Eindelijk divisie 2 Gister weer een zalige quote van Joj- Hij komt 1 op 1 en Marruk zingt zo: Waarom nou jij? Waarom nou jij? Waarom nou jij? Waarom nou jij! (van Borsato) en iedereen lachen. Een paar minuten later zong Marruk het weer en toen zei Jojo; wacht me moeder heeft een borsato cd, ik zoek het nummer op, Hoe heet het nummer? Echt wtf_o-
Dus jullie waren dat team waar wij met Volendam tegen speelden 2-2 in de laatste minuut kan ik me herinneren!
Haha dat waren jullie Het was idd slechts 1-0, onze spits Jojo NL is in de onbelangrijke wedstrijden echt bagger Maar tof dat jullie met Volendam spelen! Jack tuyp!
We hebben onze eerste buitenlander (buiten Jojo, Tsjernobyl red.) aangetrokken Ik zag opeens een Engelsman tussen de leden staan, ik heb hem gezegd dat vanavond om 19:55 een meeting is. Verder hebben we Rama, PimIaden en TheGame501 nieuw in ons team. Het is geen uitbreiding, we hebben enkele inactieve members eruit gehaald. Deze kunnen er pas in wanneer ze erom vragen, als je eruit ligt omdat je te weinig kwaliteit hebt is er geen discussie mogelijk maar dit gebeurt ook zelden. Vanavond 19:55 Dressing Room
We kijken wel hoe het gaat! Shad0w NL Kontschopper NL FCDanny FrozenBullet NL AntraXxX NL JoJo NL Jullie zijn erg inactief, willen jullie nog in het team blijven, waarom spelen jullie niet zo veel..?
Word nooit uitgenodigd, weet ik veel hoe dat werkt. Nog nooit in een team gespeeld. Haal mij maar van de lijst af!
Wil je niet meer? het is heel makkelijk hoor, gewoon naar de dressingroom (kleedkamer) in het menu en dan zitten wij daar op de gegeven tijd, geen invite nodig. Maar als je nie wilt dan is de koek op..
JoJo zei gisteren tegen mij dat hij ons niveau niet meer wil verpesten, dus hij heeft er geen zin meer in. Aaaaaah. Maar uuuh vanavond ben ik er niet want voetbal is voor mietjes en ik moet vanavond voetbal kijken.