Far Cry 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 4 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Dat klopt, de omgevingen spreken mij ook zeker aan.
    Er zitten alleen wel een aantal dikke nadelen aan de game.
    Voertuigen gaan wel heel snel stuk, je moet dus gaan lopen om te kijken waar je verder iets kunt vinden om mee verder te kunnen rijden. Lopen in deze game is niet echt leuk. Je zit vaak in bergachtig gebied waardoor je vaak hele stukken om moet lopen om ergens te kopen. Een berg beklimmen gaat simpelweg niet. Echt vrij ben je dus niet om je eigen route te kiezen.

    Je wordt continue beschoten door diverse mensen. Ook als je ze niet eerder hebt gezien schijnen ze je te kennen en blijven ze een hele tijd achter je aan zitten. Te voet kun je erop rekenen dat je weer een stuk mag gaan rennen om ze kwijt te raken. Vaak loop je dan weer uit de richting van je eigenlijke doel.

    De gebruikte kaart vind ik niet duidelijk, er wordt niet duidelijk aangegeven waar je heen moet lopen. Elk gebied kent zijn eigen kaart, als je naar een marker/objective wilt buiten die kaart kun je echt gaan zoeken. Ik vind het echt onplezierig werken op deze manier.

    Zoals ik al eerder zei, de vijand is bijna niet stuk te krijgen. Je moet ze echt vaak beschieten voordat ze neervallen. Niet echt een leuk concept, ik had het graag wat realistischer gezien.

    Soms heb ik alle vijanden bij een safe house gekilled, maar speel hem niet vrij. Geen idee waarom. :{ Ook na zoeken vind ik geen overgebleven vijanden die nog gekilled moeten worden.
    Dat betekent dus dat je verder mag gaan met de game en later alsnog terug kunt om te kijken of dit safe house dan wel vrij te spelen is.
     
  2. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn minpunten die ik ook in de review leesde daarom dat ik het niet koop want dan erger ik me eraan.
     
  3. Marcjah

    Marcjah King Of Members

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    oei oei oei, ik was van plan om deze game te gaan kopen. Ben bang dat ik toch maar voor COD5 ga... :\
     
  4. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ik zou inderdaad wachten met aanschaffen totdat er een fatsoenlijke patch is uitgebracht.
    Het is nu niet mogelijk om met een auto heelhuids door een dorp te rijden. Je wordt namelijk direct beschoten en je auto kan bijna geen schade verduren.
    Gevolg is weer lopen. :x

    Ik ben nu al een paar keer verkeerd gereden door die onoverzichtelijke kaart en begin het eigenlijk wel een beetje zat te worden eerlijk gezegd.
    Maar ja, ik heb er 60 euro voor betaald, dan wil je eigenlijk ook wel spelen. :x

    Ik had dit echt niet van de game verwacht, was heel blij dat die mutantenshit eindelijk uit de game was. (was ook de reden dat ik deel 1 nooit heb uitgespeeld. Dat was briljant totdat er mutanten kwamen op het einde)
    Maar nu wordt de game gewoon verziekt en verzeikt door van die kleine irritaties die ze heel makkelijk tijdens het ontwikkelen hadden kunnen verhelpen.
     
  5. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Om daar een game niet voor te kopen is een beetje vreemd. Elk spel heeft zo zijn hikjes. Maar ik koop bijv. cod5 toch ook niet omdat het verhaal te liniair is en je zelf geen dingen kunt bepalen. De duitsers altijd op je schieten ondanks dat ze je niet kennen. Ik vind het een beetje mierenneuken. Ondanks die dingen die jij noemt (al vind ik het aardig overdreven) is Far Cry één van de betere games momenteel op de markt met eigenlijk alleen maar verniewende factoren. en niet weer WWII melksel nummer 300.
     
  6. Luckyyason

    Luckyyason Bitch

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    k heb m vandaag gekocht, je moet idd best veel rondrijden maar je kunt ook de bus nemen naar de uithoeken of het centrum van de map, handige functie :thumbs: ik heb 3 uur gespeeld en ik vind de game super tof!, geweldig die vrijheid enzo :)
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik ben nog niet verkeerd gereden ook omdat de bordjes rood worden, enzo zeggen welke kant je op moet.
     
  8. DriesM

    DriesM Active Member

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap de irritaties van sommigen hier helemaal. Het feit dat de guard posts altijd respawnen met poppetjes is vreeeeselijk irritant. Vooral als je weer een lang stuk moet rijden heb je echt geen zin om weer een guard post te gaan doen. Is er geen manier om ze permant uit te roeien?

    Toch wel jammer.. dit bederft wel heel erg mijn speelplezier :mad:
     
  9. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Zo nu en dan een hikje is niet erg. Maar niet meer van de hik afkomen en aan het einde van de rit een boer laten gaat me toch echt te ver. Dat is wat er wmb aan de hand is met deze titel. :)
     
  10. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Of je schiet ze gewoon dood en loopt verder. C'mon man? Begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook irritant als er een auto langsrijdt, keert en op me gaat knallen maar het is ff afmaken en verder gaan.

    Als je op had gelet tijdens de tutorial heb je 3 verschillende kaarten, gebruik X om in-uit te zoomen.

    Loopt IMO ook wel los, ik heb nog geen een keer gehad dat ik dacht van 'Pff, ga eens dood'. Je moet niet verwachten dat tegenstanders met 1 kogel neergaan hoor, maar 3-4 will do the job (hier althans wel)

    Hmm, raar. Zelf nog niet gehad.
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.688
    Leuk Bevonden:
    17.896
    Zag al tig exemplaren liggen bij Bart Smit, inclusief een huge Collector's Edition.
    Zag er aardig slick uit. :+
     
  12. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    daarnaast weten echte far cry kenners de ware waarde van deze game. De map-editor :cool:
     
  13. DriesM

    DriesM Active Member

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar die guardposts kun je dus niet permanent uitschakelen?
     
  14. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongensss , hoe is die Multiplayerrr ?
     
  15. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Godver! Ik heb FC2 vorige week bij GCshop besteld, maar hij staat nog steeds niet op verstuurd! Zou dit de eerste keer zijn dat ik m'n bestelling bij hun NIET op de dag van release in huis heb? Het zal toch niet!
     
  16. Grindtegel

    Grindtegel Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe goed kan de tegenstander mikken? Ik heb er altijd zo'n hekel aan dat wanneer je 1 keer schiet gelijk heel het kamp weet waar je zit ook al ben je op een behoorlijke afstand en doe je sneaky.
     
  17. Luckyyason

    Luckyyason Bitch

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je schiet zonder demper op je wapen en je schiet van een behoorlijke afstand dan ziet de vijand je niet meteen maar gaan ze je wel zoeken, na een paar keer schieten komen sommige erachter waar je zit en zal je je moeten verplaatsen of ze neer schieten natuurlijk...
     
  18. XI Jptje NL XI

    XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel ook sinds vandaag,en het is me beter bevallen dan ik dacht.De Graphics zien er erg goed uit,mooie vuureffecten en mooie explosies.Morgen ga ik weer verderz,is zeker een goede zoethouder samen meej Fable 2 tot Littlebigplanet komt.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    mmmm ik weet het niet, ik zit al heel lang te wachten op de game, maar de eerste uurtjes weten me nog niet te overtuigen. Ik doe maar wat, ik accept een missie, ik rij er na toen wordt 10x aangevallen van mensen in kamikaze auto's waar ik bij god niet weet waar ze vandaan komen. Het schieten is wisselvallig de ene keer knal ik ze lekker overhoop en da andere blijft die maar opstaan. Het ziet er super mooi uit bomen kunnen kapot health systeem werkt ook lekker. Maar het weet me nog niet te overtuigen
     
  20. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    Klopt, maar in dit geval vind ik het erg storend. Tuurlijk is het prachtig dat je een weide wereld voor jezelf hebt (hoewel het niet mijn ding is) ... maar ik wil wel een soepel lopend spel
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina