[XOne] Viva Pinata: Trouble in Paradise (Viva Pinata 2)

Discussie in 'Games' gestart door Mirik, 12 mei 2008.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Heeft iemand een Nederlandse lijst met alle zaadjes? Ik wil weten of ik ze allemaal heb.
    Seedos gooit de hele tijd 'lucht' ipv een zaadje, en dat terwijl Leafos me had gezegd dat hij een 'heel belangrijk' zaadje voor me zou hebben. :mad:

En waar vind ik een grasklokzaadje? Misschien is dat een van die dingen wat ik nog niet heb... :9

Maakt het, om een Badgesicle te lokken, btw iets uit of ik een verkleurde geckie in mijn tuin heb ipv een normale groene?
    Vereisten zijn dat ik er 3 moet hebben, maar hij loopt zelfs niet langs mijn tuin. :confused:

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Lol, een grasklokzaadje. WTF, nog nooit van gehoord. :+

Lijstje van Badgesicle:

Appear requirements

* Have a blackberry bush in the garden

Visit requirements

* Have a blackberry bush in the garden
    * Have 3 Geckies in the garden

Resident requirements

* Has eaten a Geckie
    * Has eaten 2 blackberries

Romance requirements

* Has eaten 2 tulip seeds
    * Has eaten a Lemmoning
    * Have a Badgesicle house in the garden

3. Leentje NL

Leentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar meestal hoor ik hem wel aankomen :) En 500 muntjes kan ik ook wel missen. Op welke levels zitten jullie nu? :)

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Bij de uitdagingen staat 'voer een Fudgehog een grasklokzaadje'.
    Lag dus niet aan mij dat ik een wtf moment had 8)
    Ik heb het al geprobeerd met een sneeuwklokje, maar dat voldeed niet.

Volgens mij zie ik het probleem bij die Badgesicle; bij mijn reorganisatie heb ik volgens mij ook een paar struiken verwijderd en niet terug geplant. O-)

En ik maak gelijk even van de gelegenheid gebruik om mijn haat jegens de Buzzlegum uit te drukken: Wat een K*T beesten! Ze luisteren naar geen enkel commando wat ik ze geef. Het was dan ook een hel om master romancer te worden incl een tweeling en een wildcard. :mad:

Ben nu bezig met de bispotti. Enige wat ik daar nog moet is een wildcard pinata krijgen, maar dat is nog best tricky. :eek: Daarna door met de Sparrowmint, Bunnycomb en ehm.. ieder ander gemakkelijk beestje.:cool:

@ Leentje: level 50 dacht ik. Kan ook een leveltje hoger zijn.

edit2: Oeh, veel smilietjes gebruikt zie ik.

5. Leentje NL

Leentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat een Grasklokzaadje een Lisdodde is. Anders zou ik het ook niet weten!

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    En wat was het nou... Een Bluebell zaadje...
    Diegene die VP heeft vertaald mag van mij direct ontslagen worden. |:-

7. Leentje NL

Leentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad, dan is er vast iets mis gegaan tijdens het vertalen ven Bluebell naar Grasklok want in de Nederlandse versie is het Bleubell..

8. ON 360

ON 360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat is de Lantern O' Loot in NL

weet iemand van jullie welk item nou de Lantern O' Loot is in de NL versie, kon ook geen plaatje vinden. Dan wordt het mijngeld 5x zoveel.

BVD

ON 360

9. Leentje NL

Leentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een buitlantaarn. :)

10. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu door willy de bouwer een mijn laten bouwen en een delver erin laten graven maar hij komt telkens met lege handen boven... heeft iemand anders hier meer succes mee?

11. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Er vliegen dingen in je tuin, kijk rond de mijn of je wat ziet. Je kan ook meer delvers kopen. Maar echt veel komt er niet uit, had hem een tijdje. Behalve een Dragonache ei kwamen er alleen maar zaadjes.

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dank je! Weet ik ook gelijk waar ik die kan vinden. _O_

Gisteren een hoop foto's genomen, maar de helft kon niet worden geupload omdat XBL eruit lag. :mad:

Dit is wat ik wel heb:

Twingersnap. (inmiddels ook de Fourheads)

Meneer Roario. Gelijk verkocht. Hij maakte iedereen bang. :+

En ben Master Romancer geworden bij de Doenuts.

Heb ook alle Zure Pinata's liev gemaakt. En dat zonder hulp van Costolot's winkeltje waar je die blokken van de toren kunt kopen.

Moet nog steeds een Swanana, Quackberry, Walrusk, Pudgeon, Gorilla (kwam gisteren pas voor het eerst) Galagoogoo, Juicygoose (nog nooit gezien), Dragumfly, Tigermisu, Peckanmix, Chewnicorn, Reddhott, Dragonache en als laatste Choclodocus.

Valt best mee toch. :+

Ik wil ook nog Gretchen Fetchem bedanken. Zonder haar had ik het nooit gered 8)
    Ben inmiddels level 87.

edit: nog wat fotootjes:
    De Fourheads:

De laatste Zure Piñata die ik nog moest wordt hier overwonnen. :cool:

Prof. Pester was gisteren opeens vrijgekomen uit zijn geglitchte toestand, dus ik heb een nieuw muurtje moeten bouwen. :mad:
    Wel heeft hij mijn geliefde Moojoo nog weten te pletten.

Laatst bewerkt: 23 okt 2008
  13. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    lol dus ik moet eigenlijk wachten tot er zo'n ei uit komt en em dan mijn tuin uit flikkeren?:+

14. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Heb ik wel gedaan. :)

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Kan je nog lang wachten volgens mij. Als ik me nu niet vergis, en dat lijkt me sterk, moet je dat ei laten uitbroeden door een Cluckles met een Jurassic pruik.
    Tenminste... Zo heb ik het gedaan. O-)

Maar wat een k*t beesten die ik nog moet. :mad:
    Quackberry komt nooit opdagen. Al vanaf het begin niet.
    Gorilla stelt erg hoge eisen om bewoner te worden (er moet een baby aapje in de tuin zijn), maar hij komt nooit!
    Dragumfly moet een gevecht tegen de Reddhott winnen, maar hij gaat niet vechten.
    Maar als ik die 3 heb heb ik ze allemaal. Op een paar miljoen Flutterscotch varianten na, maar die tel ik even niet mee. :+

Nog wat waardeloze pics.
    More to come aangezien je er maar 5 tegelijk mag uploaden.

16. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Ik had gewoon een standaard Cluckles die mijn ei uitbroede. Ik kan die 3 pinata's die je zoekt naar je sturen. :)

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat het nodig was om die pruik op te zetten. Maar goed, als het ook zonder kan ben je natuurlijk alleen maar goedkoper uit, al is geld geen issue meer voor mij.
    Vooral niet nadat ik Master Romancer ben geworden bij Horstachio. Had een Wildcard tweeling gekregen; 45.000 per stuk waard.

Maar heb jij die 3 wel gemakkelijk gekregen dan? :eek: Ben ik zo een slechte tuinier? :'-(
    Maar als je zou willen zou ik het erg appreciëren als je de 3 betreffende piñata's naar me zou opsturen (doe maar zonder UPS :+) .

Wil je er iets voor terug?

18. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Nouja, ik speel een beetje vals, niet dat ik dat wist. Ik ga wel eens gewoon co-op via search en als daar dan een pinata uit een doos komt of geboren word kan ik ik ze ook meteen kopen via die vrouw ( Pinata jager ). Zo heb ik veel pinata's gehaald.

Zal ze straks even sturen, als je wilt wil ik wel een Moozipan ( Koe ) en als je hebt een Barkbark ( Hond ). Is geen probleem, ik kan munnyz toveren met mijn wonderput.

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Een koetje en een hondje voor een een fiasco it is.. ;)

Ik zie nu ook dat ik nog een Pigxie moet, maar die moet redelijk gemakkelijk te doen zijn :9
    Ik vroeg me al af waar dat huis voor was.

Dit vind ik trouwens veel gemakkelijker werken dan het Journal in de game.
    Lijst van alle beesjes met link naar de pagina waar staat hoe je hem kan krijgen:

20. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Ze zijn verstuurd, je hebt een nieuwe Sarsgorilla en Dragumfly en een van mijn gangster oranje Quek's, die zijn baas. _O_

Deel Deze Pagina