[FIFA 09] B-Tournament

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Viktortje, 20 okt 2008.

1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja leuke uitdaging toch :+

2. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Zo te horen speel je alleen maar met teams waar de spelers net robots zijn, ik speel normaal met Arsenal maar om een tournooi te leaven omdat je 1 wedstrijd pijnlijk onderuit gaat vind ik kinderachtig.
    Er zijn hier al een stuk of 5 tournooitjes met enkel goede teams, dit is juist voor mensen die liever een ''skilled'' wedstrijd hebben.

Ik geef je juist groot gelijk, afgelopen weekend hoopte ik dat Man Utd een klop zou krijgen zodat de spelers omlaag zouden gaan maar helaas.

Shin DvD is vanaf nu Hannover 96! (danku Shin!!)

3. dopje15

dopje15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook leuk(er) met mindere teams en ja ik kan niet tegen me verlies:p vandaar die reactie, maar hannover vs/newcastle/ en dat soort sterkere teams vind ik niet bepaald een 'skilled' wedstrijd te noemen.

4. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen weet dat je gewoon een beetje snelheid nodig hebt in je team.Anders wordt het heel moeilijk dat weet elke fifa player.En met Hanover heb je dat niet dus ik snap hem wel zeker als je spelers als Owen hier bij meedoen maar zo toernooien ziijn voor de fun dus hou gewoon vol.Je wint er geen prijs bij.Misschien in het vervolg is een toernooi maken met 4sterren en iedereen mag zelf zijn ploeg kiezen.Dat blijft ook eerlijk dan

5. dopje15

dopje15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volledig met proevo6 eens, maar ook half met viktortje omdat het natuurlijk wel een beetje kinderachtig van me is , maarja dat kwam omdat ik toen net bezig was met het potje en een beetje gefrustreerd was.

Ben mss wel van plan een toernooi te organiseren.
    Is daar nog wat meer voor nodig? of is het zo te regelen?

6. Mitzz

Mitzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Om nog maar te zwijgen over die @%%^%# Adriano!8):9

7. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Lachwekkend.

Dat is precies het nadeel van het geweldige Fifa 09. Het draait veel te veel om snelheid bij de wereldteams (en aangezien iedereen die pakt). Echt rustig opbouwen is er niet bij en dat is nu juist wel nodig. En dan zie je dat hoog gerankte spelers als jij volledig op snelheid teren. Dat is precies waarom ik aan dit toernooi mee doe! Dit is Fifa zoals het altijd zou moeten zijn.

Laatst bewerkt: 22 okt 2008
  8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens, Tsquares. De hoog gerankeerde mensen zijn blijkbaar de mensen die heel goed met de snelle spelers kunnen spelen. Geef mij maar gewoon goed combinatiespel waardoor je uiteindelijk het gaatje vindt, veel leuker en het voelt niet als 'cheaten'.

9. KillerMJ

KillerMJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het juist geweldig die mindere teams!
    Ik speel altijd met mindere teams, aangezien ik het geen moer aan vind om met topclubs te spelen, dan maar pak slaag... jammer maar helaas..

Nu paar potjes online gespeeld (unranked) en dan zie je echt iedereen naar Real/ManU/Barca en dat soort clubs gaan. Wat is daar nou leuk aan ? Echt elk doelpunt is hetzelfde... bal naar voren rossen en laat die snelle spitsen maar rennen... en scoren... opbouwen of tactiek zit er niet bij.

Kan niet wachten op mijn eerste match met HullCity in de poule :D

10. Mitzz

Mitzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Benfica - Glasgow Rangers 3-2

14. min: Pedro Medes (GR)
    37. min: K Boyd (GR)
    45. min: P Aimar (Benfica)
    64. min: P Aimar (Benfica)
    90. min: N Gomes (Benfica)

Ik (Benfica) werd de gehele eerste helft compleet onder de voet gelopen door de Rangers. Ik speelde wederom kleurloos in elk opzicht. Ik mocht mijzelf dan ook erg gelukkig prijzen dat ik met mijn enige fatsoenlijke aanval in de blessuretijd van de eerste helft nog de aansluitingstreffer maak.

De tweede helft ging meer gelijkop alhoewel Rangers toch een paar flinke kansen hadden op de 1-3, die gingen er niet in en mijn 2 counters wel!*)
    Al met al een redelijk onterechte overwinning (maar wel een mooie : zie minuten van de goals:9)

11. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Zojuist denk ik het perfecte voorbeeld gehad van een mooie FIFA match en een boodschap voor de mensen die er niet in geloven.

Viktortje007= Middlesbrough
    FCdanny= Newcastle United

Middlesbrough - Newcastle 0-3

7' Martins
    18' Martins
    50' Owen(?)

Newcastle - Middlesbrough 0-1

66' Afonso Alves

Mijn dubbele ontmoeting tegen een grote kanshebber voor de titel, FCdanny
    Danny ''bestuurd'' Newcastle United, het team wat verruit het beste team van de competitie word genoemd door vele.
    Na mijn discussie over krachtverschillen ging ik tegen Danny spelen en speelde ik zoals altijd, erg offensief.
    Na bijna na 1 minuut te hebben gescoord counterd Danny, raakt hij de paal maar in de rebound is het toch raak 1-0.
    10 minuutjes later raak ik de paal en in de counter maakt Danny de 2-0
    Met rust had ik snode plannen maar toen Danny vlak na rust de 3-0 scoorde had ik het door.
    De uitslag was geflatteerd, ik vond dat we beide veel balbezit hadden, maar als ik de bal verloor, werd de bal naar voren geramd, Martins is erg snel en rent iedereen langs.
    Zo zijn alle 3 de goals tot stand gekomen.
    Ik heb in de 2de helft enkel staan verdedigen en het met afstand schoten geprobeerd.
    Uiteraard had Danny verdiend gewonnen maar de manier van de goals vond ik jammer.

Met lede ogen moest ik nog een keer tegen Danny en nu ging ik het anders doen,
    De FC Niet dan Evert opstelling 4-2-2-2
    Danny had snel overwicht en in plaats van mijn offensieve speelstijl ging ik gewoon verdedigen.
    Ik heb met 2 verdedigers naar achter Martins de hele wedstrijd ''zonaal'' gedekt, als de bal diep kwam schoot ik hem naar voren om gebruik te maken van Middlesbrough grootste lichtpunt, het koppen.
    Zo heb ik de gehele eerste helft zijn aanvallen doorbroken en via de spitsen Tuncay, Alves en de opkomende middenvelders Aliadere en Downing geprobeerd zijn stugge verdediging door te komen.
    Ik had geen kans in de eerste helft en in de 55ste minuut bracht ik Emnes voor Aliadere en Mido voor Tuncay.
    Dat heeft uiteindelijk goed uitgepakt.
    In de 60ste minuut had ik me eerste kans, meteen de grootste kans van de wedstrijd maar 1 op 1 wist Alves Given niet te passeren.
    In de 66ste minuut was het dan wel raak.
    Vanuit het niets is er een dieptepass op Alves die tussen 4 man 1 op 1 komt en hem beheerst laag afrond.
    Ik blij en ik ging weer verdedigen.
    De rest van de wedstrijd is Danny niet heel dichtbij gekomen en heb ik elke bal naar voren geschoten om vervolgens uit de 2de lijn ver naast of over te schieten.
    Maar ik heb Danny overleefd en nu hoop ik hem en zijn Newcastle niet meer tegen te komen, tenminste niet tot aan de Finale!

12. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    het was een mooie spannende pot met veel strijd. En met vlagen mooi combinatie spel. Ik kwam lekker 2-0 voor en wilde meer. Kreeg kansen maar maakte het niet af. 2e helft hetzelfde verhaal. Alleen worden twee snelle counters na een corner me fataal. Baal er flink van. Zat ook flink te schelden! Hahaha Dacht na die 2-0 hem in de pocket te hebben.

Gefeliciteerd en vanavond rematch!

13. gipsy king

gipsy king Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als er iemand zin heeft uit groep G ik ben online DE KLETSKOP

14. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Helemaal mee eens, maar zo speel ik ook met benfica. Mensen die 1 wedstrijd tegen me spelen win ik vaak omdat ze niet weten van het wonder Suozo bij benfica. Als je dat eenmaal doorhebt ben ik makkelijk te verslaan. Meestal lukt het dan de 2e wedstrijd totaal niet. Zoals nu. Jij dekt vol op martins en ik kan niks meer. Ben blij dat ik 3 punten heb, had alleen gehoopt dat ik nog gelijk maakte de laatste wedstrijd.

3e doelpunt was trouwens van iemand anders. Eventjes de naam opzoeken zometeen!

15. KillerMJ

KillerMJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas kan ik vanavond niet in group g :mad:
    Verplichte oma's verjaardagavond (en dat met voetbal op tv :mad::mad::mad:)

16. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    En mensen die zeuren over Newcastle. Ze komen vast op andere punten te kort anders hebben ze geen 4 sterren. Ik speel normaal altijd ranked met Benfica. Ook 4 **** en dat team vind ik perfect in alle opzichten. Sterke verdedeging en goede aanval. Maar als iedereen zo zeurt over newcastle wil ik ook wel met een 3,5* team spelen. Snap niet dat mensen zich zo druk maken om een spelletje.

17. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    ze hebben maar 4 sterren omdat ze een hele grote selectie hebben. En er een hele hoop van die jongere spelers slechte stats hebben. Maar mij maakt het niet uit hoor! Is een uitdaging!

18. Juliorz

Juliorz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na half tien ben ik beschikbaar voor wedstrijden!!
    Groep A

19. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Zullen wij nu Don Juan?:)

20. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    zou graag willen alleen kom ik live niet meer op!

Deel Deze Pagina