WOW! Die site werkt dus gelijk, heb mijn beta-key binnen Thanks! Anyway, tot wanneer loopt de beta eigenlijk? Tot de dag van release?
Ik moet jammer genoeg nog tot 18:00 wachten. Dan ben ik pas weer thuis en zelfs DAN ben ik bang dat ik geen tijd heb. Druk druk druk op me werk. Maar gelukkig nog wel genoeg tijd om te kunnen posten op XBW
Raar? Let op de CAPS en check alles goed na, ik denk dat je gewoon iets zelf verkeerd doet. Bij degene die de codes ook gekregen hebben werkt het namelijk wel.
Heb me ook aangemeld voor de beta code op de site van World at War... Misschien heeft het daarmee te maken. Bij het intypen van een code kan je niet veel verkeerd doen...
Bedankt man, code werkt! Heb nog twee codes: (kreeg deze niet aan de praat) PJVK3-MJRBK-HQ2BY-BJHQF-KQP7B MYYQ9-97MCQ-2BW2Y-MM396-JMG66
Lol haha, ik denk dat ik weet waarom die tweede het niet doet Want het is namelijk dezelfde code als die van mij. Ik heb het trouwens 3x moeten doen voordat ik een werkende key kreeg
Sjonge jonge, ik de heledag op me klote werk zitten te verheugen om vanavond lekker de beta te downloaden en te spelen. Werkt de code niet die ik heb ontvangen Heledag verheugd op een teleurstelling...
@ trilok check je pm greetz _0/_0/ zie net dat tie hem al aan het spelen is dus hij heeft hem al dus hierbij nog 1 code van die site die ik naar hem via pm verstuurd had hoop dattie het doet : PG7MW-DCFJQ-9Y9JD-HDJ67-YK4DG