Sjacco's Herfstvakantie Challenge DOE MEE!

Discussie in 'Algemeen' gestart door SjaccoPopino, 11 okt 2008.

1. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    De update van vandaag komt pas rond 3 uur! En als het goed is komen er 160 punten bij bij jou!

2. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ja dat klopt, maar die 300+ van die dag ervoor ? :confused:

3. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Geen idee, was je verbonden met Live? En heb je ze NIET tussen 9 en 10 's ochtends gehaald? Spel het spel nu nog eens terwijl je verbonden bent met Live? Maybe pakt ie ze dan??

4. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    \o/ De dagelijkse update en tussenstand \o/​

Challenge update - 10/20/2008
    Oh no! Today was big fun! I see numbers! Valentiney3 threw down and ended up with the lead today by disrespecting low scores and making 2,170 points THE SERIOUSNESS! When you count it up, all 18 challengers gained 2865 points. Valentiney3 added 2,170, NL Appelmoes added 225, Ryd4n added 160, DulleNL added 80, Shad0w NL added 80, Melted Forest added 65, Atmaxar added 30, MaJya added 30, and SjaccoPopino added 25. There are still 7 days left so anything can happen. That is all for today, check back tomorrow for more challenge action!

Tussenstand
    Team Valentiney
    +5142
    Team Sjacco
    +3250

:thumbs: Applaus voor Valentiney, die zijn sociale leven heeft opgegeven om de leiding te pakken :9!
    Ik denk dat ik GH3 maar weer ff aan de kant moet leggen en me weer ff voor mn team moet gaan inzetten ;)!
    En aan de rest van mijn team; kom op he, we laten ons niet zo maar aan de kant zetten :cool:!!!!

5. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Nee joh, lekker GHIII blijven spelen :thumbs:

6. Reptile

Reptile Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vieze Fur, je stel me wel diep teleur hoor. 3x achter elkaar verloren. Dat kan echt niet.

7. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Wanneer doe jij nou eindelijk eens mee? Want je hebt wel elke keer weer praatjes...

O en de challenge is nog lang niet afgelopen hoor ;)!

8. Reptile

Reptile Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    XBW Challenge 5.0.

9. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86

Challenge update - 10/21/2008
    This is the situation: Valentiney3 is making the lead look good by tacking on 50 points. Overall, the 18 total challengers put up a total of 1195 points, so at least people are competing! SjaccoPopino added 490, DulleNL added 165, Atmaxar added 130, NL Appelmoes added 105, Spaulding ST added 100, Shad0w NL added 70, Melted Forest added 55, Valentiney3 added 50, Nathanael H4L added 20, and Ryd4n added 10. If I were you, I would keep my eye on SjaccoPopino... Today's gain is only a hint of what is possible.

Don't freak out... plenty of time left! 6 whole days! That's it for today... time to go make the donuts.

Tussenstand
    Team Valentiney
    +5657
    Team Sjacco
    +3930

Het ziet er naar uit dat ik (en de rest van mijn team) nog moeite moet gaan doen ook! En daar hou ik helemaal niet van, dus je wordt bedankt Valentiney :9!

10. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Jaja, kheb 55GS erbij door het spelen van.. YARIS! Man dit moet toch wel de slechtste arcade game zijn die er is ... :emo:

Edit: post 1999 8)

11. Valentiney

Valentiney LE Collector

Leuk Bevonden:
    0
    geen probleem ben morgen vrij dus maak je borst maar nat voor nog een mooi aantal puntjes ;)

12. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    ...................=(

13. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Gister toch weer een mooie 1005GS gehaald :D! Tis alleen nog lang niet genoeg vrees ik....

14. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ben ook best wel tevreden met mijn prestaties deze keer. :D

15. Priest

Priest Just Live Your Life.

Leuk Bevonden:
    0
    haal je vandaag toch nog eens 1000G ff Open Season complete en Harry Potter :p

16. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik moet ook maar even me best gaan doen. Heb nog wel een aantal games liggen om te spelen 8)

17. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Open Season al bijna 1000G! Harry Potter is alleen zo suf en duurt zo lang =(! Kan Dulle m niet ff op mijn account spelen? Vindt ie vast niet erg, de HP-fanboy ;)!
    O en GH3 is toch echt TE leuk om vanavond te laten liggen :9!

18. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Lols als je nou 2 jaar geleden GH2 had ontdekt had je nu kunnen winnen ;)

19. Reptile

Reptile Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    niet zoveel klagen joh, jij moet nog een challenge winnen en dat is eigenlijk veel belangrijker dan een avondje Guitar Hero spelen.

20. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86

Challenge update - 10/22/2008
    Here is where it's at: Valentiney3 is the current leader by earning 580 points. Overall, the 18 total challengers put up a total of 2407 points, so at least people are competing! SjaccoPopino added 1,005, Valentiney3 added 580, DeltaJ88 added 422, DulleNL added 145, NL Appelmoes added 125, Melted Forest added 50, Spaulding ST added 40, Shad0w NL added 20, Ryd4n added 10, and Xboxgamernr1 added 10. If I were you, I would keep my eye on SjaccoPopino... Today's gain is only a hint of what is possible.

Everyone can take comfort in the fact that there are 5 days left to compete. It ain't over till it's over! That's it for today... time to go make the donuts.

Tussenstand
    Team Valentiney
    +6577
    Team Sjacco
    +5417

Shad0w NL, Spaulding ST, Nathanael H4L, Dazlindragon, DeltaJ88, No Limit NL, jansen007 en MaJya...nog ff aan de slag jongens! Die 1160 punten achterstand moeten in te halen zijn :thumbs:!

Ik ga gewoon proberen deze challenge te winnen (zowel persoonlijk als met mn team) EN Guitar Hero te spelen ;)!!

Laatst bewerkt: 23 okt 2008

Deel Deze Pagina