Ik heb een Motorola SB4200E, Oud @Home. Het is een oudje, maar goed. Ik gebruik firmware V7, de laatste voor de Netgear. Verder heb ik 6 kabels a 15meter hier liggen, alleen geen resultaat.
Ben gelukkig wat meer op de hoogte van het ICT gebeuren dan normaal, jaren lang voor @Home gewerkt om voornamelijk dit soort dingen op te lossen. Helaas kan ik zelf mijn problemen niet oplossing, complexer denk ik
...Als ik de kabel die ik nu gebruik dus rechtstreeks in het modem doe is er meteen een verbinding, gisteren heerlijk Forza2 gedaan via Live. Maar via de router, helaas. Gisteren kreeg ik een weer een disconnect, terwijl het ip statisch in de XBox staat en deze ook niet is toegewezen aan een andere pc, de router herkend de xbox alsdusdanig dat hij ziet der er iets is gekoppelt en het mac adres herken ik van de XBox. Gisteravond weer met Microsoft contact gehad, volgens hun is de router niet compatible met de XBox, wel raar, want hij staat wel in hun lijst.
Toch maar een andere router kopen? Of heb je een leuke tip Fardo?
En als het toch een andere router moet zijn, een tip? een die wel werkt en niet duur is...in de vorm van niet meer dan 40 euro. Ik heb tenslotte een router, maar ga binnenkort weer op me zelf, dus heb er wel 1 nodig.
Klik om te vergroten...