geen enkele manier om 'm op Open te zetten, tenzij je de telefoon eruit gooit. Maar mijn pa zegt dan dat ie daar niet voor niets voor betaald, en als ik dan zeg dat ik dat tientje bijlap, dan is het uiteraard nog niet goed. :{ Nja.. tis gewoon kudt. Iemand zin om een leeg pand te huren met andere Live gamers ergens in Utrecht? Gelijk een dikke internetverbinding aanschaffen met glasvezel, klaar! :b:
     
  10. SjuhS

    SjuhS Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Oké ik krijg mijn nat dus open.

    Ik zet mijn ip op mijn xbox op automatic.
    doe de x box live test, komt dan uit dat de nat strict is.
    kijk welk ip hij gebruikt in die test > voer dat ip in als exposed host.
    voer die ip in bij mijn xbox en dan handmatig.
    gevolg NAT is open :D:D


    probleem:
    XBOX NAT is open maar alle wireless internet users krijgen geen verbinding meer met de router :mad:
    kortom 2 beginnen er te mouwen dat er geen internet is.
    iemand een oplossing
    iemand een oplossing
     
  11. mr Johnyboy

    mr Johnyboy Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0

    Leuk om er achter te komen dat KPN zulke problemen heeft met de Experiabox, net nadat je een Xbox hebt aangeschaft, zoals ik. :mad:

    Bovenstaande oplossing van jou werkt helaas ook niet meer, omdat na de laatste update van de Experiabox de optie exposed host helemaal is verdwenen. En dan ook geen support bieden he, terwijl ze het zelf compleet dicht timmeren. Ik ben het goed zat met KPN.
     
  12. mr Johnyboy

    mr Johnyboy Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Het schijnt dat de enige oplossing voor dit probleem een zilverkleurige XP box is.
    We gaan dus massaal bij KPN om een zilvere XP box zeuren :p
    Allemaal een klachtenbrief schrijven, dan gaat dat vast wel goed komen.
    Als KPN er voor kiest om de Tompson zo dicht te schroeven dat het niet meer mogelijk is om fatsoenlijk met een Xbox te gamen, zullen ze de gevolgen daarvan ook moeten voelen.
     
  13. maxje1992

    maxje1992 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey mensen,
    als iemand mij kan helpen(en wil) voeg me dan graag op msn toe. ham_kaas_tosti@hotmail.com. Dat is net even wat easyer dan een forum =].
    Ik heb een experia box sx551. Ik heb de xbox direct verbonden met mijn pc.
    Soms zegt ie network adapter disconnected. Andere keer(na ongeveer 30 sec te hebben geprobeert) zegt hij gewoon wired. -> Ip adres failed. dan zegt ie your gateway did not respond to a network request. Ik bellen naar microsoft, zeiden ze dat ik me Firmware moest updaten. IK bellen naar kpn, wisten ze niet. Weten jullie hoe ik het kan updaten? Ik heb nu 1.41. nogwat ofzo.
    BVD Max.
     
  14. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn ouders zitten erover te denken om over te stappen op InternetPlusBellen Premium van KPN. Er zit daarbij een KPN Expiria Box. We vroegen ons alleen af hoe de signaalsterkte hiervan is? En of het niet slimmer is om een eigen modem/router aan te schaffen (als dit mogelijk is)? We zitten vaak met 6 personen tegelijk op internet.. weet niet of jullie wat met deze info kunnen.

    Elk advies is welkom!
     
  15. SjuhS

    SjuhS Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    signaal sterkte is niet super ofso.
    heb zelf op mijn pc die 1 verdieping hoger staad altijd 2 van de 5 blokjes groen.
    nu weet ik niet of het aan de router ligt of aan mijn pci-ontvangding

    maar voor je xbox hoef je het niet te doen
    xbox360+experiabox= kut
     
  16. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Begin er niet aan. Bij ons trekt ie het bij 3 internepperts al niet meer. :{
     
  17. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Er is wel een andere oplossing en dat is zelf een ADSL modem/router kopen.
    Alleen zijn deze dingen niet goedkoop.

    De Zyxel P-2608HWL-D1, ADSL2/2+ m/r Annex A + 4prt switch + VPN + VoIP, 8xFXS + 1xFXO, 54Mb wireless.
    Kost >€ 350
     
  18. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat raad je dan aan? Overstappen op een andere provider is geen mogelijkheid, vanwege emailadres behoud..
     
  19. SjuhS

    SjuhS Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    keihard balen dat is de enige oplossing:mad:
     
  20. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een andere provider?
     

Deel Deze Pagina